Huh, mä oon ihan lamaantunut näistä negoista. Mä olin ihan varma että joku teistä kolmesta plussaa... Tosi paha mieli teidän kaikkien puolesta, ihan itku meinas tulla kun luin nää suru-uutiset. Ei vaan pysty käsittämään tätä.
Iitu78, mun blasto-kaima. Miten voi olla että 2 huippu-blastoa siirrettiin, eikä kumpikaan kiinnittynyt. Käsittämätöntä! Pistää kyllä paniikkia tännekin, eikö ne blastot olekaan niin hyviä? Tsemppihaleja, ja katse eteenpäin. Onneksi pakkasessa on vielä huurunenät odottamassa. Tosta luonnonkiertoon tehtävästä passista, meidän pas-poikahan tuli just sellaisella. Mitä oon lukenut tutkimuksia blogeja ja keskusteluja, nykyään ja tulevaisuudessa vielä enemmän pyritään tekemään pas luonnonkiertoon, koska alkion kiinnittymisprosentit ovat korkeampia, kun keho on luonnollisessa tilassa eikä ole tankattu ylimääräisiä hormoneja. Toki kaikille se ei ole mahdollista, mutta jos oma kierto toimii, niin ehdottomasti pas luonnolliseen kiertoon.
Miten se toimii? No, käydään ultrassa sopivassa kohtaa kiertoa (mulla kp 10), jossa tarkistetaan tilanne, että ovulaatio tekee tuloaan ja että limis on ok. Sit jos kaikki on ok, bongaillaan ovistesteillä ovista ja kun plussa tulee, siirtoon sen mukaan minkä ikäinen alkio on. Joten jos sulla 5-päiväinen alkio, vois luulla että siirto on oviksesta 5 päivän päästä.
Nipsu, olen sun kanssa samaa mieltä tosta siirtoajankohdasta. Musta se kyllä siirrettiin liian myöhään. On voinut vaikuttaa limakalvoon. Missä olittekaan hoidossa?