Alkuperäinen kirjoittaja heinis-:
Tää on vielä ihan hirveen aikasta, mutta tiedättekö te joilla jo lapsia miten noi äitiyspakkaukset pitää hakea, että saa vuoden 2010 pakkauksen?
Yleensä pakkaus kait on julkistettu Lapsimessuilla (tänä vuonna 23.-25.4.) ja sit uutta on alettu jakaa, kun vanha pakkaus on varastosta loppunu..
Sikapiikkiä mietin kovasti. En ole vielä saanut päätettyä, meenkö ottamaan vai en. Toisaalta meillä on pojat rokotettu, joten loogista olis hakea itellekin. Isäntä ei kait aio vaivautua, mut se on sit sen ongelma..
Ikäeroa meillä tulee noin 2v2kk ja 5v7kk. Vaipparumbaa siis tiedossa, tosin kuopus antaa toiveita päiväkuivuudesta (vaippoja kastuu kotipäivinä ehkä 1, pk päivinä 2-3)! Esikolla on yövaippa käytössä (oli täyskuiva 2v -> vaippa otettiin kastelujen alkaessa n 3v uudestaan käyttöön) mut 5v neuvolassa aion kysellä minirin-lääkityksestä. Ollaan koko perhe enempi vähempi kypsiä märkiin vaippoihin ja poika iloitsee itse jokaisesta kuivasta vaipasta tosi paljon. Kovasti toivon hänen vuokseen, että kastelu jäisi pois, jottei kokisi alemmuutta, jos pikkuveli oppii yökuivaksi kevään aikana..
Onpas ihme käytäntöjä noi turvotuksen mittaukset ja veriseulat. Mä kävin siis molemmissa, niin ei tullu ilmi, etteivät mittais turvotusta ilman seulaa. Miten on ollu sit järkevää mittailla turvotuksia aiemmin, ei mulle ainakaan oo tarjottu mitään veriseuloja aiemmin?
Väsymys on helpottanu ja nyt tuleeki sit kukuttua ihan turhaanki telkun/koneen ääressä, eli ei auta ku jos ei nuku riittävästi, väsyttää joka tapauksessa aamulla. Musta tuntuu, etten opi ikinä ajoissa nukkumaan menemistä! Sit aamulla ottaa päähän..
Sori, pakko purkaa.. Meillä on töissä ihan kökkö tilanne osittain johtuen esimiehestä osittain monesta muusta jutusta (en viitti netissä tilittää tarkemmin). Sit on kiva vatvoa asioita omassa päässä tai työtiimin kesken kun hormonit herkistää tjtn ja kaikki tuntuu miljoona kertaa ikävämmältä ku tavallisesti. Kaiken lisäks otan kaikki kommentit tosi herkästi itteeni ja itsetuntokaan ei tällä hetkellä oo sieltä vahvimmasta päästä ni alkaa epäillä jo omaa ammattitaitoaan ja ihmissuhdetaitojaan ja kaikkee
Nyt koisimaan, huomenna pitkä päivä tiedossa.
Kepsukka ja masukki 14+6 (jee, huomenna poksuu taas!)