Onnea :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Enkelinäiti:Meille on tulossa poika ja 13, 18 ja 21-kromosomit näyttäisi tällä kertaa normaaleille. Lopulliset tulokset vielä tulossa,mutta pikatulos tämä. Huojensi jo kovasti mieltä,vaikkei vieläkään kyllä levollinen olo ole...
oikein mukavaa iltaa! Vois itekkin koittaa repästä ja suunnitella ns. omaa aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Meillä olisi miehen kanssa tiedossa lapsivapaa ilta/yö. Ajatuksena olis mennä syömään ja sitten kattoo stand up komiikkaa tai leffaan, vielä ei tiedetä kumpaa.
Mä törmäilen vastaavien ajatusten kans välillä. Ihan kuin olis "ulkoistanut" raskauden. Joku on raskaana ja vauvajuttuja juu, ai niin, sehän olenkin minä..Alkuperäinen kirjoittaja punakaneli:Jännä juttu, mutta en vaan voi millään käsittää että olen raskaana vieläkään, jotenkin en ole asiaa sisäistänyt, onko muilla samaa?
Yö heräilyt jatkuu, nukun tosi huonosti, vaikka olen ihan järkyttävän väsynyt, ihan kamalaa.
äitiysvaatteita (Mamalicious) myös:
http://linuslotta.com/productOverview.asp?qSiteId=3&gender=4&qGroup=854&qSizeGroup=88&qNavigation=left_menu_mom&qNavigationId=210
Ostin kaupasta Ciabatta-sämpylöitä ja nyt lahjon perheenjäseniä syödäkseni myös niiden sämpylät..
M&M 9+6
(huomenna Muumi on jo sikiö.. :heart: )
(vai onko se ollu jo tän viikon alusta?)