Hakutulokset

1. K

Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Minä ilmoittaudun tälle palstalle mukaan. Jotkut saattavat muistaa mut kesän vastaavasta ivf/icsi ketjusta?! Kesällä kesä/heinäkuussa tehtiin yksityisellä ensimmäinen IVF hoito. Silloin tehtiin lyhyellä kaavalla ja munasoluja saatiin 9 joista hedelmöittyi 3 ja vain 1 lähti jakautumaan, Tehtiin...
  2. K

Alkioiden pitkänviljelyn tulokset

Meillä 3 hedelmöittyi joista yksi huippualkio siirrettiin ja kahta muuta huonompi laatusiat päätettiin viljellä pidempää. Valitettavasti kumpikaan ei jatkanut jakautumistaan joten yhtikäs mitään ei saatu pakkaseen ja huippualkiokaan ei tärpännyt :'(
  3. K

¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

Tulin lueskelemaan teidän kirjoituksia kun on itsellä niin huono olo. Täällähän on tullut ihania plussauutisiakin. Onnittelut!!! Meillä oli siis viime kierrossa IVF lyhyellä kaavalla ja tuoresiirto ei tärpännyt. Pakkaseen ei saatu yhtään alkiota kun eivät jatkaneet jakautumista :/ Nyt...
  4. K

Menkat alkoivat tänään :headwall: :'( :'( Testasin myös ihan varmuuden vuoksi vaikka turhaa olikin. Soitin samantien klinikalle tuloksen. Pyysin myös kaikista papereistani yksityiseltä kopiot että voin viedä ne sitten julkiselle puolelle mukanani kun menemme parin kuukauden päästä...
  5. K

Kiitokset tsemppaajille :wave: Onnea piikityksiin ja punktioon napsuneiti ja Tirlittan. Tuo oli pari viikkoa sitten jännää aikaa ja toisaalta myös ihanan helpottavaa kun hoidot vihdoin taas jatkuivat... Piikityksestä tuli ihan kiva ilta ja aamurutiini varsinkin kun huomas että ne piikit...
  6. K

Täällä sitä edelleen odotellaan testi päivää :p Kovasti jännittää tai oikeastaan ihan mielettömästi. Tämä on ihan älyttömän suuri juttu meille!!!!!! Tähän mennessä en ole jännittänyt enempää kuin omana hääpäivänä. Haluan vielä korostaa että vaikka hoidot menivätkin meidän kohdalla todella...
  7. K

Tänään tasan viikko takana ja toinen vielä edessä viralliseen testailuun :x Kylläpä tämä viikkokin on tuntunut matelevan saati sitten tämä seuraava viikko, kääk!!!!! :headwall: Miten ihmeessä jaksan odotella. Minäkin ikuinen skeptikko olen alkanut ihan ohi mennen vahtaamaan "oireita"...
  8. K

ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Hei!! Kopsaan nyt tännekin ketjuun saman tekstin kun tuonne toiseen kun en jaksa moneen kertaan kirjoitella samaa!! Ihan ekaksi onnittelut kellopeliappelsiini!!!! Ihanaa!!! Kirjoittelen nyt piiiitkästä aikaa omasta tilanteestani. Olen tietoisesti ollut palstalta taka-alalla alkukesän ja...
  9. K

Testipäiväksi ilmoitettiin 5.8. Tuskin jaksan ihan tuohon asti odotella :p Minä en tosiaan kokenut hoitoja mitenkään pahana, tosin mulla tehtiin hoidot lyhyen kaavan mukaan. Jotenkas saattoi olla helpompaa kun ei omaa hormoonitoimintaa lakkautettu, tiedä sitten onko väliä. Minä ainakin...
  10. K

Hei!! Kirjoittelen nyt piiiitkästä aikaa omasta tilanteestani. Olen tietoisesti ollut palstalta taka-alalla ja keskittynyt vaan hoitooni. Meillä tosiaan on tapahtunut paljon ja kerronkin nyt pintapuolisesti tilanteesta. Meillä siis tehtiin ensimmäinen IVF nyt tässä kierrossa yksityisellä...

Yhteistyössä