Hakutulokset

1. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Oon viime aikoina kirjoitellut enemmän tuol lapsettomuuspuolella, mut pitää hehkuttaa tännekin, että tänään oli folliultra, nyt on jännä kierto, oli nimittäin KAKSI tasakokoista isoa follia! Iik! :D
  2. L

Clomittaret 2013

Iik! Nyt on jännä kierto, tänään ultrassa nähty KAKSI 18mm follia! :D Mirameilla näyttää oikein lupaavalta! :heart:
  3. L

PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

Mä olen kans lipsunu, söin eilen viis sipsiä! :laugh: mut siis joo täällä on pysytty ruodussa komiasti! Aiemminkin oon koittanut painoa tiputtaa, mutta innostus on aina lopahtanut ekan viikon jälkeen. Tällä hetkellä kuitenkin tuntuu, että motivaatio on kovempi kuin ikinä, koska se ei oo pelkkä...
  4. L

Clomittaret 2013

Hempukkainen, miksi muut, mutten minä...? Mulla on aika samat fiilikset. Tänään meidän työpaikalla oli viimeistä päivää töissä yks nainen, joka jää nyt äitiyslomalle. Meillä oli useampi naispuolinen töissä vielä viime vuonna, mutta muut on nyt sitten jäänyt äitiyslomalle, ja mä olen ainoa nainen...
  5. L

Jaahas, joko kaikki kyllästyi? :laugh: Mä täällä aktiivisesti olen edelleen karpannu, vaikka en tiedäkään, teenkö sen oikein ja tekeekö tää oikeesti hyvää. Jossain kuitenkin oli nyt lääkäri antanut lausunnon (Tanskassa?), että LCHF-ruokavalio toimii PCO:n hoitona. :) Musta tuntuu, että mä saan...
  6. L

Clomittaret 2013

Tralaa, täällä vuodot jatkuu edelleen. :kieh: Mä olen aivan hukassa että mitäs tämmönen on. Kirkasta verta tulee, juuri sen verran, että ei voi olla pelkillä pikkareilla, mut ei mitenkään paljoa kuitenkaan. :( Mulla ei oo ikinä ollu tällaista. Nyt siis 5pv kestäneiden menkkojen jälkeen pari...
  7. L

Clomittaret 2013

Mä luulin, että positiivisen raskaustestin tekeminen olis herkkä ja itkuinen hetki, mutta kun sen esikosta tein, olo oli vain epäuskoinen. Samaa luulin siitä hetkestä, kun vauva syntyy, mutta mä vaan ihmettelin sitä enimmäkseen sammakon näköistä tyyppiä, joka mun syliin verisenä annettiin. Vasta...
  8. L

Kysymys TYKSin jonoista

Muakin kiinnostais tämä. Mulle YTHS:n gyne puhui noin kolmesta kuukaudesta, mutta en tiedä, mikä niihin aikoihin sitten vaikuttaa. Me ollaan kyllä jo toista toivomassa, että ollaan vähän varmaan erilaisia tapauksia kuitenkin. Mutta niin silti kiinnostaa täälläkin.
  9. L

Clomittaret 2013

Jollain on vähän villi matikka, mulla on mielestäni vasta kp9. :p TAI vaihtoehtoisesti listassa pitäis lukea että tiistai 15.1.? Ällövaroitus... Mitähän tämmönen nyt on, että ens mulla oli 5pv kuukautiset ja nyt yhtäkkiä kp9 tulee jälleen veristä vuotoa?! :confused: En oo ikinä tällaistakaan...
  10. L

Clomittaret 2013

Neppu_ miks et voi vaan sanoa pomolle, että sulla on lääkärinaika? Siis ei se varmasti pomolle kuulu, onko ultra tms, mutta "lääkärinaika" on semmoinen perustelu, että jos pomo on yhtään fiksu, se ei kysele enempää, vaan sille riittää tuo perustelu. Voi fenixlintua ja hanzkua.. :hug: ON...
  11. L

Clomittaret 2013

Hydra, tottakai positiivisuutta riittää, ku me tsempataan nyt! :D Mä olen toistaiseksi kans ihan innostunu hössöttämään ton hiilarittomuuden kanssa, paremmin sitäki jaksaa ku tsemppaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa! :D
  12. L

Nam, tää ketju on kyllä paras! :) Jotenkin oon ihan fiiliksissä ekan viikon jälkeen tän VHH:n kanssa, vaaka oli tänään edelleen samaa mieltä (tippuu, tippuu). Kohta pitäs ruveta varmaan oikeesti kuntoilemaankin, että tehostais tätä vaikutusta. ;) Jos menis vaikka uimaan lähiaikoina tms...
  13. L

Clomittaret 2013

Hydra, aivan loistava asenne! :D Mä otan ton kans! :D
  14. L

Rusinatar, mullekin kelpais juur joku 14kg pois ja miksei tästä ööö huhtikuussa tärppi. Toki nopeamminkin sais tulla, mut huhtikuutärpillä ehtisin olee vuoden loppuun asti töissä mun kivassa määräaikaisessa työpaikassa. :D Mut joo laskelmointi kannattaa aina kun lasten saantiajankohtaa...
  15. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Onnea, Eskapismi! :heart: Mä oon täällä ollu nyt VHH:lla viikon. Tosi hyvä ja energinen olo ja painokin lähtenyt oikeaan suuntaan. :) Aika moni kertoili tuolla että VHH auttais tämmösiä PCO-laisia raskautumaan, eihän tätä sovi jättää kokeilematta siis. ;) Ens perjantaina folliultra. :)
  16. L

Tänään syöty perussalaattia (jäävuorisalaatti+tomaatti+kurkku+punasipuli) jonka kanssa reilu palanen lämminsavulohta ja fetaa, sekä siemeniä päällä. :) Välipalaksi napostelin vähän manteleita. ;) Kohta teen iltaherkuksi kanaa ja salaattia. :) Tosi hyvä ja energinen olo ollut, juurikaan ei tee...
  17. L

Ihan mahtavaa, Miss_piggy! :heart: antaa toivoa meille muillekin! :D
  18. L

Pakko nyt sanoa, että eka viikko on ollu nyt kyllä niin kannustava, että todellakin olen jatkamassa! Paino lähtenyt voimakkaasti nyt oikeaan suuntaan, eikä kyse ole siitä, että mulla olis nestettä tai ruokaa vähemmän mahassa (niin kuin esim paastotessa), koska viimeks eilen illalla vetäsin...
  19. L

Tein eilen mainitsemaani ratatouillea ja paistettua broiskua. Oli muuten ihan sairaan hyvää. Sitä on tänäänkin tiedossa. :)
  20. L

Clomittaret 2013

Voi elämä, mikä yö! Mun tyttö päätti uhmata mua eilen illalla, uhmaikäinen kun on, ja oli kiivennyt Tripptrappillaan keittiön työpöydälle ja siitä kurkottanut itselleen liesituulettimen päällä olleen Letrozol-liuskan (siis "Femaria"), joka oli kyseisessä paikassa sen takia, että aamulla...

Yhteistyössä