Onnea Bv ja Zaijuska poikalupauksista =)
OPISKELIJOISTA: mulla oli esikoisen synnytyksessä 3 opiskelijaa, joista yks oli italialainen ja oli aivan huippua kun hän piti mulle seuraa jossain vaihees ja puhuttiin englantia niin se koko synnytystouhu meinas unohtua välillä
Itse lähihoitsuksi lukeneena olen sitä mieltä, että opiskelijoille olisi hyvä antaa mahdollisuus osallistua jos ei se itselle ole tosi vaikeaa.
TUPAKOINNISTA: lopetin ennen plussa testiä ku yhtäkkiä ei tehny mieli ja sit se vähänenkin oksetti
Nyt kyllä on tullu semmosia himo kohtauksia et pakko saada, mutta en oo sortunu.
Uskon pysyväni tupakoimattomana jos mieskin pysyy kun hän lopetti mun kanssa yhtä aikaa ja auttaa kyllä kovasti ku tupakkaa ei kotona ole.
Tänään sorruin ostamaan aivan mielettömän söpöjä tyttövauvan vaatteita kirpparilta 50-68cm enimmäkseen 56cm. Ostin semmoset tumman pinkit veluuri toppahaalarit koossa 56 ja 62 ku ne oli aivan mielettömän söpöjä ja just hyviä autoiluun talvivauvan kanssa.
Muovikassillinen söpöä ja nykyaikaista vauvanvaatetta maksoi noin 30e eli ei paha. Kahden haalarin lisäks kuitenki oli takki + housut settiki ja sit farkkuja, puolipotkareita, bodyja..
Nyt sit jos käy niin et onkin poika niin ei muuta ku huutikseen vaan
Lisäksi oon ostanu sellasen tosi vanhan sitterin ( rautalankamalli ) johon TiRiTom nettikaupan pitäjä/ompelija tekee mulle uuden päällisen sen kaupan ihanista uusretroista kankaista
Kalliiks tulee, mutta tahtoo sen =)
Ens ke on mulla se ultra ja toivon kovasti, että sukupuoli näkyisi. Olen kyllä yhtä varma kuin BV että on tyttö ja nyt jännittää että jos ei ookkaan
UNIONGELMISTA JA FINNEISTÄ: nyt oon viikon päivät nukkunu tosi huonosti.. ei millään illalla saa unta ja pari kertaa heränny miehen töihin lähtöön 04.20 ja sit en oo saanu enää unta..
Naamassa on koko leuka täynnä jättiläisfinnejä ja tunnen olevani tosi hehkee..
ei tuu mieleen muuta kommentoitavaa tällä erää
piprane ema + Lotta 19+4