Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Pahoitteluni, joku_raja!

Tänään vihdoin sain klinikalta hoitajan kiinni, olivat eilen kuulemma olleet jossain koulutuksessa. Saatiin nyt vihdoin ilmeisesti hoito kesäkuulle! Huhtikuun kuukautiset pitää ilmoittaa, ja sitten katsotaan aloitetaanko niistä kuukautisista, vai vasta seuraavista. En kyllä satavarmana pitäis tuota meidän hoitovuoroa, kun me ollaan kuulemma ylimääräisellä hoidolla ja meitä ei tarvitse hoitaa hoitotakuun puitteissa. Mutta jonotilanne on nyt kuulemma hyvä, joten toivotaan kovasti että tuo kesäkuun aika pitää. Meidän pitää käydä nyt mahd. pian jossain kromosomi ja fragile x -verikokeissa. Ja miehen pitäisi antaa spermanäyte jotain DNA-fragmentaation tutkimista varten. Koitetaan hiihtolomalla käydä klinikalla näyte antamassa ja huomenna ne verikokeet. Verikokeiden tutkimisessa menee kuulemma pari kuukautta. Tässä ei nyt sitten tapahdu ihmeitä neljään kuukauteen. Pitää koittaa vähän irrottautua näistä lapsettomuuskuvioista, että pää kestäis kasassa. Käyn täällä varmaan välillä kuitenkin pyörimässä. Kovasti plussaonnea teille kaikille!
 
Popcorn, kiitti linkistä! Meidän klinikalla viljellään aina blastoiksi asti, olen käsittänyt etteivät juurikaan siirrä 2-3pv alkioita ja siellä kahden blaston siirron prossa on kans jotain 63% luokkaa. Eli toiveikkaana vielä..alkiot parempia kuin viimeksi, jolloin ne 5-päiväisinä raportin mukaan olivat blaston jokuin alku-aste morula-vaiheessa. On tää niin jännää, ettei ensi yönä varmaan saa nukuttua! Onneksi saa sitte tulla tänne joko parkumaan tai riemuitsemaan..tietenkin ensin pitää kyetä työpäiväkin jotenkin hoitamaan.
Mua jännittää kovin myös muiden piinailijoiden puolesta! Nipsu, miten sulla??
iitu pp10
 
Iitulle tsemppiä tulevaan testiin! Tulehan kertomaan sitten tulos heti heti heti kun tiedät tuloksen :heart:

Kiitokset Iitu ja popcorn tsemppauksesta/ plussapuhureista. Vielä en ole testannut. Jotenkin tuntuu, että eipähän sieltä plussaa tule. Eilen oli toooodella kipeä alamaha ja -selkä. Kohdunsuun vihlontaakin oli melkoisesti. Että eiköhän ne menkat sieltä heti, kun lutinus loppuu :/
Testin ajattelin tehdä huomenna aamusta, niin saa rauhassa parkua sitten negatulosta.

Tarrasukkia ja vauvaliimaa kanssapiinailijat :heart:

Nipsu pp11 :heart:
 
Nuohan on Nipsu todella hyviä oireita. Mulla oli esikoisesta tuollaista ja kivut jatkuivat rv9 asti. Tässä yrityksessä ei ole ollut mitään nippailuja eikä tuntemuksia. Synnytyksen jälkeen mulla on ollut repäisykipuja aina ovulaation jälkeen. Nyt ei ole edes niitä.
 
Pahoittelut myös täältä, joku_raja. :(

Nipsulle en suostu vielä pahoitteluja lähettämään, jos kuitenkin...

Ciram, mä niin kans ymmärrän tuon odottamisen tuskan! Mun eka IVF piti alunperin tehdä toukokuussa -11, mutta sitten se siirtyi ensin matkan takia, sitten tulikin juhannus ja sitten klinikan kesälomat. Elokuussa kun vihdoin olisin päässyt aloittamaan hoidon, löytyi ultrassa munasarjasta kysta, jonka häviämistä piti odotella. Lopulta sitten syyskuussa hoito tehtiin. Vaikka tietää, että jotkut on yrittänyt lasta vuosikausia, muutama kuukausikin lisää voi tuntua tooosi pitkältä ajalta. Mulla tosiaan varattiin jo varalle aika toukokuuksi, jos tämä PAS ei onnistu.

