Evenylle onnea hääpäivän johdosta!
Tuli tässä mieleen, että joku muukin taisi muutama viikko sitten valitella kauheita hormonifinnejä. Itsellä on siis jo monta monta viikoa ollut iho tosi huonossa kunnossa, naama, kaula, selkä ja rintakehä ihan täynnä näppyjä. Voin jakaa vinkkinä muille, jotka ehkä kärsii samasta vaivasta, että kannattaa ostaa kaupasta Molkosania! Se on siis maitoheravalmiste, löytyy yleensä samasta hyllystä kai vitamiinien yms. kanssa. Meillä sitä saa siis ihan S-Marketista. Itse käytän sitä sekä aamiaisella tuoremehun seassa, että aina iltaisin kasvovetenä naamalla ja rintakehällä. Se haisee aivan kamalalta, ihan navetalta tai huussilta, eli ei ole miellyttävin elämys (siksi käytän vaan yötä vasten...), mutta rauhoittaa ihoa tosi hyvin. Se on kait luonnon oma desinfiointiaine, ja huomaa kyllä, että tuoreetkin punoittavat finnit laskee yössä paljon huomaamattomammiksi kun käytän tota Molkosania. Eli jos jollain muulla on sama vaiva, niin kannattaa kokeilla jos vaan sietää sen hajun
Ja kiitos sille, joka vihjasi jokin aika sitten, että kannattaa nukkua tyyny jalkojen välissä, olen nyt itsekin huomannut, että auttaa öisiin alaselkä- ja jalkasärkyihin. Muutamana yönä olen herännyt inhaan särkyyn, mutta toi tyynykikka vie sen tosi nopeasti pois ja auttaa rentoutumaan!
Muuten täällä normieloa, odottelen, että huomenna poksuu viikot!
Siilinlapsi ja öttis 16+6