Pahoittelut myös täältä,
joku_raja.
Nipsulle en suostu vielä pahoitteluja lähettämään, jos kuitenkin...
Ciram, mä niin kans ymmärrän tuon odottamisen tuskan! Mun eka IVF piti alunperin tehdä toukokuussa -11, mutta sitten se siirtyi ensin matkan takia, sitten tulikin juhannus ja sitten klinikan kesälomat. Elokuussa kun vihdoin olisin päässyt aloittamaan hoidon, löytyi ultrassa munasarjasta kysta, jonka häviämistä piti odotella. Lopulta sitten syyskuussa hoito tehtiin. Vaikka tietää, että jotkut on yrittänyt lasta vuosikausia, muutama kuukausikin lisää voi tuntua tooosi pitkältä ajalta. Mulla tosiaan varattiin jo varalle aika toukokuuksi, jos tämä PAS ei onnistu.
Mulla alkoi menkat eilen; ehdin jo varovasti "pelätä", että olen luomusti raskaana, kun kierto pitkittyi muutamalla päivällä. En kuitenkaan vielä testiä ehtinyt tehdä, koska arvelin, että voi päivät vähän heittää tässä vaiheessa. Mulla on ultra viikon päästä (kp 9, kun 10-11 päivät osu viikonlopulle), sit nähään mitä tapahtuu. Mulla on vaan NIIN negatiivinen olo tästä PAS:ista, kun on vain se yksi alkio.
Viime hoidossahan sulattaessa selvis kolme viidestä (yks pakastettiin uudelleen, juurikin tämä, joka vielä on jäljellä) ja kohdussa lähti kasvamaan toinen kahdesta, ja olihan siinäkin sitten kuitenkin paha vika loppujen lopuksi. Kai sitä olis hyvä olla positiivinen, mutta ei vaan pysty. Pessimisti ei pety...
Hei voitaisko tehä sellanen "taulukko", että olis helpompi seurata missä vaiheessa kukakin on? Jos mä yritän laittaa omat tiedot toiseen viestiin, niin lisäilkää siihen omanne, pliis. Ja täydentäkää, jos jotain puuttuu, en oikein muista mitä niissä yleensä oli...