Mä en tajua kuin nyt noin neuroottinen oon jonkun testin takia. Ei mulla esikoisestakaan mitään vahvoja viivoja alussa tullu. Dpo13 herkällä testillä just ja just haamu. Kai sitä raskaushormonia tosiaan virtsaanki eritavalla erittyy eri ihmisillä. Muutenkin mietin välillä, että voiko äidin koko vaikuttaa siihen, miten voimakkaasti se raskaus näkyy? Mä olen tämmönen jättiläinen, että pituutta on 182cm ja painoakin 90kg...
...niin jos se pieni alkio mikälie siellä jotain raskaushormonia saa aikaan, niin jotenkin luulis että jollain 50-kiloisella se näkyis paremmin virtsassakin kuin tämmösellä jätillä, jossa tätä massaa on enemmän, mihin liueta.
Vai oonko ihan pihalla.
Tänään siis taas hyvä päivä.
Aamun testi tummui vielä testiajan jälkeen ja olot on ollu taas sellaiset että kyllä siellä tapahtuu.
(siis tissikipu on aivan hirveetä välillä portaita esim kulkiessa...)
Varhaisultran ajattelin varata YTHS:lle. Kun siellä oon ollu Clomi-seurannassa, niin se gyne sanoi, että voin tulla varhaisultraankin.
Esikoisesta kävin siellä vielä varmistamassa sukupuolenkin rv26.
Taitaa olla aika paljon vaihtelua noissa YTHS:n käytännöissä ihan lääkäristäkin riippuen.
Jos tästä nyt tosiaan jotain tulee, niin
ikäeroa tulee melkein 4,5vuotta. Kyllä me vähän pienempää ikäeroa oltiin ajateltu, mutta ei aina mee niinku toivotaan.
Kertomisesta... Esikoisesta kerrottiin sukulaisille ja ystäville varhaisultran jälkeen, kun siellä vahva syke oli nähty. Nyt ajattelin, että ainakin samaan odotan, mutta ehkä jopa np-ultraan. Tai ehkä kokeilen, että missä vaiheessa ne huomaa.
Tai siis kaksi mun tosi läheistä ystävää tietää, mutta tiedän, ettei ne vuoda sitä eteenpäin. Ne vaan on ollu mulle aikamoisia tukipilareita, kun on vaikeita hetkiä ollu kuukausittaisten pettymysten kanssa, niin eihän ne ekan testipäivän tyhmää hymyä voineet olla tunnistamatta.:saint:
Mä olen aina ajatellut, että kolme olis hyvä
lapsiluku, olis kuitenkin lapsia, mutta ei tarvii bussilla ajella.
Mutta kun tän toisenkin tekeminen on ollu niin vaikeaa, niin voi olla että jos se syliin asti saadaan, niin voipi olla että kolmatta ei enää yritetä. Gyne mulla joskus sanoi, että voin lähes huoleti olla ehkäisyttä lopun ikääni (kun niin heikkoa luomuraskautuminen), joten saattaa olla että näin ollaankin sitten toisen jälkeen ja jos kolmas tulee niin saa tulla. No, ne ei oo tän päivän mietittäviä.
Nyt koitan vaan nauttia siitä, että oon toistaiseksi raskaana ja olot on sen mukaiset. :heart: