Ketkä ei käytä äp:n vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Kyseleväinen
  • Ensimmäinen viesti
Kyseleväinen
Onko monia sellaisia, jotka eivät tykkää lainkaan juuri mistään äitiyspakkauksen vaatteista? Kun niitä niin usein mollataan.

Meillä oli (ja osa on edelleen) pakkauksesta käytössä lähes kaikki vaatteet. Mun mielestä kaikki bodyt olivat tosi käyttökelpoisia, paitsi se nauha-body. Sama juttu potkareitten ja puolipotkareittenkin kanssa, tykkäsin pitää vauvalla parjattuja täys-potkareitakin. Collegehousut ja paidat mun mielestä ihan ok myös.

Ja edelleen vauvalle mahtuu pakkauksen toppapuku, rukkaset ja töppöset, en ole nähnyt mitään syytä ostaa mitään "hienompaa" toppapukua, kun vauva on vielä pääosin rattaissa, eikä maassa möyri.

Eihän siinä pakkauksessa ole mitään juhlavaatteita, mutta arkikäyttöön ihan hyviä tamineita. Ainoa, jota en ole käyttänyt pakkauksesta on se makuupussi.

Kaikki käytössä
Lähes kaikki. Kotioloissa varsinkin. Jotenkin en ole halunnut kauheesti pistää pojalle niitä keltaisia vaatteita vierailujen ajaksi päälle, sen verran mussa on värivammaista.

en ottanut äitiyspakkausta vaan rahat, koska miehellä 5 siskoa ja kaikilla lapsia, joten monien äitiyspakkausten tavarat oli moneen kertaan. Nyt kaduttaa ainoastaan siitä lapsellisesta syystä, että olisi ollut kiva saada paketti. :D ehkä sitten jos tehdään toinen lapsi joskus. Jos jaksaa =)

j
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kuka niitä nyt käyttäis, kun ne on ihan järkkyjä tavisvaatteita, meidän Lara-Jemina puetaan vaan Burberryyn. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
:D:D

yhden perheen tiedän (en tunne) jossa ei muuta olekkaan vaatteissa (melkein voi näin sanoa) mutta muu sisustus ym on sitten =X

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tavis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käytössä oli niin kauan kun meni päälle
sitä haalaria ei tosin pidetty, kaik muu lähinnä meni
Mikä haalarissa oli vikana?[/quote

Samoin meillä kaikki muut varmaan oli käytössä paitsi haalari, joka eka talvena oli ihan liian iso ja seuraavana talvena epäkäytännöllinen.

No ne bodyt oli aikas pieniä meidän vauvalle (en nyt muista olisko ollut toiseksi nuorimmalle..) , muutenkin tuli aika vähän sitten tosiaan niitä käytettyä. Haalareita käytin, samoin makuupusseja. Mut sitten kolmannelle ja neljännelle otin jo rahana sen pakkauksen.

me käytettiin tai ainakin yritettiin ..6kk ku täytti ni alotettiin käyttää niit...mut potkarit ku meni vasta ku käveli jo ,ni tuntu pikaksen pöhkölle kävelevälle yrittää niit ,ja se et pelkäsin sen liukastuvan ne päällä....mut vanhimmilla lapsilla on käytös ollu kyllä ,varsinkin ekalla lapsella. ja peitot ja makupussit ontosi kivoja ,nytkin välillä tytön makupussiin laitan nukkuu ulkoillessa1,4v nytten .

Meillä on käytetty kaikkia muita paitsi toppahattua. Se hattu oli mun mielestä vähän :x , joten tuli hommattua mukavamman näköinen. Potkareita ja bodeja on käytetty paljonkin ja toppapuku on ollut koko talven käytössä ja mahtunee vielä ainakin kuukauden päivät. Tyttö on nyt 11kk, joten toinen haalari on kyllä hommattuna, lähinnä tarhan aloitustakin ajatellen. Mun mielestä siinä pakkauksessa oli joitain tosi kivojakin vaatteita. :) Niin ja edelleen on käytössä yhdet potkarit, yksi body ja collegeasut. :)

Vieras
Toppapukua kyllä, mutta muuten ei. Esikoisella pidettiin mutta toinen olikin tyttö ja se on tullut puettua kaikkeen ihanaan, punaiseen tyttömäiseen :D
En jaksanut myydä vaan laitoin pelastusarmeijalle. Ois pitänyt ottaa rahana..

Minä otin rahana. Mä sain sillä 140e:lla paljon kaunista vaatetta alesta ynnä muusta. Minusta reimatec oli ekana talvena ihan hyödyllinen, vaikka kurahousut olivatkin jalassa. Kengätkin tarvitsi ostaa, ei töppösillä pärjännyt.

En halunnut kirjoja, saksia, ihmeleluja. Makuupussia en tarvinnut. Pakkauksessa olisi ollut muutama kiva vaate, mutta niistä en todellakaan halunnut 140e maksaa. Sillä rahalla pitää olla monet hyvät vaatteet, koska yksi vaate maksaa usein alle 10e uutenakin.

Teinkö jotain väärin?

vieras
Eihän pakkaus maan suurin menoerä ole, mutta minusta systeemi pitäisi muuttaa niin, että joko ottaa pakkauksen tai sitten ei ota mitään. Jos vaatteille on todellinen tarve, pakkaus ylensä kelpaa.

Yhteistyössä