Hyvää pääsiäistä kaikille!!! :flower: Tänään poikien kans trullittaan.
Tervetuloa uuret mukaan!
Ihana paljon on kuulunut hyviä ultra kuulumisia. :heart:
Itellä se on jo keskiviikkona. Kyllä jännittää hurjasti nyt jo, että onko kaikki kunnossa ja näkeekö sukupuolen. Tällä viikolla on vaihtunut tyttö olo vahvaan poika oloon. (ei tarvi vielä vaihtaa orotetaan ultraa.) Jos se prinsessa saapuis tähänkin taloon. Mun on kans pakko myöntää, että sitä tyttöä orotetaan ja lujaa, kun on jo nää kaks poikaa. Mutta kyllä se kolmas poikakinon toivottu. :heart: Olis vaan kaikki kunnossa.
Mulla on tänään vielä iltavuoro ja sitten ihanat 4 päivää vapaata. Mutta kyllä eileen supisteli, kun olin aamuvuorossa. Viikonloppuisin meitä ei ole, kuin kaksi töissä ja saa tehrä töitä koko ajan. Pitää asia ottaa neuvolas puheeksi, että kuinka haitallisia on nää ei kipiät supsitukset.
Täällä ollaan toissapäivästä asti jännitetty koska kuuluu vauva uutisia. Ystävä on mennyt laitokselle käynnistykseen. Toivottavasti tänään kuuluu, että vauva on syntynyt, niin saa tietää että kummallakin kaikki hyvin.
Vintistä tulee 3 traktori kuormaa sahanpurua ym. mitä ennen on käytetty lattioitten alla. Sitten saa ruveta kattoon, että kaikki kohrat kunnossa ja saa ruveta tekeen lattioita.
Mä kans rakastan kun tulee kevät. :heart: Viherpeukalo kun oon niin innolla orottaa mitä nousee kukkapenkistä ja saa uusia istuttaa.
Elli Ja Öttis 20+6