Hakutulokset

1. L

Clomittaret 2013

Mut varmaan kyllä sais laittaa piinailijoihin ja dpo6. Kyllä on nyt sellaiset olot alamasussa. :D Plus että tein ovistestin. Mullahan oli viime viikonvaihteessa sellaiset "Lähes yhtä vahvat" viivat, ja mietin että mahtaakohan se olla ovisplussa. No en sit testaillut kun meni huomio...
  2. L

Clomittaret 2013

Mä oletan, että kyseessä on vain mun oma toiveikas mielikuvitukseni, mutta mulla nippailee alamahaa. Tänään olisi ehkä dpo6 siitä oviksesta, mitä ei ovispäivänä päästy hyödyntämään mahataudin takia, joten sinänsä sopis. Mutta oletan siis, että oikeasti vain kuvittelen. :p Järkevä päivitys tämä.
  3. L

Clomittaret 2013

Vilijonkka, onnea! Ihanaa! :heart: Ja siis tammikuu on korkattu, nyt me kaikki muutkin voitais vapaasti plussata! ;) Fenixlintu, pahoitteluni, mutta..... :laugh: :D :laugh: ...toivottavasti huomenna saisit rauhassa testailla.. ;)
  4. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Onko muuten kukaan kokeillut macaa? Kun siitä väitetään, että auttais hormonivaivaisia ja parantais sukusolujen laatua ja ties mitä. Voiko pitää paikkaansa? Onko kokemuksia?
  5. L

Clomittaret 2013

Ja Hydra, ei en mä ainakaan loukkaantunut tai mitään. Oma pitkä vuodatukseni oli lähinnä pahan olon purkua, kun tänään viimeksi alettiin kyselemään, että eikö me ollenkaan toista haluta. Mä olen nyt varmaan outo, mutta mä suurinpiirtein jokaiselle kyselijälle oon nyt pamauttanu naamaa päin...
  6. L

Clomittaret 2013

Luna, mä oon kyllä joka kuussa tehny ihan neuroottisen monta raskaustestiä, vaikka olis ollutkin käytännössä selvää, etten raskaana ole, joten ei oo tarvinnut miettiä tuota juttua. Nyt just gyne selitti, että täytyy olla aina varma, että raskaus ei oo alkanut, jos syö antiestrogeeneja, koska...
  7. L

Clomittaret 2013

Se on muuten jännää, miten kipeältä lapsettomuus tuntuu, vaikka se yksi vipeltäjä jo on. Sekundääristä lapsettomuutta voi olla ulkopuolisen vaikeaa ymmärtää. Sekä lapsettomat, että "lapselliset" ajattelee (tai tuntuu ajattelevan), että hyvinhän noilla, niillä on yks mukula siunaantunu (ehkä ne...
  8. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Bel_la, mä en kyllä näe mitään. Mutta dpo9 on kyllä myöskin aika aikainen ajankohta testata.
  9. L

Clomittaret 2013

Voi Hydra. :hug: Mulla on niin paha mieli sun puolesta. :( Joskus kyllä (valitettavasti) "etäisyyden" otto voi olla ihan kannattavaa. Fenixlinnun kommenttiin liittyen. Mä tiedän kyllä, että olen puhunut myös mun ainokaisestani täällä, toivottavasti en ole ketään loukannut sillä. :hug: Ei ole...
  10. L

Clomittaret 2013

Vilijonkka, miten sä olet vielä malttanu olla testaamatta?! :o
  11. L

Skorppari, se vähän kait riippuu sun omista mieltymyksistä, mut mitään kovin makeaa ei varmaan kannata juoda. :) Itehän olen ollut "tipattomalla tammikuulla" vuodenvaihteesta taas, eikä kyllä yhtään tee edes alkoholia mieli (okei, kerran miehellä oli aivan ihanan tuoksuista portviiniä, sitä...
  12. L

Clomittaret 2013

Voi Hydra, mä olen niin pahoillani sun(kin) puolesta. :'( Surkeeta, eikö nyt joku vois aloittaa tän vuoden plussauksia hiljaksiin. :/ Marjaana84, jee! Nyt vaan sitten onnea huomiselle, toivottavasti tärppää ja kiinnittyy ja kasvaa ja syntyy! :heart:
  13. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Täällä meni sitten maanantai oksennellessa. Ilmeisesti siinä samassa meni sitten ovulaatio (en ole täysin varma) ohi... No, näkee sitten parin viikon päästä. Huoh.
  14. L

Clomittaret 2013

Seemi, clomeista voi vaihtaa esim Femariin (tai siis johonkin rinnakkaisvalmisteeseen, letrotsoli on vaikuttava aine...). Kun Clomeja ei saa syödä kuin sen 6kk, niin mulle ainakin sanottiin, että letrotsolia saa syödä pidempään, koska klomifeenisitraatilla on "puoliintumisaika", eli se kertyy...
  15. L

Jaahas, tänne vois yrittää taas palailla, kun maha sulattaa taas ruokia. :p Mahataudin jäljiltä on reilu kilo vähemmän painoa, kuin ennen mahatautia, joten jotain "takapakkia" tänpäiväisestä painosta varmasti on tulossa. Eipä auta liian vakavasti suhtautua tähänkään. :) Aamupalaksi leipäjuustoa...
  16. L

Clomittaret 2013

Hydra, niin mä mietin, että eikös se oo jotain tuota luokkaa? Eli tuo Karamellin pohdinta oli tuolta osin yleistä, eikä henkilökohtaista (?). muoks. Ja Karamelli näköjään itsekin vastasi tähän jo. :p Siis joo mitään hedelmällisyysprosentteja ja käyriä ei kyl pitäis miettiä yhtään. :kieh...
  17. L

Clomittaret 2013

Tervetuloa, Karamelli81. Eikös kuitenkin siis työn alla ole 2. lapsi, jos esikoinen on jo maailmassa? ;) Siis niinkuin tuon "koodirivin" päivityksen kannalta? Minkä määritelmän mukaan todennäköisyys tulla raskaaksi on 20%? Siis en ole ikinä kuullut tuollaisia prosenttimääritelmiä? :p Ja siis...
  18. L

Clomittaret 2013

Voi Miramei, mäkin niin odotin, että sulla olis jo tärppi käyny! :hug: Uusille tervetuloa! :) ON: En oo sit enää tänään oksentanu, mutta tänään mies oksensi aamulla kerran. Sairasteltiin sitten yhdessä. Varalta olen huomisenkin töistä pois, on nimittäin tänään viel ollu maha kipeä... Sit...
  19. L

Kysymys TYKSin jonoista

Niin meillä on kans tosiaan yks tyttö, joka on clomeilla tehty, tärppäs aikoinaan ekasta clomikierrosta ja mä ajattelin että helppoahan tää olikin. Mulla siis PCO. Nyt toista on toivottu jo jonkin aikaa, ja clomeja ja sitten femareja syöty jo touko-kesäkuusta. Kun ei ole tärppiä kuulunut...
  20. L

Clomittaret 2013

Mukavasti sitten eilen vuosisadan oviskivut mahataudin lisäksi. Kohtalon ivaa. No, täytyy toivoa, että siitä on jotain iloa että toissapäivänä talletettiin... Tänään oma olo jo parempi mutta nyt mies aloitti... Siivosin matot jo lattioita, koska odotan nyt vain että milloin tyttökin aloittaa...

Yhteistyössä