Kiitos ihanat onnitteluista! Oon täällä jotenkin ihan pöllämystynyt, voiko tää olla totta? Oli pakko tehdä ton Apteekin testin lisäksi vielä CB:n digitesti viikkonäytöllä. "Raskaana 1-2 vkoa" tuli näyttöön... Joten vielä pitää jännittää perjantain veritesti, että näkee että hcg:t on hyvät. Oireita on ollut tosi paljon, lauantaina olin ihan varma, että oon raskaana, kun tuli välillä niin paha olo ja vilutti. Nyt on ihan kaikki oireet, nälkä koko aika, pissalla parin tunnin välein, viluttaa, rinnat kipeät, ja niitä pahan olon aaltojakin jo tulee... Eli sinänsä hyvältä vaikuttaa.
Historiasta sen verran, että esikko tuli 1. ICSIn 1. passista 02/12. Vuosi sitten päätettiin että pian vois alkaa pikkukakkosta yrittämään, mutta huurunenät eivät selvinneet sulatuksesta, joten jouduttiin 6 kk hoitojonoon. Aateltiin, että jos kaikki menee yhtä hyvin kuin ekalla kerralla niin ei se jonotus haittaa.
Suunnittelukäynti Naistenklinikalla 09/13, 2. ICSI 11/13, joka meni ihan plörinäksi ja sain melkein hyperin. Lääkkeet muutettiin ekasta hoidosta ja muutenkaan en tykännyt toiminnasta. Eka hoito siis tehtiin muualla. Meni hermot, heti yhteys yksityiselle, johon päästiinkin heti suunnittelukäynnille. Seuraavasta kierrosta lyhyen kierron ICSI ja tässä ollaan! Ja pakkasessa vielä ne 3 blastoa.
Tosta listasta, mä ainakin laitoin mukaan kaikki hoidot mitä on tehty, myös ne josta esikko tuli. Vois tietty olla hyvä idea laittaa miten monta lasta hoidoilla on saatu aikaiseksi? Joillakinhan on vissiin enemmänkin kuin 1?
Muuten, hassu juttu, tossa alapuolella on toi Graviditaksen asiantuntijan kuva. Se on sama kätilö, joka oli meidän punktiossa ja muutenkin aina paikalla kun kävin. Oli kyllä kivaa porukkaa, olin niin onnellinen jo siirtopäivänä, kun tuli niin monta blastoa, että halasin lääkäriä. Lääkäri halasi takas ja toivotteli positiivisia tuulia.