Hakutulokset

1. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Mä liityn nyt tänne, kun digitesti antoi positiivisen tuloksen. ;) Eli: Laala (28v), TYKS, toinen lapsi kyseessä. :) Tänään ilmeisesti 4+0, joten LA vissiin 14.10. :)
  2. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kai se pitäis uskoa kun digitesti sanoo selvällä suomella, että "Raskaana"... ;) mutkin saanee siirtää plussanneisiin... :)
  3. L

Clomittaret 2013

Kai se pitäis uskoa kun digitesti sanoo selvällä suomella, että "Raskaana"... ;) mutkin saanee siirtää plussanneisiin... :)
  4. L

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Hope, YTHS:n gynekologin palvelu riippuu vähän paikkakunnasta... :saint: Ja siis mähän en ole täällä vielä, vasta kurkkailen. Tulen tänne pinkkaan, sitten kun uskallan tehdä digin. :ashamed:
  5. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Rockstone, kiitos. :) On kyllä edelleen tosi epäuskoinen fiilis, joten en ihan pariin päivään täältä ainakaan oo mihinkään häipymässä. Koitan myös muutenkin varmaan jatkaa hiilaritietoisemmalla linjalla vaikka tää nyt oliskin totta, jos vaan ei tule mitään liian tappavia pahoinvointeja... ;)...
  6. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Miisu, mulla ainakin oli dpo 10 puhdas nega. Nyt on haamulaista piirtynyt eilen ja tänään (dpo13). Esikoisen odotus (joka siis on 100% varma plussa ;) ) alkoi myös negalla dpo10 ja siitä vasta dpo12 tuli heikko haamu. Ei kannata siis dpo10 kohdalla vielä heittää kirvestä kaivoon. :)
  7. L

Clomittaret 2013

Heräsin yöllä 4.30 enkä saanut enää unta. Tein sitten viiden aikaan samanlaisen PC:n testin ku eilenkin, ja sain samantyyppisen haamun (ehkä ihan ihan pikkaisen vahvemman, mutta hämärän silti). Seitsemältä menin hakemaan apteekista lisää testejä. Tein sitten kahden tunnin pidättelyllä First...
  8. L

Clomittaret 2013

Voi kiitos :heart: en mä tätä kyllä yhtään selvänä pelinä vielä pidä, mut lähipäivät varmaan antaa jotain selvennystä. Nyt vaan kun malttaisi pysyä housuissaan. :P
  9. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Täällä tänään testattu tämmönen, dpo12. Testailen huomenna uudelleen, toivottavasti tulee jotain selkeämpää... ;)
  10. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Täällä tänään testattu tämmönen Pregcheckillä, dpo12. Mitäs sanotte?

Yhteistyössä