Kiitos paljon ihanista kannustuksista ja
Hassel erityisesti sinulle kirjoituksestasi :heart:
Olet ihana.
Ja kaikille pahaan oloon neuvojille kiitos paljon...

siis vain ruokaa nassuun vaikka se ei kamalasti houkuttelekkaan ja varsinkin että tuo pikkunen voisi hyvin.
Ja muista
oiresta että nyt tiedän mitä se metallinmaku suussa on! Luulin että mulla on haava suussa mutta eipä ole... Liitos ja kasvukipuja on, ja itketystä... Pissillä tulee ravattua pikkusen useammin, mutta ei epäilyttävän paljoa...
Ja TISSIT.... äiti jo kysy että jos nuo on jo nyt tuollaset niin minne aiot mahtua niitten kanssa sit loppuraskaudesta, nää on siis valtavat. Ja kipiät... :s
Oon varmasti ihan outo mutta odotan innolla vaan niitä KUNNON oireita, tuntus ehkä vähän todellisemmalta tämä raskaus, kun vielä tuntuu että ihan unessa olisi...
Ja sit kun en voi oikein nauttiakkaan tästä tilanteesta (ainakaan näkyvästi), koska tuo isä ei kovin innoissaan vieläkään ole asiasta, viimeksi tänään tiuskaisi; "Miten aiot sen elättää?" "En minä ainakaan jää tähän kituuttamaan millään tonnilla kuussa"... Olen kamala varmasti, mutta sanoin tuohon suoraan että voit lähteä jos siltä tuntuu. Ehkä joku suojeluvietti on tullut...? On niin ahistavaa olla iloissaan lapsesta jota toinen ei halua. En haluaisi olla itsekäs ja pilata toisen elämää :/ ...mutta pilaisin omani jos tekisin abortin jota katuisin loppuelämäni. Varsinkin nyt on sellanen asenne että kyllä me pärjätään :heart: , jos ei kolmestaan niin sitten kahestaan. Olenko kamalan itsekäs?
Tänään oli neuvola. Sain äityiskortin! Aika vapisevin käsin vastaanotin... Mutta nyt jo hymyilyttää... Ja vo iihanuutta!
Sain ultraan ajan heti torstaille eli 7.2 ! En jaksa oottaa että nään sen pienen ihmisen alun siellä! Aika hassuu, perjantaina pelkäsin kaikkee ja nyt oon ihan fiiliksissä.
Ja facebook ryhmälle peukkuu!!
Kaikki järjestyy, niin mä uskon :heart:
kirsikka 5+6 :heart: