Hakutulokset

1. L

Clomittaret 2013

Vauvattomalle paljon tarrasukkia matkaan, toivottavasti kaikki menis hyvin tällä kertaa. :heart: ON: se sitten tämän kierron hyödyntämisestä, mulla on mahatauti, enkä todellakaan pysty ajattelemaan mitään vauvantekohommia. :'(
  2. L

Clomittaret 2013

Mä epäilen, että se limis kehittyy eri tavoin eri kierroissa. Tai sit se voi tulla varmaan erikokoisina kappaleina pois. Itelläni myös on ovuloimattomuusongelmaa (ja sen takia pitkät kierrot), niin luulisin, että se limakalvokaan ei silleen kunnolla ehkä kehity jos ei ovuloi. Tämä loppuosa on...
  3. L

Clomittaret 2013

Eiks ne hyytymät voi olla ihan sitä limakalvoa. Siis limakalvohan sieltä käsittääkseni uusiutuu..... (?)
  4. L

Clomittaret 2013

Mimmuskainen_, tiedän että tätä ei todellakaan saisi sanoa epätoivoisesti tuntemuksia etsivälle, mutta mulla raskausaika alkoi juuri noilla tuntemuksilla about 6pv oviksen jälkeen. Kyllähän se kiinnittyminen tapahtuu siinä just dpo6 tienoilla. ;) Toivotaan parasta! :heart: Masentavana...
  5. L

Clomittaret 2013

Hei ovulaatiotestailijat... Enpä oo ennen ovistestejä tehnyt, joten pakko nyt udella. Eli toissapäivänä löytyi kaks 18mm follia ja nyt tänään keksin sitten ostaa ovistestejä ja pissiä semmoseenki tikkuun.. Tuli kyllä kaks viivaa, testiviiva hiukan haaleampi kuin kontrolli.. Sehän tarkoittaa siis...
  6. L

Clomittaret 2013

Vilijonkka, tervetuloa tännekin. :) Itsekin oon vasta vajaan kuukauden (?) kirjoitellut täällä, kun tuo vauvakuume-puolen meininki alkoi masentamaan (siis oikeesti, mikä munkki että ihmiset plussaa yk 1-2?!)... Tää on aika koukuttava pino. :) Ihania kehuja teidän kohdut saaneet. ;) Mulla vaan...
  7. L

Clomittaret 2013

Ai niin, ja luna_82, yksityisviestiä pystyy pistämään niin, että klikkaa sen ihmisen nickiä tosta viestin vierestä, kelle haluaa viestin lähettää. Se menee johonkin profiilisivulle siis ja sieltä voi valita, että lähetä yksityisviesti. :) Toimii varmaan puhelimellakin. :)
  8. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Pakko tosin tunnustaa, että tänään tuon jälkeen kävi kyllä todellinen retkahdus, ja vetäisin siskoni lähettämän suklaalevyn (onneksi kuitenkin "vain" sata grammaa) ja vähän lisää tytön karkkeja. Mutta ei yks päivä mitään tee, kunhan tästä jatkan kunnolla, eiks niin. ;) Tai ite ajattelen, että...
  9. L

Clomittaret 2013

Neppu_, täältä vielä hali. :hug: Muakin harmitti sun puolesta. Mut toisaalta, jos menee IVF:ksi suoraan, niin eikös se ole vaan "voimakkaampi" hoito, eli varmemmin tulosta? (en oo vaan ollut koneella, vaan kännykällä naputellut viestejä pari päivää, niin siksi vaan omaa napaa selittänyt)...
  10. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Ostin tytölle irtokarkkeja tänään, ja sen verran sitte alko itseänikin karkit himottamaan, että söin kymmenen karkkia. ;) NYt kokeilen VHH-pizzaa tehdä, pohja on tehty siis mantelijauhoista (1,5dl) (lisäks 1tl leivinjauhetta), juustoraasteesta (2dl), kananmunasta (2). Sit paistoin siis pohjaa 10...

Yhteistyössä