Koska teillä alkoi kakkosesta vauvamasu näkyä? Entä onko mahdollista tuntea vauvan liikkeet rv 12?

Aa
Masu turposi tokaa oottaessa jo heti alkuuun niin että rv 12 oli jo sellanen pieni pömppis. Rv 16 paikkeilla sitten turvotus laski ja tuli pieni vauvakumpu esiin. Kohtuhan on rv 12 pienen appelsiinin kokoinen eli hormoniturvotusta se taitaa alkuun lähinnä olla, mikä tosin tuli tässä tokassa aikasemmin.

Mä tunsin liikkeet tokasta kunnolla rv 20 (rv 16 lähtien tunsin jotain pieniä hipasuja ja töytäisyjä), istukka on etuseinämässä se kuulemma vaimentaa mulla liikkeitä. Nyt rv 24 tuntee jo kunnon potkuja :)

vieras
täällä toista odotellaan viikoilla 11+1 ja tuntuu että liikkeitä tuntisin. hipaisuja ja kutittamista mahan sisältäpäin.. itsekkin mietin että voiko olla mahdollista?!?! noin viikon tuntenut ja aluksi luulin vain kuvittelevani mutta liikkeet vain lisääntyneet koko ajan eli tuskin kuvittelen.. masu ei vielä ainakaan kovin paljoa näy.. ne jotka tietää sanoo näkevänsä mutta muut ei varmaan vielä huomaa.. näin ainakin luulisin :)

heh
mulla nyt 17+0 ja joskus 10 viikon jälkeen katoin muka että onpas mun maha kasvanut..
No nyt kun katon kuvia niiltä viikoilta niin eihän mulla mahaa ollut ollenkaan, olin jopa hoikka mahanki kohdalta :D

Nyt taas en ite huomaa oikeen mun mahaa mutta kuvista huomaan ja monet sanonut että maha kasvanu reilusti :)
Mies joka päivä ihastelee ja ihmettelee ääneen että miten se on yhtäkkiä tullu esiin :D
Joo ja vähän kiusallista toisaalta kun se muiden seurassa rupee tökkii mun mahaa ja selostaa että "kato nyt ku iso, mitenhän tää mun vaimon maha nyt näin on kasvanu yhtäkkiä, eihän sillä vähän aikaa sitten ollu vielä lähellekkää tämmönen maha" :D

heh
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
mulla nyt 17+0 ja joskus 10 viikon jälkeen katoin muka että onpas mun maha kasvanut..
No nyt kun katon kuvia niiltä viikoilta niin eihän mulla mahaa ollut ollenkaan, olin jopa hoikka mahanki kohdalta :D

Nyt taas en ite huomaa oikeen mun mahaa mutta kuvista huomaan ja monet sanonut että maha kasvanu reilusti :)
Mies joka päivä ihastelee ja ihmettelee ääneen että miten se on yhtäkkiä tullu esiin :D
Joo ja vähän kiusallista toisaalta kun se muiden seurassa rupee tökkii mun mahaa ja selostaa että "kato nyt ku iso, mitenhän tää mun vaimon maha nyt näin on kasvanu yhtäkkiä, eihän sillä vähän aikaa sitten ollu vielä lähellekkää tämmönen maha" :D
oho lisään vielä että ootan siis esikoista...
En huomannu että kakkosesta puhuttiin ...

Itellä ainaki tossa vaiheessa oli turvotusta enimmäkseen masun kohdalla. kakkosen aikaan muistelisin rv 15-> tuntevani liikkeet. Nyt kolmannessa rv 16 tuntui pieniä liikkeitä, nyt rv 18 tuntuu jo selvemmin ja varvemmin että kyseessä juurikin liikkeet.

asdf
Mä oon viikolla 17 ja masu on kyllä jo näkyvillä, tosin voisi olla tulkittavissa myös normipömpöksi.

Liikkeitä olen ehkä pikkaisen tuntenut, mutta tuntuu ettei ole aikaa paljon niitä tunnustella... esikoinen vie ajan ja huomion :D

niin
mä en allekirjoita tota turvotusta, mulla edelleen rv 17+1 illalla maha isompi ja kiristelee, aamulla pienempi, mutta en ole sitä enää muutamaan viikkoon saanut peitettyä. Turvotus ei ole missään vaiheessa laskenut, eli tasaisesti on kasvanut jo testin tekemisestä lähtien, (menkkaturvotus tilanteesta lähdettiin, ja mulla sekin aika runsasta). Niin ja tokaa oottelen. Ekasta maha oli litteä jonnekin lähemmäs 20 rv, mutta tää toka on aivan erihomma..

Yhteistyössä