Raskausien erosta Miten muka en voi muistaa enää? Kaikista oon oksentanut, ekasta tosin vaan kai automatkoilla, muistaakseni. Tokasta koko ajan, tästä en vielä kertaakaan (mutta mulla on rannekkeet..) Tosin mun lähipiirissä yhdellä äidillä on kolme lasta samaa sukupuolta ja äidin oksentaminen on eronnut kaikissa maltillisesta tiputukseen asti... että se siitä sit kai?
Tämmöstä röyhtäilyä en muista muilta, mutta jos rannekkeet päästää ylivuotoventtiilien tavoin vaan röyskyt läpi?
valvonut oon kaikista, nyt alko taas finnit sinne selkään ilmestyyn niinku viimeks. yög. kärttynen oon niinku viimeks, ekasta en muista. Hedelmistä oon tykännyt kaikilta, nyt maistuu myös liha, viimeks teki tosi pahaa edes haistaa se haju..
jaa-a, ajoituksen perusteella vois olla otollisempi pojan tulla. Oirevertailu ei kallistu kummankaan suuntaan ( ja varsinkin kun vertailijana on ihan vähän puolueellinen eli tyttöä tekevä äiti.... )
*muoks* mulla siis yks molempia ennestään
Runttipulla: ok, kiitos. Tarvii kattoo tarkemmin uudestaan. Malttaiskohan oottaa kuitenkin vielä ultran yli..
Selmiina: multahan tsekattiin alkuraskaudessa parvorokon vasta-aineet. Kiva, että ovat tarkkana näiden kanssa.
Toivotaan, että vältyt siltä nytkin jos et oo sitä aiemmin jo sairastanut!!
Alkuperäinen kirjoittaja Selmiina:
Miten saisin hillittyä kauheaa vauvanvaateostos-himoa!
Eilen mies joutu väkisin raahaamaan mut pois Lindexiltä, kun olin aivan hurmiossa niitten vaatteitten kans!
Onneksi ehin napata yhen ihanan paksuhkon kokopuvun (jossa nallekorvat hupussa:heart: ) ja parit pienet sukat ennenku mua vietiin
nään sieluni silmin kuinka roikut vaaterekissä ja oven karmeissa kiinni...
Elli Etikka: mulla lähtis kuopus eskariin syksyllä ja sit vielä kouluvuoden ajattelin jos kotona voisin olla.. Suunnitelma, teilläkin, on kieltämättä oikein hyvä.
:flower:
evi-talle, wallaylle, Tirliinalle ja Vilivetille onskut kivoista ultranäkymistä!
miks mulla on vasta niin pitkän ajan päästä...ei ees ens viikollakaan...
Mites toi
syke muilla? Onko huidellut kuinka korkeella?
Mulle se kone näytti (ilman ääntä) 197!!!
No tyhmänä menin tietty ettiin netistä noita sykejuttuja ja kaks vaihtoehtoo. Häikkää tai on korkea kun toinen on niin pieni vielä ja voi olla vaan hetken pyrähdyskin..
No huolihan siitäkin on jo tulossa
Matilda84: no problem, hyvä että sattu silmiin
Onks toi
babybelt sama ku
masutuubi? Semmosen ajattelin hankkia, niin vois käyttää omiakin paitoja surutta imetyspaitoina ilman että hyllyvä maharölli näkyy kaikelle kansalle..
M&M 10+5