Hakutulokset

1. O

Mistä kotiäitien katkeruus ja tuomitseminen kumpuavat?

Ihmiset on niin mustavalkoisia, aina oma tapa on mukamas parempi...Mä teen ainakin just niinkui meille sopii...
  2. O

Miksi paino pitää punnita aamuisin?

mä kyllä punnitsen aina aamulla, illalla mun paino voi olla 2-3 kiloa enempi kuin aamulla...
  3. O

veikkaa BMI!

26
  4. O

Ketkä ei käytä äp:n vaatteita

ekalle lapselle otettiin äitiyspakkaus, mut olivat niin kauheita rytkyjä ettei niitä vaatteita tullut käytettyä :)
  5. O

onko tämä nyt sitä enterorokkoo?

ei välttis, on niitä muitakin viruksia
  6. O

Gallup: Kuinka monta lasta , millainen parisuhde puolisosi kanssa(menee hyvin, huonosti, kohtalaisesti)

yksi enkelityttö ja 2v poika. Parisuhteessa menee melkeimpä täydellisesti!!!!!
  7. O

Te, ketkä ette vie lapsianne mummilaan tai vastaavaan hoitoon..

onhan se hyvä että lapsella on muitakin turvallisia aikuisia kuin äiti tai isä!!!
  8. O

en halua kerjätä sääliä, mutta tulin ilmoittamaan, että meitä on koskettanut suuri suru

Voimia sinulle ihan hirmuisesti. Itse olen myös kohdannut vauvani kuoleman (synnytyksessä kylläkin). :hug:
  9. O

miten tuon kengän koon arvioiminen voi olla niin vaikeaa

toi 1cm kuulostaa vähältä, ennemmin hiukan isot kun niukat
  10. O

Nyt alkaa menemään yli..miten ulos suklaakierteestä?

anna itselles lupa syödä vielä loput suklaat ennen uuttavuotta, sitten on jo helppo lopettaa nassutus
  11. O

Käsi pystyyn kellä ei huomenna syödä nakkeja ja perunasalaattia?

eipä syödä tällä kertaa, vaikka on nekin niin herkkua :p
  12. O

Raskausoireista jälleen...

mulla ainakin tuli molemmista lapsista kunnon flunssa
  13. O

Onko ihan out jo (pukeutumisesta)

ihan kivalta kuulostaa =)
  14. O

Jos mies tekstaa tähän aikaan

jep
  15. O

mistähän tää johtuu (rintakivusta)

lihaskipua tuo taitaa olla, mulla ainakin välillä pistää...
  16. O

kuinka usein SINÄ leikit lastesi kanssa?

melkein joka päivä luetaan jotain, sit tietty ulkona juostaan kilpaa, piirretään yhdessä taikka muovailuvahaillaan. Poika siis 2v ja 3kk.eli juu useamman kerran viikossa
  17. O

Indigo lapsista vielä....

joo mäkin tutkin netistä tätä hömppää. On siinä ihmisillä tarve lokeroida ihmiset.
  18. O

ostanko lapselle joka täyttää ens lokakuussa 1v niin alesta 80 vai 86 haalarin?

86 ehdottomasti!!!!mahtuu allekkin jotain

Yhteistyössä