Hakutulokset

1. B

Alaselän polttelusta taaas kysyn...

Anteeks jo valmiiksi kysymys mutta mitä te oikein tekisitte kun lauantaista asti ollut alaselän polttelua, välillä kovempana, välillä taas ei. Yöaikaan kipu menee ohi mutta kun aamulla herää ja alka touhuamaan kipu palaa, välillä tulee suppareita että vetää mahan kovaksi. Sisätukimus tehtiin...
  2. B

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Onnea ultrassa käyneille! Pääsisispä itsekkin pian tohon rakenne ultraan, vielä reippaat kaksi viikkoa pitäisi jaksaa odottaa. Pirtsille Voimia odotukseen! :hug:
  3. B

Aargh! |O Antteeks kun taas jauhan tästä...Mä oon niin kyllästynyt tähän kipuiluun! Mä en ole varma enää onko nämä supistuksia vai mitä, eilisen tuntui että helpottui, nyt kun kävin lasten kanssa puistossa ja rupesimme lepäilemään niin kipu alkoi tuntumaan taas. Alaselkää poltteli ja vihloi ja...
  4. B

Bad Virgin: Onnea poikauutisista!
  5. B

Paljonko se siis on jos ei ota äitiyspakkausta vaan ottaa sen rahan? Mä kuvittelin että se jotain 100e mutta joku puhui 140e? Mäkin tykkäsin nuista kietaisubodeista, ei semmoisestia nauhallisista vaan neppareilla olevista. Meillä esikoinen oli iiiiso syntyessään 3940g ja kakkonen taas piiieni...
  6. B

Koska teillä alkoi kakkosesta vauvamasu näkyä? Entä onko mahdollista tuntea vauvan liikkeet rv 12?

Itellä ainaki tossa vaiheessa oli turvotusta enimmäkseen masun kohdalla. kakkosen aikaan muistelisin rv 15-> tuntevani liikkeet. Nyt kolmannessa rv 16 tuntui pieniä liikkeitä, nyt rv 18 tuntuu jo selvemmin ja varvemmin että kyseessä juurikin liikkeet.
  7. B

kurpitsa: Toi vti ois ollut kyllä helposti hoidettavissa. Neuvolantäti sanoi että laittaa lääkärille soittopyynnön, kyselee huomenissa sitten että onko kivut rauhottuneet yms ja tarvittaessa sitten näytille. Kyllähän se lääkäri siellä päivystyksessä eilen teki sisätutkimuksen ja hänen mukaan...
  8. B

Pirtsi: hienoa että aika järjestyi! Ihania masukuvia taas, uskaltaisikohan itsestäkin räpsäistä dokumenttia, maha tuntuu kyllä viikkoihin nähden tosi isolta itellä! En tiedä onko se niin hyvä juttu, lopussa oleva varmaan vyöryvä lumipallo! Soittelin viljelyn vastauksia ja negatiivinen...
  9. B

auton osto pankkilainalla vai kaupan omilla kulutusluotoilla?

Jos säästöjä ei ole ja joutuu lainan ottamaan niin pankista. Halvempa ja sen auton saa omiin nimiin, tietääkseni autokaupan lainalla auto on sen rahotusyhtiön nimissä.
  10. B

Missä vaiheessa noiden jälkisupistusten kuuluu loppua?

Olisiko noin viikossa. Ne on muuten tosi kipeitä, ite jouduin lähtee hakemaan päivystykseen lääkettä kun olivat niin julmetun kivuliaita. Imetyshän kait laukaisee osaltaan noita jälkisuppareita.
  11. B

Paljonko teidän taaperot juo vettä/voiko tolla oikeesti olla kokoajan jano!

En mäkään varsinaan nuin pienestä heti epäilisi diabetesta. Taitaa kuitenkin useimmiten puhjeta vähän myöhemmällä iällä ja diabetekseen liittyy painonlaskua, ruokahaluttomuutta ja varmaan lapsella myös jonkinlaisia käytöksestä havaittavia juttuja levottomuus yms.
  12. B

rv 26 ja supisstaaa.

Minulla kakkosen aikaan tuli paljon noita kivuttomia suppareita ja kipeitä ei varsinaisetsi yhtään..kyllä ne mulla oli kypsyttäneet paikkoja. Että kyllä tarkastaisin asian vaikkei kipua olekkaan varsinkin jos niitä tulee paljon.
  13. B

Tupakoinnista Mä olen joskus aikojen alussa tupakoinut mutta aina raskaaksi tultua lopettanut. Nyt lopetin sitten noin pari vuotta sitten kokonaan. Eikä onneksi tehnyt yhtään vaikeaa. Mies polttaa edelleen ja aina tietyn väliajoin sille nalkutan asiasta, nyt hänkin on jo siinä pisteessä ettei...
  14. B

Ihania masukuvia. :heart: Tänään just huomasin että omakin maha ottanut ihan älyttömän kasvupyrähyksen, tämä on ihan järkky iso! Äitiyspakkauksen aioin ottaa..se raha on siitä niin mitättömän pieni. Mutta jos kerran huonolaatuisia on...en tiedä vielä. Pirtsi: Toivotaan että ens...
  15. B

Raskaus ja mahdollinen vti?

Juu niin se vaan sano että ymmärrät varmasti ettei viitsi antibioottia turhaan syödä... :/ mulla ei ole koskaan ollut vti:tä, ei aikasemmissa raskauksissa eikä muutoinkaan niin en yhtään tiedä m ikä näissä on käytäntö. Kyllä se sentään sisätutkimuksen teki ja kuunteli sydänäänet, kaikki ok...
  16. B

Tää on ärsyttävää kun pelkään että ehtii mennä munuaisiin ellei ole jo mennyt alaselkäkivun perusteella...Kiva juttu.
  17. B

Auttaako se tohon poltteluun/supisteluun? Juu kehotti juomaan paljon ja tässä vettä yritetty litkiä, kohta kauppaan karpalomehu ostoksille.
  18. B

Elikkäs kävin tänään päivystyksessä alaselkä polttelun vuoksi ja supistelujen, pissanäytteessä leukkarit ++ ja protskut +. Ei kuitenkaan alotettu kuuria kun virtsa menee viljelyyn että nähdään varmasti mikä tulehdus on. Pahimmoilleen tuo vastaus saattaa mennä ylihuomiseen, ei siinä muuten mitään...
  19. B

Soittasitteko päivystykseen? rv 18

Päivystyksessä käyty, leukkarit ++ ja protskut+. Mutta eipä annettu mitään kuuria kun nyt odotellaan viljelyn vastauksia jotka saattaa kestää pahimmoileen ylihuomiseen. Kiva kärvistellä tämän selkäkivun kanssa kun on todella epämiellyttävää. Onko toi tavallistakin että odotellaan vai oletteko...
  20. B

Päivystyksessä käyty, pissassa leukkarit ++ ja protskut +. viljeylä odotellaan ennenkun alotetaan mitään kuuria. Todennäkösesti pissatulehdus. Sydänääniä kuunteli ja kerkesin jo saada kohtauksen kun ei meinannut löytää, löytyi lopulta ja 160 syke pomputteli. :heart: Sisätutkimuksenkin teki ja...

Yhteistyössä