Olen taustalta seuraillut jonkin aikaa ja viimeksi alkuvuodesta aktiivisesti kirjoitellut. Mutta siis muistatte varmaan
Ihan ensiksikin kaikille hyviä uutisia tässä välissä saaneille onnittelutr ja niitä huonompia uutisia saaneille iso rutistus halaus.
Meilläkin oli eilen ultra ja kaksosvauvathan meille on tulossa. Pelkäsin ja jännitin ultraa viikko tokulla etukäteen ja olin jo lähes hermoraunio eiliseen mennessä. En tosiaan mennyt ultraan vaan sukupuolta veikkailemaan koska lähipiirissä on tullut useampia huonoja uutisia juurikin vasta rakenneultrassa. Olin siis realisti enkä ole juuri uskaltanut kirjoitella tännekään kun koko ajan olen ollut varma että jotain pahaa kuitenkin tapahtuu. Meillä siis raskaat lapsettomuushoidot takana ja jotenkin en ole niistä lukuisista pettymyksistä vieläkään kunnolla toipunut.
Mutta siis ultrattiin ja pikkuisilla oli kaikki hyvin :heart: :heart: Olivat 340g ja 350g kokoiset, kaikki rakenteet syynättiin tarkasti ja kaikki oli raja-arvoissa jotkut jopa ihan hieman käyrän yläpuolella joten tosi hyvin asiat. Kätilö myös tiedusteli halutaanko tietää sukupuolta molemmilta jos sen pystyy näkemään. Me halusimme tietää vaikka mielestäni ihan sivuseikka. Toisaalta kiinnostavaa =)
A vauva on tyttö ja B vauva on poika :heart: :heart:
Ihan käsittämättömän ihanaa, tätähän me tietysti olimme salaa toivoneetkin mutta silti niin uskomatonta että kaikki menee niin kuin olimme kaukaisissa haaveissa toivoneet. Tuntemuskin oli juuri tuo
Meillä on tästä eteenpäin ultrauksia kerran kuussa ja jo 4 viikon päästä päästään kurkistelemaan vauvoja uudestaan. Silloin onkin keskusrairaalassa lääkäri ultraamassa ja seuranta on kyllä tosi tiivistä. Kahden viikon välein on joko neuvolaa tai ultraa. Kyllä tuntee olevansa hyvissä käsissä
Nyt taas katselemaan almanakasta sopivia tyttöjen sekä poikien nimiä......, ihanaaaa :heart:
Katriina77 + kaksosvauvat Jaki ja Nuka rv 20+4