Hei kaikille:wave:
En nyt kerkee kaikkia juttuja selailla mutta kommentoin nyt muutamia mitä kirjotin jo eilenkin ylös.
Onnittelut ja tervetuloa plussanneille: :heart::flower:
Laala selvä plussahan se
Wentti täällähän onkin monta jolla on sama laskettu kuin mulla
6.10 :heart:
Pecanpie
Sinnulijos ei nyt väärälle kohalle tuu tää kirjotus,niin täällä kans on 33v,oyssissa synnyttävä ja meillekkin odotellaan jo viidettä lasta.Hauska kun on muitakin "suurperheellisiä"
ite en kyllä pidä meitä erityisen suurena perheenä,mutta kun nään kaupassa muita neljän-viiden lapsen kanssa kulkevia niin ajattelen että huh huh ompa siinä lapsia ja sit tajuan että itellä yhtä monta tai lähes yhtä monta
Misu78
helmikoo
iltsu
Onnittelut myös muille jos joku on jäänyt onnittelematta
Kirsikka Mää oon lueskellut nuita sun juttuja mutta en oo vielä tainnut keretä vastata mihinkään.Musta on upeeta että oot päättänyt pitää vauvan:heart: On varma että vauvan syntyessä oot ihan varma tehnees oikean päätöksen.Mun yks ystävä oli vasta 16v kun tuli raskaaksi ja hän piti vauvan vaikka suku painosti aborttiin ja yritti painostaa meitä kavereitakin puhumaan hälle "järkeä".Ois varmaan katunut loppuelämänsä aborttia,mutta kun piti päänsä niin nyt hänellä on kolme ihanaa tytärtä(kaikki syntyneet aika peräjälkeen) ja hyvin on mielestäni pärjännyt vaikka oli hyvin nuori ensimmäisen vauvan syntyessä.Ens silti kannusta ketään tekemään lapsia lapsina,mutta nuorikin voi pärjätä jos asennoituu niin ja paljon on varmasti ihmisestäkin kiinni miten pärjää
Ite olin valmis äidiksi jo 20vuotiaana.Oonkin aina ollut ihan hirmu lapsirakas ja hoitanut paljon pieniä ja haaveilin lapsista jo paljon nuorempanakin,mutta kun kärsimme lapsettomuudesta kolmisen vuotta niin eka pienokainen syntyi vasta mun ollessa 23v.
Toivottavasti se sinun miehesikin nyt alkaisi tottua ajatukseen että teille tulee vauva ja alkaisi odottaa vauvaa sinun kanssasi :hug: voimia paljon!
fb-ryhmästä Voisin ehkä liittyä siihen myöhemmin jos tässä raskaudessa menee kaikki hyvin,mutta vielä en uskalla ja samaa mietin nyt kuin kesäkuisissakin ollessani,että näkeekö mun muut facebook kaverit että oon
lokakuisissa odottajissa(vai mikä faceryhmän nimi on?) Minä kun en aijo face kavereille kertoa kun vasta mahan ollessa jättisuuri tai synnyttämään lähtiessä
Fossiili Me kerrotaan varmaan aika myöhään sukulaisille ynnä muille.Muutama kaveri tietää ketkä tietää keskeytyneestä keskenmenostakin ja sitten äiti ja kaksi siskoista myös.Äitille oli pakko kertoa ku oli huolissaan mun vattakivuista joita olin valittanut.
Anoppi toivoo ettei meille tuu enään lapsia ja hälle en haluais kertoa ollenkaan.Lapsillekkin puhunut moneen kertaan että ei enään lapsia(ku isot tytöt toivoo että tulee)tähän taloon.Yhesti jopa sano jotain että te joudutte sitten hoitaan niitä.HUH HUH sanon minä!! Ite oon kyllä aina lapseni hoitanut eikä muut lapset ja anopillekkaan ei oo siis ollut mitään vaivaa lasten hoidosta ku ei oo taidettu raskia anopin antaa hoitaa lapsia ku ihan muutamia kertoja,.Haluais kyllä mutta eí oo koettu tarvetta enempään.
hassel :hug: Onko sulla aijemmin ollut keskenmenoja? Vitsi ku ois vielä toivoa mut pahalle kyllä kuulostaa:'(
Omaa oloa: mulla on kipuillut maha eilen illalla ja nyt aamusta ja ku just vasta mietin että ei oo tuntunut kohdun kasvukipuja niin nyt kyllä pelottaa et onko nuin kovat kivut sit ihan ok.
Pahoinvointia toivoin ja sitä oon nyt saanut vähän enempi.Aika tosi huono olo alkaa olla mut ei vielä ihan okseta.Ton olon takia oonkin alkanut miettiä oisko tää sittenkin tyttö mutta mitään varmaa oloa ei vielä oo,ku ei oo ees varmaa oloa siitä että vauva ois tulossa.Olo on yhäkin ihan sekava ja oonkin yrittänyt vältellä vauvan miettimistä parhaani mukaan.Ihan vaan siksi jos kaikki ei meekkään hyvin.
Ens viikolla ultra ja se on nyt sellanen asia jota oottaa päivästä toiseen innolla ja kauhulla.
Mukavia odotus päivä kaikille.Nyt suuntaan ruokapöytään,ennenkuin kunnon ällötys ottaa vallan ja sit pikku poikien kans nukkumaan.Oon ollu aika väsynyt nyt.
Rakkaudesta äiti rv. 5+3 & lokakuun lapsonen :heart: