Hakutulokset

1. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Mä olen kyllä edelleen jatkanut tätä kevyempää linjaa. Ruokailut koostuu enimmäkseen salaateista, joissa on aina jotain kalaa/kanaa/juustoa, välillä useampia näistä. Aamuisin syön pro feel jugurttia ja iltaisin saatan herkutella pähkinöillä. Paino on edelleen laskusuunnassa, vaikka tässä muka...
  2. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Voimia kaikille vuodon kanssa hermoileville. :hug: Ja tervetuloa uusille. :) Osa teistä on kyllä ihan hassuja, kun tilailette odotusvaatteita 5. raskausviikolla. :D Siis saahan sitä olla, mutta hauska nähdä, miten ihmiset suhtautuu eri tavalla. Itehän en taida uskoa vauvan tuloon...
  3. L

dita, minkä kokoisia sun lapset on ollu syntyessään? Sanoit että oli isokokoisia? Mulla esikoinen oli syntyessään 56cm ja 4130g, vähän kauhulla odotan, kun jossain on sanottu että esikoinen on yleensä pienikokoisin syntyessään. :p ).( mä en kestä, nyt sit tyttö oksensi sänkyynsä viime yönä...
  4. L

Mä toista odottavana olen niin kyyninen, etten soita neuvolaan, ennen kuin varhaisultrassa oon nähny elämää... *huoh* ).( On tavallaan kivaa, miten oireeton olo. Mikään ei vaivaa paitsi tissikipu ja tihentyneet pissahädät. "Onneksi" edes tissit on kipeät, koska muuten en uskoisi edes olevani...
  5. L

Apua, tänne on niin moni taas kirjoitellu, että oon ihan tippunu kärryiltä. :p No, tervetuloa uusille joka tapauksessa! ;) :heart: Ja onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille. :heart: ).( Olin ite niin paniikissa eilen, kun aloin lukea niitä jotain huonoja pcos+keskenmenoriski...
  6. L

Äh. Mua just alkoi hermostuttamaan, kun menin lukemaan, että jos on ylipainonen ja on PCO, niin keskenmenoriski on jopa kaksinkertainen normaaliin verrattuna. :'( Mulla on BMI 27,7 (tosin siis olen vuodenvaihteesta jo tiputtanut 5kg, sitä ennen oli vielä enemmän), ja painonpudotuksen pitäs kyllä...
  7. L

Joo, mä kans esikoisten odottajille muistuttaisin tosta että muistaa nauttia niistä äitiyslomaviikoista ennen vauvan syntymää! Ite tein silloin vielä opiskelujuttuja ja opetusharjoitteluja, vaikka olin virallisesti jo äitiyslomalla. Alkoi kyllä ahdistamaan, vaikka itse olinkin suunnitellut niin...
  8. L

Mymmeli, sun ei todellakaan tarvitse kertoa töissä näin ajoissa. Sun raskaus ei myöskään ole asia, jonka kuuluu vaikuttaa siihen ootko vakkari vai et. Raskauden takia naisia ei saa syrjiä töissä mitenkään. Ite kertoisin ehkä vasta vähän varmemmilla viikoilla. Sen verran ajoissa tietysti, että...
  9. L

Ihanaa, Kirsikka. :heart: Mä muuten varasin sen varhaisultran ihan pokerina vaan YTHS:ltä. Tiedän että niiden virallisen linjauksen mukaan raskauden aikaisia ultria ei tehdä, mutta tiedän myös, että se gyne jolla oon käyny, tekee sen mielellään (sanoi viimeksi vielä, että toivottavasti saa...
  10. L

Voi harmi, Hassel. :hug: Ääh, taas on tissikipu ihan poissa, ja kun se lähinnä on se ainoa huomattava oire, niin ahistaa.... (tai siis jos hypin tai painelen, niin kyllähän ne vähän sattuu, mutta ei ollenkaan niin tuskaisasti kuin esim eilen illalla...) Mutta muistan kyllä esikoisen...
  11. L

Iik, nyt se on varattu! Varhaisultra nimittäin! Se on 27.2. Silloin pitäisi olla viikkoja 7+2 eli eikös silloin pitäisi sykkeen ihan hyvin näkyä jo? :)
  12. L

Onnea ja tervetuloa uusille! :flower: Siis mä ajattelin, että oon jännittäny tätä raskautta niin paljon, että sen takia on vatsalihakset kipeät... mutta siis teillä muillakin on? :D Hassua. Jännää miten oireet menee, mulla tissien kipeysaste vaihtelee aika paljon päivänkin aikana, välillä...
  13. L

Mä en tajua kuin nyt noin neuroottinen oon jonkun testin takia. Ei mulla esikoisestakaan mitään vahvoja viivoja alussa tullu. Dpo13 herkällä testillä just ja just haamu. Kai sitä raskaushormonia tosiaan virtsaanki eritavalla erittyy eri ihmisillä. Muutenkin mietin välillä, että voiko äidin koko...
  14. L

Mä olin kyllä eilen niiin paniikissa sen testin takia ja muutenkin. :headwall: Tuntu että ne pari oiretta mitä mulla on (nippailut ja tissikipu) oli myös häipyny jonnekin. No tänään tosiaan tein sen toisen testin ja vertailin sitä tuoretta testiä siihen eiliseen kuivuneeseen (joka oli tummunut...
  15. L

Jaahas kaksplussan tietokanta on kadottanut kaikki eilisiltaiset viestit... Eli eilen itkin täällä huonosti vahvistuvaa viivaa, Dpo15 ilta... Sanokaas, että eikö tämä aamu oo kuitenkin selvempi? Dpo16 Siis että koitanko lopettaa huolehtimisen hetkeksi?
  16. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Jaahas kaksplussan tietokanta on kadottanut kaikki eilisiltaiset viestit... Eli eilen itkin täällä huonosti vahvistuvaa viivaa, Dpo15 ilta... Sanokaas, että eikö tämä aamu oo kuitenkin selvempi? Dpo16 Siis että koitanko lopettaa huolehtimisen hetkeksi?
  17. L

Onko se huolestuttavaa, jos raskaushormoni nousee hitaasti? Siis dpo 12 testasin PC:llä tosi haalean juuri erottuvan haamun, dpo13 hiukan näkyvämmän mut tosi haalean ja eilen tein digin ja tänään testasin taas PC:llä (4+1 eli dpo15) ja edelleen on haalea, mut sentään näkyy. Mua niin pelottaa...
  18. L

Vitamiineista: Mä syön Multitabs Raskaus -monivitamiinia, niissä on se rautalisä mukana... Esikoisen odotusaikana ei tarvinnut missään vaiheessa syödä erikseen rautaa, kun tuolla pysy veriarvot niin hyvinä. :) Oireita täällä jo pari päivää ollut seuraavanlaisia: Rinnat niin kipeet että esim...
  19. L

Kysymys TYKSin jonoista

Meillä ilmeisesti kävi onnellisesti, eikä TYKSiin asti tarvitse ehkä mennäkään... paitsi toivottavasti sitten syksyllä. :) Eli mulla tänään digitesti sanoi, että Raskaana, joten pakko sitä on kai selvää suomea ymmärtää ja uskoa. :) Plussatuulia teille kaikille. :heart:
  20. L

Clomittaret 2013

Hanzku, joo oikein meni. :)

Yhteistyössä