Oho, onpas täällä taas ollut huisketta! Mä oon ollut niin jännittynyt meidän alkioiden puolesta, etten ole tännekään saanut kirjoitettua... Viime yönä en oikein saanut nukuttuakaan ja aamulla vaikka olis vielä saanut nukkua, heräsin jo 6.30. Eli eilen soittelivat sieltä ja aikamoinen kato oli taas käynyt. 18 munasolusta 10 oli kypsiä, ne icsattiin ja niistä 5 hedelmöittyi. Huh. Nyt en muuta toivo kuin että maanantaina olis jotain siirrettävää... Tänään sain tietää että 4 oli jakautunut, mutta 1 oli monitumainen (taas!), joten 3 alkiota sinnittelee. Ovat siis ihan hyviä, mutta jotenkin olen ollut ihan kauhusta kankeana, jos ne ei jaksakaan jatkaa sinne 5. päivään asti. Nää punktion ja siirron väliset piinapäivät on melkein pahempia kuin ne siirron jälkeiset!
Tää lyhyt hoito muuten sopi mulle paljon paremmin kuin pitkä, olin jo seuraavana päivänä lähes normaali, vatsassa ei ole yhtään nestettä eikä turvotusta. Viime hoidossa nestettä oli vatsaontelossakin.
Iitu, ja muutkin blastoista kiinnostuneet. Löysin tällaisen taulukon blaston siirron jälkeisestä ajasta. Se on
Iitu ehkä jo kiinnittynyt!
What Happens After an Embryo Transfer? | Fertility Center
Kiitos
Aleksa muuten mielenkiintoisista linkeistä, olen käynyt niitä lueskelemassa. Paljon uutta tietoa tullut.
Prinsessatyttö, missä päin Suomea hoitosuunnitelma ja reseptit tulee postitse?
Kuten nimimerkistä huomaa, olen 35-vuotias. Alkuvuodesta täytän kylläkin jo 36 vuotta... Hui!
Tsempit muillekin piinailijoille,
Kirsi,
Joku_raja ja
Nipsu! Ja kiva oli kuulla teistä taustailijoistakin,
Melindalle erikoishalit, vaikka ei enää Naikkari-kavereita ollakaan!