Päivittelin tänään, ja uusia oli niin paljon, että pyydän tarkistamaan huomasinko ottaa kaikki uudet mukaan. Jos nimimerkkisi puuttuu, laita viestiä, niin lisään listaan. Ja siis tervetuloa!
Täällä on tänään käyty asuntonäytöillä. Ei kyllä ikäväkseni löytynyt meille uutta kotia. Toivottavasti lähiaikoina löytyisi, niin ei tila nykyisestä asunnosta loppuisi kokonaan kesken vauvan myötä.
Galluppiin vastausta:
Mikä yrityskierto tärppäs?
Olisiko ollut viides vai kuudes. Syksy meni meillä vähän siinä, että joko minä, mies tai lapsi on ollut sairaana, joten ei olla aina päästy oikeeseen aikaan yrittämään.
Yritittekö joka päivä, joka toinen päivä, sattuman varaisesti vai harvoin (pupuilu)?
Tässä kierrossa pupuiltiin huomattavat kaksi kertaa, ovispäivän molemmin puolin.
Oliko sinulla käytössä kotikonsteja mitkä parantavat raskauden mahdollisuutta? (Esim. greippimehu, punaviini jne.)
Ei mitään.
Mikä dpo/kp plussasit?
Kp taisi olla 28/30-32 kun tuli se viivanpaikka. Siitä sitten päivittäin vahvistui, ja varmaksi plussaksi pystyi sanomaan kp 31.
Oliko tämä tärppi kierto jotenkin erilainen, jos oli niin miten?
Muistutin miehelle, että oviksen aikaan kannattaisi harrastaa seksiä, ei se muuten juuri auta
Haluatko tietää sukupuolen?
Ehdottomasti, jos vaan näkyy.
Kumpaa jännität enemmän np-ultraa vai rakenneultraa?
Np-ultraa, koska en käy varhaisultrassa. Jänskättää, pitääkö tuplaolo paikkansa.
Kumpaa toivot, tyttöä vai poikaa?
Tyttöolo on, mutta ihan sama kumpi tulee. Molemmissa tapauksissa on puolensa.
Oireet?
Turvotus, etova olo, jatkuva väsy ja hajamielisyys.
+ Minkälainen elämäntilanne teille on yleisesti? (työ, asunto, parisuhde, terveys)
Kaksitoista vuotta tunnettu miehen kanssa, naimisiin mentiin viime maaliskuussa. Tällä hetkellä asutaan kerrostalo kolmiossa, mutta nyt on omakotitalo etsinnässä. Jos mun laskettu aika pysyy tossa, niin äitiysloma alkaa kolme päivää ennen kuin määräaikainen työ päättyy, miehellä onneksi on vakituinen paikka, vaikka joutuukin matkustamaan paljon.
Kertomisesta
Neljä tai viisi mun kaveria tietää jo. Kolme niistä on niitä kavereita, jotka tietää kaiken mun asioista heti, yleensä ennen miestä
Ens viikolla on eka neuvola. Sen jälkeen ens viikonloppuna kerrotaan mun vanhemmille ja sisaruksille, sen jälkeen miehen vanhemmille ja sisaruksille. Töissä kerron luultavasti kans ens tai seuraavalla viikolla. Olen sellainen ihminen, joka ei osaa oikein salata asioita, vaan kerron avoimesti omasta elämästäni. Eli jos jotain sattuisi vauvan suhteen, siitäkin helposti puhun muille, ei-niin-läheisillekkin.
clearbrook ja osku 6+5