Hakutulokset

1. K

Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

Hei! Lisään vähän tietojani. Jotenkas: Katriina77, 16.8.2010, K-HKS, 1. ICSI, ensimmäinen, 10/07 Voisitteko tytöt päivittää mun tieoni kun oli ihan vajavaiset....
  2. K

Mulla oli HCG 436 ja rv oli silloin verikokeen aikaan 4+2. Jotenkas Doris, sulla on varmaan 5+2 hcg jotain 1000 tai enemmän. Mä taas lueskelin täältä että joillain on ollut testejä jossa tulee ruutuun raskausviikkojen määrä. Mä juoksin äsken apteekkiin ostaan omani ja kokeilen tänään mitä...
  3. K

Hei!! Uskaltaudun nyt varovaisesti ilmoittautua mukaan. Täällä onkin niin paljon tuttuja että turvallista tulla kirjoitteleen tälle palstalle. Nyt en ehdi tän kummemmin kirjoitteleen. Jos joku kiltti vaan päivittäisi munutkin mukaan. Mitäs tietoja nyt pitikään antaa?? Laittelen nyt jotain...
  4. K

Elokuiset 2010 joulukuussa

Hei kaikille!! Uskaltaudun nyt vihdoin liittymään joukkoonne. Epätodelliselta tuntuu edelleen ja ajattelinkin että odottelen rauhassa pari viikkoa ennen liittymistä odottajiin. Nyt olen ylittänyt sen itselleni asetetun maagisen rajan 6+ viikot joten hyvillä mielin ollaan Olen muutamille tuttu...
  5. K

Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Kiitoksia Linda ja kaikki muutkin onnittelijat :heart: Olen myös tosi pahoillani kaikille lähipäivinä neganneille :'( Jotenkin tuntuu epäreilulle että itselle koitti tällä kertaa onni "huomisestahan ei tiedä" mutta silti koen jotenkin pahalta kun aina on ollut negaajana ja muistan miltä se...
  6. K

Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Plussa tuli testiin aamulla Olen ihan mykistynyt ja haltioissani Useamman vuoden yritys palkittiin vihdoin!!!! Emme olleet aamusella uskoa silmiämme, olin kuitenkin paljon varmempi negatiivisesta. Mutta vahva plussa se oli. Tein vielä toisenkin testin jos vaikka joku virhe mutta niin...
  7. K

:heart: :heart: Plussa tuli testiin aamulla :heart: :heart: Olen ihan mykistynyt ja haltioissani :) Useamman vuoden yritys palkittiin vihdoin!!!! Emme olleet aamusella uskoa silmiämme, olin kuitenkin paljon varmempi negatiivisesta. Mutta vahva plussa se oli. Tein vielä toisenkin testin...
  8. K

Hulluus täällä meinaa iskeä!!!!! Edelleen siis piinaillaan mutta ihan loppusuoralla. Ainainen turhruvuoto ei ole alkanut ja olenkin jollain lailla toiveikas kun aina on tuhru alkanut pp11. Nyt siis jo pp13 ja huomenna se suuri päivä koittaa. Kävin eilen apteekista ostaan testin ja taitaa...
  9. K

Hulluus täällä meinaa iskeä!!!!! Edelleen siis piinaillaan mutta ihan loppusuoralla. Ainainen turhruvuoto ei ole alkanut ja olenkin jollain lailla toiveikas kun aina on tuhru alkanut pp11. Nyt siis jo pp13 ja huomenna se suuri päivä koittaa. Kävin eilen apteekista ostaan testin ja taitaa...
  10. K

ONNEA Linda:heart: :heart: Ihanaa!!!!!! Mä olen niiiiin onnellinen puolestasi. Oireesi kuulostikin kyllä tosi selviltä =) Mahtavaa, nauti täysillä ihanasta tunteesta :heart:
  11. K

Voi ei kun menee jännäksi. Sinun oireet kuulostaa kyllä vielä vahvemmin raskausoireilta kun minulla. Mua ei ole etonut yhtään ja maha toimii ehkä liiankin kanssa. Kuumemittaria en ole tajunnut kaapista kaivaa pahus :kieh: Tulehan heti kertomaan tieto!!!! Mua jännittää sun puolesta ihan...
  12. K

Linda76, tulethan kertomaan tänne uutisesi kun tiedät. Toivon ihan mielettömästi että saisit plussatiedon =) =) Piinailen vielä pari päivää niin sitten selviää täälläkin. Jännitän puolestasi!!!!
  13. K

Linda76 sullako tänään jo veritesti??? Miten ihmeessä meillä ei testailla ollenkaan verestä????? Sanottiin alkion siirrossa että tasan pp14 saa testailla, ei aikaisemmin. Mutta veritestejä ei ole ja tuloksen voin soitella heille sitten testipäivänä 9.12. Kyllä on eri tapoja mutta näkyyhän se...
  14. K

Onnea Ripperi77!!!! Todella hienoa kun tulee plussauutisia!!! Sitten omaa napaa. Täällä mennään jo pp12, jotenkin uskomatonta että ollaan jo niin pitkällä. Kesän hoidossa olin jo monesti tähän mennessä testannut ja itkut itkenyt ja vuotokin alkanut. Nyt vaan en halua testailla. En ole valmis...
  15. K

Heipsistä! Kiitoksia tervetulotoivotuksista!!!!! Minä se täällä piinailen päivästä toiseen. Toisaalta meni eka viikko hujauksessa ja olen ylpeä kun en ole tällä kertaa ajatellut asiaa liikaa. Testejäkään en ole viellä kaapista kaivanut ja ei ole tehnyt edes vielä mieli. Minkäänlaisia...
  16. K

Heipsistä! Minä se täällä piinailen päivästä toiseen. Toisaalta meni eka viikko hujauksessa ja olen ylpeä kun en ole tällä kertaa ajatellut asiaa liikaa. Testejäkään en ole viellä kaapista kaivanut ja ei ole tehnyt edes vielä mieli. Minkäänlaisia oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Ei edes...
  17. K

Hei!! Ilmoittaudun mukaan tällekin palstalle. Olen kirjoitellut tuolla syksyn palstalla mutta onhan tämä ajankohta kyllä yhtä hyvin myös loppu vuotta. Voitteko ystävälliset päivittää Tietoni ovat: Katriina77 : 2.IVF/ICSI, siirto 25.11 PP7
  18. K

Linda76 hyvältä kuulostaa tuo teidän saalis ja tosi mahtavaa kun saitte jotain myös pakkaseen. Aina kuitenkin mahtavaa kun päästään tuoresiirtoon. Me saamme tietää vasta myöhemmin miten meidän pitkään viljellyt ovat onnistuneet. Meille sanottiin testauspäiväksi 9.12. Siirrosta siis kaksi...
  19. K

Tervehdys sisaret! Minä olen juuri tulossa alkion siirrosta. Hyvin meni itse siirto!!! Meillä oli 10 kpl munasolusta 9 kpl hedelmöittyneet mutta niistä oli tässä vaiheessa vain 2 kpl hyvää alkiota :( Taas sama juttu kuin viimeksikin. Loppuja 7 kpl päätettiin viljellä vielä pidempään mutta...
  20. K

Moips Linda76 ja muut!!! Kiitoksia tervetulotoivotuksista. Onnittelut myös plussanneille!! Tänään oli minullakin punktio. Meni ihan hyvin vaikka olikin kivuliaampi kuin kesällä. Kesällä en siis tuntenut mitään, nyt juivi oikeapuoli jonkin verran. Sain lääkityksen ennen operaatiota joka oli...

Yhteistyössä