Hakutulokset

1. L

Clomittaret 2013

Täällä tänään testattu tämmönen, dpo12. Mitäs sanotte? (katsokaa isompana, tosta pienestä ei näy mitään. :P )
  2. L

Clomittaret 2013

Täällä jälleen tänään testattu negaa. Silti nämä (kuvitellut) oireet vaan lisääntyvät taas. Voi miten sitä mieli toivoo niin sitä plussaa, että kropassakin jo tuntuu kummalta pelkän haaveen takia...
  3. L

Clomittaret 2013

Titiuu, mä ainakin näen sulla ihan selvät plussat. :heart: Siis CB:stä en sanoo enää mitään, kun se mullekin näytti jotain haaleaa plussantapaista viime kierrossa, mutta tuo Apteekin testi on musta kyllä ihan selkeä plussa! :heart:
  4. L

Clomittaret 2013

Noniin, nega testattu. En kyllä just nyt pätkääkään usko, että se edes positiiviseksi muuttuu. :( Pitäisköhän sitä itekin alkaa vaan näkemään itsensä jatkossakin yhden lapsen äitinä, eikä haaveilla toisesta. Tuntuu niin turhauttavalta :(
  5. L

Clomittaret 2013

Voi kurjuus, Mimmuskainen. :hug:
  6. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Mullakin on itse asiassa kp 26 ja dpo10.
  7. L

Clomittaret 2013

Tällä aukes padot tänää... Äidiksi 17 vuoden odotuksen jälkeen
  8. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Ou nou, Hydra. :O Joo ei ehkä noilla kiloilla kannata tehdä mitään mikä viel tiputtaa painoa. :p Itellä nyt vähän jumittaa paino, mutta ehkä se on ihan ymmärrettävää, koska ne ekat 5kg tippu ihan rytinällä. Hiukan tosin puuttuu enää että pääsen "alemmalle kymmenelle", joten motivaatio olis...
  9. L

Clomittaret 2013

Titiuulle varovasti Onnea! :heart: (kuvaa?) Iik! Itse tunnen suurta ylpeyttä itsekuristani, en testannut tänään vielä. :saint: Totesin eilisen ovistestin jälkeen, että oli aika naurettavaa testata edes sitä, koska ihan samat herkkyydet siinä on luultavasti (vähintään 25 mitä yksikköä nyt...
  10. L

Clomittaret 2013

Kuin tyhmä voi ihminen olla. Mä jostain aivopierusta keksisin tehdä ovistestin ja se oli niin negatiivinen kuin voi negatiivinen olla... Ja nyt olen siis varma, etten ole raskaana, kun jossain joku sanoi (hyvä tiedonlähde tämä "jossain joku"), että ovistesti näyttää plussaa jo ennen kuin...
  11. L

Clomittaret 2013

Juuri, tässä tasan mun tuntemukset. Ja kun kyseessä on vaikka dpo11 tehty nega, niin silti sitä uskoo, että dpo12 se ehkä onkin plussa jo... Muutenkin, apsu, nuo "kalliit kuukautiset" on just tuota mitä kauhulla odotan, että jos me joudutaan menee oikeesti TYKSiin asti hoitoihin (sillä toivon...
  12. L

Clomittaret 2013

Hydra, mullahan oli ultra kp13 (eli edellisenä päivänä oli vielä vuotanu), ja siellä oli oikein muikea limis ja oviskin oli tuloillaan, eli kaksi 18mm follia oli. Hitsi mä en sais ajatella sitä, että siel oli kaks follia, koska mä niiiiiiiin toivoisin nyt tuplia, mutta siel tuskin on yhtään...
  13. L

Clomittaret 2013

Hydra, kestämistä... Mulla kans viime menkat oli ihan kummalliset. Ensin vuoto kesti 5pv ja sitten jatkuikin kp9-12. Tosi ärsyttävää tuommonen. :kieh: Toivottavasti sulla menee pian ohi. :hug: ).( Jos sitä huomenna aloittais taas tikkuunpissimisharrastuksen, dpo10 kun pitäs olla silloin...
  14. L

Clomittaret 2013

No hyvä, nyt on siis kaksi mahdollista testien sijoittelua kerrottu. Itse aikoinaan etsin noita testejä nimenomaan kondomien vierestä ja mikä ihmeen teinityttövaihe mulle iski päälle, kun hirveesti nolotti tuijottaa kortsuhyllyä. :laugh: Eikä ne sit lopulta edes olleet siellä! :laugh:
  15. L

Rockstone, kiitos ideasta, tarpeet tex mex -salaattiin tuli sun viestin luettuani matkaan Prismasta. :) Täällä on herkuteltu paahdetuilla manteleilla. Siis tavallisia manteleita (kuorellisia tai kuorettomia, tai molempia, niinkuin mulla) uuniin, 200°C lämpötilaan ja n. 10 minuuttia. Nam nam...
  16. L

Clomittaret 2013

Seemi, joo cittarista ja Prismasta ainakin luontaistuotehyllyltä (ite en millään tajunnut alkuun, mistä ne löytyy...) löytyy Pregcheck-liuskoja. 2 liuskaa on tosiaan sen n.3€ ja vähän mitä oon ymmärtänyt, niin parempia testejä kuin monet ees apteekissa myytävät... On siel myös "puikkotesti"...
  17. L

Clomittaret 2013

).( Milloinkahan sitä kehtais alkaa testailemaan. Tänään luultavasti dpo8, joten jos nyt pari päivää ainakin malttais vielä mielensä... :saint: Mä olen kyllä niin menetetty tapaus. Joka kuukaus sama, vaikka joka kuukaus myös päätän, etten kuvittele mitään, enkä ajattele asiaa enkä jännitä...
  18. L

Clomittaret 2013

Hempukkainen, mulla esikoinen on clomeilla saatu. :) Tärppäs ekasta clomikierrosta. :p Olin varmaan jotenkin rentoutunut myös, kun oli kesäloma ja ties mitä mukavaa muuta ajateltavaa. Uskon aika vahvasti siihen, että myös stressitasoilla on vaikutusta hormonitoimintaan ja näin myös...
  19. L

Clomittaret 2013

Vää, mä niin ajattelin, että tässä kierrossa en rakenna itselleni pilvilinnoja enkä kuvittele mitään, mutta niin sitä taas mennään... Mitään oireita ei tosin kuviteltavaksi ole, mikä on ihan helpottavaa viel toistaiseksi, mut eiköhän ne kuvitellut oireetkin kohta siis ala. :headwall:
  20. L

Nyt on 5kg painonpudotusta rikki. :) Samoilla oon menny. :) Ja siis tämä pudotus, vaikka eilen herkuttelin ties millä ihanuuksilla mun vanhempien luona. :D

Yhteistyössä