***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :flower:. Ja tervetuloa uudet :hug:.

Tulipahan taas todetuksi, että anoppi on noita. Ei oltu vielä kerrottu anopille, että odotetaan vauvaa. Ajateltiin kertoa kunhan on rakenneultrassa käyty.

Välimatkaa on ainakin se 300 km. Ja ei oltu hyvään hetkeen puhelimessa puhuttu. Tänään sitten soitteli ja kyseli ensin kuulumisia. Sitten totesi, että hänellä on sellainen tunne, että meillä odotettaisiin vauvaa! No mitä sitä enää siinä vaiheessa kieltämäänkään :LOL:. Sanoi vaan, että hänellä on jo hyvän aikaa ollut sellainen olo.

Sitten kuulin tänään myös, että anopilla on ollut näitä etiäisiä ennenkin. Esikon ja toisen välissä oli tuulimunaraskaus. Minkä kanssa mentiin viikolle 15 ennenkuin neuvolasta laittoivat ultraan. Missä sitten todettiin, että kyse on tuulimunasta. No anoppi oli noin kaksi viikkoa ennen tuota ultraa nähnyt unen missä häneltä irtosi pienen pieni aivan valkoinen hammas. Oli miehelleenkin sanonut, että nyt ei ole kaikki ihan kohdallaan minun raskaudessa. Että se menee kesken. Oli myös kertonut tyttärelleen jolta tänään siitä kuulin.

Anoppi oli sanonut, että alkaa pitää kirjaa nykyään noista etiäisistään päivämäärien kanssa. Koska useita on saanut ja ne ovat osuneet oikeaan.

Eli sellainen noita on miulla anoppina :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ansuli87:
Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista, joita on ilo lueskella. :)

Tsemppiä moona81lle noita-anopin kanssa.. :flower:
:LOL: Oikeesti anoppi on aivan ihana ihminen. Ollaan oltu isännän kanssa jo pitkään yhdessä. Olin 13 v kun alettiin seurustelemaan. Ja anoppi on ollut kuin toinen äiti miulle :heart:

Onnea myös muille ultrakuulumisista ja niin tytöistä kuin pojistakin !

Voimia ruokamyrkytyksestä toipuvalle ja matkalle lähtevälle /lähteville .

Täällä pidellään edelleenkin päätä , puolet antibiooteista syöty ja olo on ehkä hieman parempi , mutta tää pää kipu vaan ei lakkaa ..... nenä ei ole sentään enään niin tukossa kokoaika !!!

neitim + tyty 21+6 .. huomenna vaihtuu rv 22 huoh ...

Heipsan!

Kiitos uudesta pinosta neitim ja tervetuloa uudet! :wave:

Hyvää pääsiäistä kaikille! :flower:

Tänne ei kummosempia kuulu,vähän flunssassa ollaan pojan kanssa,onneksi ei kuumetta ole ainakaan vielä. Kevätsiivoilua tuossa tehnyt ja tänään pitäs jatkaa,sekä vaihtaa järjestys olkkariin :) Mulle on tullu joku hullu siivousvimma. Kauhea loskakeli täälä Oulun suunnalla,pitäs varmaan ostaa kumpparit,että pääsee kävelemään ulkona.

Niin ja onnea kaikille ultrakuulumisista ja neuvolakuulumisista! :)

Nyt aamupalalle!

sirri81 ja typy 22+3.

Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille. =) Meillä alkaa remontti olla hyvällä mallilla ja nyt lähdetään anoppilaan viikonlopuksi.
Onnittelut kaikille noista hyvistä ultrakuulumisista =) :flower:

Katjuska ja sintti 20+6 :heart:

Heissan, neitim:lle en muistanut toivotella paranemisia :hug: :hug: Toivottavasti kuuri auttaa ja tauti menee ohi.

Tänne ei kummempia, puoli sivua kirjoiteltu tänä päivänä ja lupaan olla reipas ja kirjotella ainakin yhden luvun kokonaan tänään =)

Heitin kysymyksen jo tunne mitäs nyt puolelle mutta laitanpa tännekki, jospa täältä löytys enempi tietoa eli..

