Katoitko kirjasko ne sen neuvolakorttiin? Naikkarilla ainakin laitto merkin.Alkuperäinen kirjoittaja amelie-:tosta np-ultrasta, niin mä en käyny siinä veriseulassa niin mulle ei kans noita turvotus lukemia sitten sanottu. näin kyllä että mittasi ne ja lopuksi sitten vain sano että kaikki näytti normaalilta ja hyvältä. näin toimittiin jorvissa.
ei kirjannu neuvolakorttiin. en sit tiedä laittoiko koneelle mihinkään... vai onko sillä sitten mitään väliä edes, jos kerta näki ettei turvotusta ollut,vauva näytti kaikinpuolin terveeltä, enkä halunnut mennä sen tarkempiin seuloihin.Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Katoitko kirjasko ne sen neuvolakorttiin? Naikkarilla ainakin laitto merkin.Alkuperäinen kirjoittaja amelie-:tosta np-ultrasta, niin mä en käyny siinä veriseulassa niin mulle ei kans noita turvotus lukemia sitten sanottu. näin kyllä että mittasi ne ja lopuksi sitten vain sano että kaikki näytti normaalilta ja hyvältä. näin toimittiin jorvissa.
voi hyvinkin olla että sanoi 0,5.. Meillä oli 0,7 ja kuulemma raja menee 3,0 että Noy hätä =)Alkuperäinen kirjoittaja amelie-:ei kirjannu neuvolakorttiin. en sit tiedä laittoiko koneelle mihinkään... vai onko sillä sitten mitään väliä edes, jos kerta näki ettei turvotusta ollut,vauva näytti kaikinpuolin terveeltä, enkä halunnut mennä sen tarkempiin seuloihin.Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Katoitko kirjasko ne sen neuvolakorttiin? Naikkarilla ainakin laitto merkin.Alkuperäinen kirjoittaja amelie-:tosta np-ultrasta, niin mä en käyny siinä veriseulassa niin mulle ei kans noita turvotus lukemia sitten sanottu. näin kyllä että mittasi ne ja lopuksi sitten vain sano että kaikki näytti normaalilta ja hyvältä. näin toimittiin jorvissa.
mutta tosiaan mittaili paljon, ja sen niskaturvotuksen,itse en lukemaa nähnyt mutta mies sanoi että se oli 0.5. voisko olla? mitähän lie normilukemat?
noh, ihan sama =) kun kerta sanoi että kaikki oli normaalisti ja hyvin, eihän se valehdellu olis! ainakin luotan siihen