Hakutulokset

1. K

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Heippa!! Ilmoittautuisin taas pitkästä aikaa tänne palstalle. Hoitoja tehtiin viimeksi 2009 vuonna. Tehtiin useita IUI:ta ja 2 ICSI hoitoa joka ensimmäinen meni ihan hukkaan tuli 1 alkio joka siirrettiin eikä pakkaseen jäänyt mitään->nega. Jälkimmäisestä icsi hoidosta tuli 3 alkiota joista 2...
  2. K

***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Olen taustalta seuraillut jonkin aikaa ja viimeksi alkuvuodesta aktiivisesti kirjoitellut. Mutta siis muistatte varmaan :) Ihan ensiksikin kaikille hyviä uutisia tässä välissä saaneille onnittelutr ja niitä huonompia uutisia saaneille iso rutistus halaus. Meilläkin oli eilen ultra ja...
  3. K

Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

Tulen kertomaan kaksosteni ultrasta. Eilen siis oli np-ultra ja tosi hyviä uutisia Molemmilla pikkuisilla oli kaikki hyvin ja kovin olivat vilkkaita. np-lukemat oli A-vauvalla 0,9 ja B-vauvalla 1,2. Joten ihan minimaalisia. Sen jälkeen kätilö mittaili kaikki muutkin tiedot ja sanoi vielä...
  4. K

(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Tulen kertomaan kaksosteni ultrasta. Eilen siis oli np-ultra ja tosi hyviä uutisia :heart: :heart: Molemmilla pikkuisilla oli kaikki hyvin ja kovin olivat vilkkaita. np-lukemat oli A-vauvalla 0,9 ja B-vauvalla 1,2. Joten ihan minimaalisia. Sen jälkeen kätilö mittaili kaikki muutkin tiedot...
  5. K

(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Mulla on kanssa ollut pikku tauko kirjoittelussa. Pahoittelut huonoista ultrakuulumisista ja onnittelut hyvistä!!!!! Täällä on kanssa np-ultra tänään. Kylläpä jännittää ja kiinnostaa mitä siellä näkyy. Ensinnäkin ovatko molemmat pikkuiset hyvässä voinnissa ja ovatko kaksoset tasavahvasti...
  6. K

Elokuiset 2010 tammikuussa !

Naimisiin menin ihanan mieheni kanssa 070707, jotenkas 3-vuotis hääpäivä koittaa ensi heinäkuussa :heart:
  7. K

Heips! Terveisiä lääkärineuvolasta. Olen ollut viime päivät vähän hermona kun on välillä tuntunut että ollanko sitä raskaana ollenkaan. Meille siis kaksoset tulossa eikä ole ollut minkäänlaista pahoinvointia saatikka oksentelua. Päänsärky on ainoa oire. Paino oli vähän laskenut ja masu on ihan...
  8. K

Pirpana Olen todella pahoillani puolestanne :'( Voimia sinulle ja miehellesi :hug: Katriina77
  9. K

Tosiaankin ultrat ja raskauden ajan tutkimukset ovat aiheuttaneet paljon keskustelua. Me olemme mieheni kanssa puineet asiat jo ennen raskautta halki poikki ja pinoon sen asian jos lapselta löytyisi jotain vakavaa kehityshäiriötä. Sen takia myöskin haluamme päästä kaikkiin mahdollisiin...
  10. K

Kympin hoidot

Tulen kuokkimaan tänne vanhalle palstalle. Joku saattaa muistaakkin mut tuolta loppuvuoden hoidoista. Palsta tuli silloin niin tutuksi etten ole vieläkään malttanut kokonaan pysyä poissa vaikka joulun alla plussailinkin. Ihan ensiksi risupesä:snotty: Muistan hyvin sut loppuvuoden pinosta...
  11. K