Mitä eroa on emmaljungan sport crypronite ja classic cryptonite rungolla? Sitten oli sellanenki ko classic crome ja se on ilmeisesti se, jossa on metallinen alakori. Mutta nuita duo edgejä tais saada nuilla ensin mainituilla rungoilla..

Vaunuista siis täällä haaveilen ja taidankin kipasta tuonne Ruotsiin kurkkaan nuita hintoja näin vapaan kunniaksi (ja kun lapsetkin ovat mummon ja papan kanssa mökkeilemässä)

-UpsyDaisy

Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
Heitin kysymyksen jo tunne mitäs nyt puolelle mutta laitanpa tännekki, jospa täältä löytys enempi tietoa eli..

Mitä eroa on emmaljungan sport crypronite ja classic cryptonite rungolla? Sitten oli sellanenki ko classic crome ja se on ilmeisesti se, jossa on metallinen alakori. Mutta nuita duo edgejä tais saada nuilla ensin mainituilla rungoilla..

Vaunuista siis täällä haaveilen ja taidankin kipasta tuonne Ruotsiin kurkkaan nuita hintoja näin vapaan kunniaksi (ja kun lapsetkin ovat mummon ja papan kanssa mökkeilemässä)

-UpsyDaisy
Sportissa on heittoaisa. Saattaapi olla jotain muutakin, mutta tuo mulle se merkittävin :)

Uusille tervetuloa, paranemisia sairastupiin
ja onskut ultrakuulumisista.
Omaan vielä viikko.......

Kuopus voi jo paremmin ja nyt jännään onko oma outo olo närästystukahdutuskurjuutusoloa vai vaaniva mahatauti... Pääsiäsisuunnitelmat meni pikkasen uusiks. Jos pääsis huomenna lähteen mummuloihin...jos ja jos..

4D:ssä käyty ja aivan upea kokemus oli. Kaikki oli hyvin ja painoa pikkuisella n. 466g. Rakenneultrassa eivät puhuneet painosta mitään. Oikein kattava kirjallinen raportti saatiin mukaan sekä iso pino kuvia ja DVD. Niin ja tyttö sieltä olisi tulossa 100% varmuudella.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Sipsunen & tyttö-nalle 21+5 :heart:

Hei, hikoiletteko te paljon? Mä hikoilen ihan sikana nyt ja tuntuu että dödökin pettää alvariinsa... kai tämä kuuluu tähän hommaan mut aika hurjaa on... :D
Jaaha, pitäis vissiin kirjotella taas lisää... notkun täällä netissä ihan liikaa :D

runttipulla Ja musta tuntuu että oon jo palstariippuvainen ja roikun täällä alvariinsa ;)

Mä en hikoile kauheasti , yleensä helpottaa kun ottaa ylimääräisen paidan pois ... mutta mä en tosin hikoile juuri kesälläkään enkä saunassa ...

neitim

Mä kans roikuksin aina kun kone on päällä tai mukana... no, kai niitä pahempiakin riippuvaisuuksia on :LOL:

Mä lukasin netistä tosta hikoilemisesta ja tosiaan näihin aikoihin se näyttäs kuuluvan asiaan, joku hormonijuttu se on, ja just tähän keskiraskauteen liittyvää. Ei vaan viittis ilman paitaa heiluksia, kaipa tämä sit ohitte menee jossain vaiheessa....

Söin jacky-makupalan ja alko selkeä jumppa masussa, tuntuuhan noi liikkeet kun sokeripommin toukalle syöttää :heart:

Matilda84
Runttipulla mulla on kanssa toi hikoilu ongelma.ei onneksi dödö petä mutta tuntuu että herkästi kastuu kainalot.aina ollut sama homma raskaana,kesää odotellessa kun sitten se hiki vasta lentääkin jos on kuuma.

Täällä kanssa huomattu kun syö jotain makeaa niin vauva kyllä ilmoittaa siitä potkuilla :heart:

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja sukupuolilupauksista :heart:

Huomenna kattelee messuille autoja :p

Matilda & Viljo rv22

Yhteistyössä