Runttipulla: Olipa mainion näköiset housut. Siinä luvattiin kolmee eri lahkeenpituutta, mutta en löytänyt niitä vaihtoehtoja mistään..
Mä kattelin kans Täydellisiä naisia ja otti koville myös tuo kohtaus..
ja paranemisia!!
Jos en oo raskaana, oon (suht) varma, etten jaksais/pystyis/vois hoitaa vammaista lasta ja mahdolliset löydökset on sen puolesta "helpommin" ratkaistu. Mutta sit kun on raskaana, ei ajatus keskeyttämisestä ookkaan ollenkaan niin yksinkertainen..Vaikka oon ihan yhtä epävarma omasta jaksamisesta ja pystymisestä.
Mä oon myös työskennellyt alalla ja nähnyt ne parhaimmat ja pahimmat puolet, niinku joku täällä kans kirjoittikin
Miehen sisaruksista yks on kehitysvammainen ja kyllä siinä todellisuus iskee vasten kasvojakin, kun näkee sitä arkea. Oon myös ehtinyt jo miettimään kuinka mahdollinen keskeytys loukkais anoppia ja hänen lastaan, vaikkei sitä voi noin ajatella. ehkä. Mutta eipä kyllä olla vielä kerrottu tulokkaastakaan..
Mulla aikaa on kaks viikkoo. uuh ja puuh
tervetuloa nainen 1981 :wave:
Huisille ja epplulle onskut kivoista näkymistä
Matilda84: musta on kans tuntunu niinku supistais, mutta ne tuntuu muka ihan ylämahalla asti, joten ei kai vois olla. Vai voisko?
Kuopuksen neuvolan yhteydessä yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta tota talvivaraa on sen verran, ettei onnannu. Täti sano silti koneen näyttävän sykkeiks 190... Jaa-a
ultra vasta parin viikon päästä. Odottavan (kirjaimellisesti) aika on vaan niin pitkä..
m&M 10+3
Mä kattelin kans Täydellisiä naisia ja otti koville myös tuo kohtaus..
ja paranemisia!!
Jos en oo raskaana, oon (suht) varma, etten jaksais/pystyis/vois hoitaa vammaista lasta ja mahdolliset löydökset on sen puolesta "helpommin" ratkaistu. Mutta sit kun on raskaana, ei ajatus keskeyttämisestä ookkaan ollenkaan niin yksinkertainen..Vaikka oon ihan yhtä epävarma omasta jaksamisesta ja pystymisestä.
Mä oon myös työskennellyt alalla ja nähnyt ne parhaimmat ja pahimmat puolet, niinku joku täällä kans kirjoittikin
Miehen sisaruksista yks on kehitysvammainen ja kyllä siinä todellisuus iskee vasten kasvojakin, kun näkee sitä arkea. Oon myös ehtinyt jo miettimään kuinka mahdollinen keskeytys loukkais anoppia ja hänen lastaan, vaikkei sitä voi noin ajatella. ehkä. Mutta eipä kyllä olla vielä kerrottu tulokkaastakaan..
hahahahahahhaaaaAlkuperäinen kirjoittaja MiljaK:Täällähän on kaikki vähän pahantuulisia... Kuvitelkaa meidät samaan tilaan, vois sitä itkun ja raivon määrää
meillä samoin. Tosin kerran sain sellasen ksäityksen, että no mitäs sillä olis väliä..Alkuperäinen kirjoittaja MiljaK:Seuloista vielä, että mun mies ei ala keskustelemaan näistä asioista ennen kuin on oikeasti tarve, ei halua jossitella. Minusta olisi hyvä puhua asioista kaiken varalta mutta nyt joudun siis taas yksin päässäni pyörittelemään kaiken.
Np-ultraan vielä reilu viikko. Pitkältä tuntuu aika.
Mulla aikaa on kaks viikkoo. uuh ja puuh
tervetuloa nainen 1981 :wave:
Huisille ja epplulle onskut kivoista näkymistä
Matilda84: musta on kans tuntunu niinku supistais, mutta ne tuntuu muka ihan ylämahalla asti, joten ei kai vois olla. Vai voisko?
Kuopuksen neuvolan yhteydessä yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta tota talvivaraa on sen verran, ettei onnannu. Täti sano silti koneen näyttävän sykkeiks 190... Jaa-a
ultra vasta parin viikon päästä. Odottavan (kirjaimellisesti) aika on vaan niin pitkä..
m&M 10+3