Aikaista lauantai huOmenta !! :)

Yöuni loppuí jo ajoissa. Melkein aloin tehdä jo lähtöä töihin :D
Rankka viikko takana ja illallla oli niiin sippi, että tuli mentyä tosi ajoissa unille. Nyt sitten hereillä .. taitaa tulla pitkä aamu . Mutta lenkkipolulle tässä jossain vaiheessa ;)

MAhtavaa tosiaan että lauantai , eikä tarvinnut lähteä duuniin :D:D

nappimaha harmaana
Huomenta huomenta. :)
Mä menin aikasin unille päänsäryn takia, vartti sitten heräsin ja jomottaa yhä, mikään ei auta. Ukko hiero eilen mun hartioitaki pari tuntia... :(

Huomenta vain! Täällä itäisellä maanpuolustusalueella aamurutiinit ovat 15 minuuttia myöhässä - alkaakohan otteeni elämänmenosta lipsua :/ !

Oletkohan Nappimaha kokeillut sauvakävelyä, se saattaisi tuoda helpotusta. Hieronta on kivaa, mutta tuskin tuo ratkaisua itse perusongelmaan.

Jatketaanpa tästä!

äityli
Huomenia , mies heräsi jo klo 4.45 - ja todettava on - parempi on minunkin nousta samaan aikaan kun pyöriä tuntitolkulla sängyssä. Uni ei tule , kokeiltu on jo monta kuukautta , kun sairaslomalla olen.

Huomenta!

Heräsin ajoissa itsekin (en kyllä ihan noin aikaisin =)), kävin suihkussa ja nautin aamukahvin hiljaisuudessa. Esikoinen ja kuopus hereillä, keskimmäinen nukkuu yhä (harvinaista, etä näin kauan!). Kauppaan tehdään lähtöä, kunhan poika heräilee.

Äiti ja isä tulevat käymään ja nappaavat samalla esikoisen mukaansa maalle. Me muut mennään sitten perässä ensi viikon torstaina. Poika on ihan täpinöissään :heart:

Huomenta.. Aamukahvia tässä juopottelen silmät ristissä.. :) Oon tainnu nukkua liikaa ku menin ennen 10 eilenki nukkumaa ja herättiin tossa 7 jälissä (+1 yösyöttö), silti väsyttää..

Tossa 10 jälissä tarvis lähteä ajelee isän luokse, ottaa siitä toinen pikkuveli kyytii, mennä kauppaa ja sitte heille takasi tekemään ruoat+kakut äitipuolen 50-vuotisjuhliin.. Nää synttärit pidetään myös yllärinä, vieraat tulee 16.00, joten kiirettää tulee olemaan, sitte ku ei nyt oo tietoa onkohan siellä siivonnu kukaan, ku aluks meinattii et ulkona oltais, mutta vesisateessa se ei oikee onnaa..

*muoks* Nii ja illalla mä lähen viihteelle ja jätän pojat iskän kanssa keskenään hääräilemään.. :)

Aikainen huomen täälläkin. Lapset päättivät sitten herätä ennen kuutta. Voi voi kun edes joskus nukkuisivat pitkään aamusta. :snotty:

IhanaValo
Huomenta!

Meillä tuli aamuherätys tuossa puol kasin maissa.
Nyt vasta aamukahvilla täs, meni vähän mötkytessä vielä, ei ois jaksanu nousta.
Pitäs laittaa pyykit pyörimään, ja kaiketi kaupoilla käydään tänään..

Yhteistyössä