Mulla alkoi menkat eilen; ehdin jo varovasti "pelätä", että olen luomusti raskaana, kun kierto pitkittyi muutamalla päivällä. En kuitenkaan vielä testiä ehtinyt tehdä, koska arvelin, että voi päivät vähän heittää tässä vaiheessa. Mulla on ultra viikon päästä (kp 9, kun 10-11 päivät osu viikonlopulle), sit nähään mitä tapahtuu. Mulla on vaan NIIN negatiivinen olo tästä PAS:ista, kun on vain se yksi alkio. :( Viime hoidossahan sulattaessa selvis kolme viidestä (yks pakastettiin uudelleen, juurikin tämä, joka vielä on jäljellä) ja kohdussa lähti kasvamaan toinen kahdesta, ja olihan siinäkin sitten kuitenkin paha vika loppujen lopuksi. Kai sitä olis hyvä olla positiivinen, mutta ei vaan pysty. Pessimisti ei pety...

Hei voitaisko tehä sellanen "taulukko", että olis helpompi seurata missä vaiheessa kukakin on? Jos mä yritän laittaa omat tiedot toiseen viestiin, niin lisäilkää siihen omanne, pliis. Ja täydentäkää, jos jotain puuttuu, en oikein muista mitä niissä yleensä oli...
 
Hei!

Pahoittelut negasta joku_raja, se sattuu aina yhtä paljon.. :(

Itse tulen juuri siirrosta. Yksi top-alkio laitettiin kyytiin.
Erikoista oli, että lääkäri vaihtoi minulle ivf:n icsi:in tähän hoitoon, mutta biologi olikin päättänyt kumminkin tehdä hedelmöityksen ivf:llä???? Ei ymmärrä... :kieh:
Meidän kuudesta kypsästä munasolusta oli hedelmöittynyt 5, joista 1 oli kuukahtanut heti alkuunsa. Tämä top-alkio siirrettiin, kaksi samanmoista laitettiin pakkaseen ja yhtä vielä kasvatellaan.
Tästä tämä piinailu nyt taas alkoi..
Kauhea myöntää, mutta tuntuu kuin olisin jo luovuttanut ja päässä pyörii taas vaan, ettei tämäkään onnistu..:ashamed:

Iitulle ja Nipsulle on vielä kaikki varpaat ja sormet pystyssä! :)
 
Tulevat hoidot:

Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14?
joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014
Tamtam................2 IVF


Piinailijat:......................Testi:

Tamtam.........................14.2


Plussanneet:
 
Viimeksi muokattu:
Tulevat hoidot:

Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14?
joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014
Tamtam................2. IVF
Ciram...................4. ICSI ................. kesäkuu 2014


Piinailijat:......................Testi:

Tamtam.........................14.2


Plussanneet:
 
Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14?
joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014
Tamtam.................2. IVF
Ciram....................4. ICSI ................. kesäkuu 2014
Melinda84..............2. ICSI 2. PAS............helmi-maaliskuu 2014


Piinailijat:......................Testi:

Tamtam.........................14.2


Plussanneet:
 
Tulevat hoidot:

Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14?
joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014
Tamtam.................2. IVF
Ciram....................4. ICSI ................. kesäkuu 2014
Melinda84..............2. ICSI 2. PAS............helmi-maaliskuu 2014


Piinailijat:......................Testi:

Tamtam.........................14.2
Kirsi76...........................5.2

Plussanneet:
 
Tulevat hoidot:

Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14?
joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014
Tamtam.................2. IVF
Ciram....................4. ICSI ................. kesäkuu 2014
Melinda84..............2. ICSI 2. PAS............helmi-maaliskuu 2014
Aleksa2…………………..2. IVF……………………….huhtikuu 2014


Piinailijat:......................Testi:

Tamtam.........................14.2
Kirsi76...........................5.2

Plussanneet:
 
Tulevat hoidot:

Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14?
joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014
Tamtam.................2. IVF
Ciram....................4. ICSI ................. kesäkuu 2014
Melinda84..............2. ICSI 2. PAS............helmi-maaliskuu 2014
Aleksa2…………………..2. IVF……………………….huhtikuu 2014


Piinailijat:......................Testi:

Kirsi76...........................5.2
Popcorn78......................7.2.
Tamtam.........................14.2

Plussanneet:
 
Iltaa vaan, NEGA paukahti. Siis tytöt, tää on oikeesti ihan perseestä. Kyllä te tiiätte. HCG alle 3. Ja kaksi helvetin hyvää blastoa siirrettiin. Että sillälailla. Ei kykene ees itkee, ku tuijottaa vaan seinään. Onneksi on ne huurunenät. Tosin, aina vaan pelottaa enemmän että onnistuuko koskaan. Pitää nyt lääkärille meilailla koska seuraava siirto. Elämä on nyt vaan tätä ja tuntuu ettei millekään muulle pysty elämään. No, huomenna pidetään ihanaisen teinityttöni kanssa äiti-tytär päivä.
 

Yhteistyössä