Tuosta dobblerista kyseltiin. Mä tilasin viikko sitten tiistaina angel sounds kotidobblerin "suomen nettitilaus" nimisestä nettikaupasta. Se ei maksanut siellä kun 39?+postimaksu n.5?=n.45? Oli mielestäni kyllä tosi halpa. Se tulikin nopeasti ja hain sen jo perjantaina postista. Viikonloppuna...
  12. K

Jonna 82: Meille neuvolantäti sanoi että veriseulaa ei kannata otattaa koska IVF hoidoissa käytetyt hormonit vaikuttavat/kohottavat riskituloksia ja voivat täten aiheuttaa turhia kohonneita arvoja vaikka kaikki olisikin kunnossa. Tuloksia ei siis pysty suoraan vertaamaan taulukkoarvoihin ja...
  13. K

"niskaturvotusta on turha ottaa jos ei meinaa veriseulaan mennä , siitä ei selviä yksinään mitään , joten sitä on turha edes silloin mitata jos jättää menemättä veriseulaan." neitim Siis mitä!!!! Tää on ihan uskomatonta. Miten erikoislääkäri on voinut puhua tommoista palturia :/...
  14. K

Tuosta veriseulasta on ollut paljon puhetta. Me haluaisimme ehdottomasti päästä veriseulaan np-ultran ohella mutta neuvolan mukaan koska vaavi on saanut alkunsa IVF hoidosta seulaa ei koskaan tehdä. Me myös odotamme kaksosia joten silloinkaan ei seulaa tehdä koska ei ole tietenkään luotettava...
  15. K

omaa napaa: Mä olen ollut kipeenä flunssassa viimeiset kaksi viikkoa ja eilen sain vihdoin mentyä lääkäriin. Olen ollut jo viikon saikulla flunssan takia sekä lomia vielä päälle. Lääkäri löysi poskiontelontulehduksen ja määräsi kefexin 750mg antibiootin. Kerroin kyllä että olen raskaana ja onkin...
  16. K

omaa napaa: Mä olen ollut kipeenä flunssassa viimeiset kaksi viikkoa ja eilen sain vihdoin mentyä lääkäriin. Olen ollut jo viikon saikulla flunssan takia sekä lomia vielä päälle. Lääkäri löysi poskiontelontulehduksen ja määräsi kefexin 750mg antibiootin. Kerroin kyllä että olen raskaana ja onkin...
  17. K

Hei!! Ilmoittelin jo joskus aikaisemmin tietojani mutta niitä ei oltukkaan laitettu tuonne listaan joten jos vaan joku ystävällinen päivittäisi. Katriina77- 15.8.2010-ensimmäinen(kaksoset)- 32 vuotta- K-HKS Katriina77+ Jaki ja Nuka rv 8+5 :heart: :heart:
  18. K

Heips!! Tuossa aikaisemmin kyseltiin halutaanko kaksosten odottajilta tieto näkyviin niin kyllä mullekin voi tuon tiedon laittaa. Kiitoksia päivittäjälle:) Katriina77 + Jaki ja Nuka rv 8+5 :heart: :heart:
  19. K

Elokuiset 2010 joulukuussa

Käytiin eilen ultrassa ja siellä näkyi kaksi pientä vauvan alkua elikäs kaksoset tulossa :heart: :heart: Kylläpä se oli ihmeellistä nähdä kahden pienen vaavin syykkeet ruudulla. Ensi katsottiin toista ja sitten toista, molemmilla oli kaikki hyvin ja samassa tahdissa olivat kasvaneet. Olipa se...
  20. K

Hei naiset!! Tulen juuri varhaisraskauden ultrasta lapsettomuuspolilta. Olen ihan tosi ihmeissäni ja hämilläni. Molemmat alkiot olivat kiinnittyneet ja odotan siis kaksosia :heart: :heart: Ihan uskomatonta kun on tehty monia inseminaatioita, tulokseton IVF ja vasta tämä ICSI tuotti...

Yhteistyössä