kirsikka92Mulla pahoinvointiin on auttany tuoremehu aamulla, muuten oon sitten syöny mitä mieli tehnyt ja ne ei valitettavasti oo ollu salaattia =/ Kiloja tuli aj kilot lähti, joten itse en nyt ota stressiä asiasta.. Tämän viimesen kanssa on istten tarkotus ottaa kunnon laihis ja laihduttaa ihannepainoon LOPULLISESTI! =)
PeityMuumimaailma on ihan sairaan hyvä mesta! Käytiin viime vuonna tytön kanssa ja oli aivan liekeissä =) Suosittelen! Mä oon huomannu, että pissahätä on yöllä, mutta samanlainen hätä on edelleen aamulla vaikka en käy yöllä.. Joudun siis heräilee lasten takia yöllä ja jotenkin oon vaan niin koomassa, että tiedostan pissahädän, mut en jaksa mennä vessaan ja hyvin oon selvinny vielä toistaseksi aamuun asti =D
Viida Täällä kaksi entuudestaan, esikoisella ja kuopuksella ikäeroa 1v 10kk ja kuopuksen ja tulevan kuopuksen välille tulee 1v ja 5kk, joen hulinaa riittää täällä meillä =)
AliiMä en kyllä kanssa heti lähtis sulkemaan mitään pois.. Jos keskenmeno tulee niin kyllä sitä verta kaiketi pitäs tulla sit ihan kunnolla? Soita neuvolaan ja kysy mitä tehdä. Meet varmaan siellä pissitestiin ja myöhemmin ultraan. Saat homman etenemään.. Ja älä mieti vielä mitään diagnooseja!! Mene tartkastuttamaan tilanteen niin ei tule turhia murheita!!
ClearbrookEsikoisesta kävin varhaisulktrassaj amakso muistaakseni 140 paikkeilla(?) Tosin siitä jo kolme vuotta aikaa.. Sulla menee sitten ihan loistavasti, että saat edellisen lapsen päivärahat indeksi korotuksella, jos ei nykyiset tulot mene yli edellisten.. Joten parhaat mahdolliset fyffet =D
Fossiili Neuvothan on, että raskauden aikana tulee elää ihan normaalia elämää kun ennen raskauttakin (tietenkin viinakset yms pois), joten sen suhteen lähtisin turnaukseen, mutta toisaalta ymmärrän, että pelottaa lähteä.. Jos taas jengiä ajattelet niin jos lähdet mukaan, niin pelaatko täysillä? Vai ehkä varovaisemmin? Miten se vaikuttaa jengin pärjäämiseen? miten poissaolosi vaikuttaa siihen? No näitä mietit niin saat vastauksen =) Kaikki on oikein! =)
Sitten omia kuulumisia.. Viikonloppu meni ja viikot vaihtu, eli nyt 5+1.. Eilen harrastettiin seksiä ja pelästyin yöllä kun kävin vessassa niin paperiin tuli pienet viivat / pisteet verta.. siis puhdasta punaista... Määrä oli todella pieni, mutta kuitenkin. Mulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa kummassakaan raskaudessa, joten vähän mietityttää.. No mitään vuotoja ei ole enää tullut, joten liene jonkinlaista pienten verisuonten katkeilua? Onko muilla kokeneilla ollut seksin jälkeen vuotoja? No tein raskaustestin aamulla ja heti tuli vahva plussa.. joten en sen enempää asiaa mieti, mutta toki kokemuksia mielelläni kuulen muilta?
Kuten huomaatte esikoista odottavat, niin kyllä kolmattakin odottavien mielessä on kysymyksiä =) tsemppiä meille kaikille..
5+1