Hakutulokset

1. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Tervetuloa, Matti Katikainen. :) Mulla on muuten sama olo noiden yrityskiertojen kanssa. Edellisen imetyksen jälkeenhän me oltiin "tulee jos on tullakseen" vuosi, joten ei varsinaisesti yritetty, mutta ei nyt varsinaisesti esteltykään. Koska tiesin kuitenkin, että ilman mitään nappeja mulla...
  2. L

Omaa napaa jälleen kerran.. Tänään on aivan selkeesti ollu ovis, joka on jälleen kerran hyvin hyödynnetty. :P Mitään kauheen suuria toiveita ei silti ole, mutta saapahan taas pari viikkoa kuvitella kaikkia oireita... Mulle voi siis varmaan huomisen listaan pistää että dpo 1. ;)
  3. L

Mulle saa päivittää kp2... :headwall:
  4. L

Iik, kaksi isoa follia löytynyt. Toinen tosin reilusti isompi, joten tuskin kahta munista irtoaa. Mutta siis tämä on uskomatonta, clomeille ei tullu vastetta ja nyt otettiin pienehköllä annoksella femaria ja heti tämmönen vaste!! :D :D :D
  5. L

Jaahas, mulle saakin sit päivittää kp1.... :|
  6. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

dpo10 tai 11 ja Pregcheckillä nega. Joko heitän kirveen kaivoon tämän kierron osalta vai testaanko vaan myöhemmin vielä?
  7. L

Gallupiin.. Ite olen töissä, olen gradua vaille valmis aineenopettaja, mutta tällä hetkellä teen tutkimustyötä yliopistolla (ja gradua siinä sivussa). :)
  8. L

Hmm, mä muuten uskaltaisin väittää, että täällä on tänään dpo2 :) Toivotaan, että arvaukset menee oikeaan ja että jotain olis tarttunu mukaan. ;)
  9. L

Viime viikolla maanantaina kävin täällä höpöttämässä ja olin ihan maani myynyt ja itku silmänurkassa, kun ei tunnu clomit tehoavan. Kuitenkin yltiöoptimistisina varattiin tälle päivälle uusintaultra, että katsotaan eikö tosiaan mitään tapahdu. Tais olla ihan oma ideani. Lääkäri tänään sitten...
  10. L

).( Oli tänään folliultra. Ei näy vastetta. :'( Koska söin jo clomeja niin isolla annostuksella, ja sivuoireluettelon suurinpiirtein kaikki oireet on läpi käyty, niin kokeillaan nyt pari kuukautta vielä Femarilla ja sen jälkeen (jos ei siis ihmeitä tapahdu) on sitten piikitykset edessä. Fiilis...

Yhteistyössä