Hakutulokset

1. B

Soittasitteko päivystykseen? rv 18

crp:ki otettiin tollon samalla kun pissaviljely, se oli sillon jotain 80 ja kävinki seuraavan päivänä kontrollissa mutta oli laskussa. ehkä mä mielenrauhan takia kuitenkin soitan.
  2. B

nii ja mitään muuta pissatulehduksen oiretta ei oo, ei siis kirvelyä yms.
  3. B

No kun mä mietin sitäkin että mitä muuta tää voi olla kun reilu viikko ehkä kaks sitten otettiin pissaviljely ja se oli puhdas..että voiko pois pissatulehdus kehkeytyä noin nopeesti ja vielä munuaisiin?
  4. B

Eilisestä asti ollut alaselkä jomottelua ja maha mennyt aina välillä kovaksi..selässä jomottelu on jatkuvaa ja välillä tulee semmosia "värähdyksiä".. soitin eilen äippäpolin päivystykseen ja sain langan päähän päivystävän synnytyslääkärin ja hän sanoi että ehkä voi olla pissatulehdus tai joko...
  5. B

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Jenspa: voi mikä mies..mun kaverillani on myös mies jolla on nyt ihan yhtäkkiä tullut joku menovaihe päälle (heillä kolme lasta) mies tekee pitkiä työreissuja ja heti kotiin päästyään lähtee kavereiden kanssa jonnekkin. Sanoinkin kaverille että otappas sä joskus ja lähdet vaan pariksi tunniksi...
  6. B

Ai niin, kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista! :flower: Voiskohan ketjun päivittäjä lisäillä minutkin etusivulle? eli la 21.11, kolmas tulossa ja synnytyssairaala k-sks. :) Tänään onkin luvassa kaupunkikierrosta, ajattelin lapsille ostaa hieman kesävaatteita (jos se kesä sieltä...
  7. B

Aikaista lauantai huOmenta !! :)

Huomenta vaan! Täällä juodaan aamukahvia, lapset leikkii ja mies vetää sikeitä vielä. Tänään ehkä luvassa kaupunkikierros. :)
  8. B

5 henkeä ja asunto 4h+k 77.5 neliötä,muuttaisitko?

Me asumme rivari neliössä 88m2 ja meitä on tällä hetkellä neljä, viides tulossa. Mahdutaan vallan mainiosti, tosin meillä ei turhaa tavaraa hamstrata. Tässä on hyvä, avara pohja ja asunto on valoisa joten on helppo hengittää, taloyhtiö ons iisti ja naapurit mukavia. Voisin asua tässä hamaan...
  9. B

Kuinka usein G

Joka ilta käyvät suihkussa/kylvyssä Joka päivä vaihdetaan puhtaat vaatteet Kylpypyyhkeet vaihdetaan sunnuntaisin Yöpuvut vaihdetaan noin parin päivän välein Lakanat vaihdetaan sunnuntaisin
  10. B

Ootteko ottanu äitiyspakkauksen toiselle lapselle?

Otin ja otan tälle kolmannellekkn.
  11. B

KUINKA "NUKUTATTE" LAPSENNE?!

Suihku/kylpy, iltapala, hammaspesut, iltasatu, hyvää yötä ja peittely. Sitten jätetään vielä kattelemaan lapset kirjoja ja pari kertaa varmaan saa käydä peittelemässä mutta nukahtavat sitten kirja kainaloon.
  12. B

Mitä mä teen.. (seksi+miehet)

minkälainen ihminen harkitsee edes päiväkahveja varatun miehen kanssa?
  13. B

Oon huomannut, että jos ostaa vähän kalliimpaa niin sitä myös arvostaa kauemmin

Arvostan laatua ja olen siitä valmis maksamaan mutta kyllä ihan perusvaatteitakin löytyy henkkamaukan alekorista jotka on käytössä pitkään. Esim juurikin noin perustopit on mulla kyllä ahkerassa käytössä ja tähän asti säilyneet hyvin.
  14. B

Miten vauvasi vaikuttaa pukeutumiseen?

Ei vaikuttanut. Yleensä kyllä kotoillessa tykkään olla mahdollisimman mukavissa vaatteissa jotka sopii vauvan kanssa oleiluun ja lasten kanssa peuhaamiseen.
  15. B

Saako teininne majoittaa teille viikoksi lupaa kysymättä irc:ssä tutustumaansa kaveriin?

Pakkohan tyttö olisi majoittaa ainakin täksi yöksi, eikai sitä pihallekkaan voi heittää mutta ottasin kyllä asian puheeksi tyttöjen ja tän vieraan tytön äidin kanssa että tietääköhän hänkään missä tytö luuhaa.
  16. B

Minulla oli kakkosen synnytyksessä lääkäriopiskelija joka oli vieläpä nuori mies. Ei se minua haitannut, hän itse kohteliaasti kysi minulta ja mieheltä saako tulla synnytykseen. Miksipä ei; oppiahan heidänkin täytyy se asia. Toisaalta olin niin kipeä siinä vaiheessa että olisin sanonut kyllä...
  17. B

Onko raskauksista palautuminen itsestä kiinni???

saa kyllä tosin työtä se vaatii. Sitä helpompaa se on mitä timmimmässä kunnossa ollut ennen raskautta.
  18. B

Muistatteko kun----

Voi niitä aikoja. :heart: Kesät oli helteisiä ja talvisin paljon lunta.
  19. B

Leffailta miulla tiedossa =) Mitäs muilla?

sauna, kasvonaamio, alkoholiton siideri ja aikasin nukkumaan. :)
  20. B

Muistatteko kun----

Ja irtokarkkia ostettiin kiskan luukulta tyyliin viidellä pennillä noita punaisia. :)

Yhteistyössä