kuinka usein SINÄ leikit lastesi kanssa?

ja mitä leikitte?

Me leikitään päivittäin. Neidin kanssa yleensä bratzeillä tai pet shopeilla. Esikon kanssa pelaillaan lautapelejä tai "sählyä". Kuopuksen kanssa rakennellaan dubloilla. Välillä se tulee mukaan mun ja neidin bratz leikkeihin :D

Mä olen vähän huono varsinaisesti leikkimään, mies on mua parempi siinä hommassa ja tekeekin sitä pojan kanssa paljon. :)
Mä taas luen pojalle paljon ja päivittäin, askartelen ja pelaan, tosin pelata tykätään koko perhe!
Legoja kyllä innostun toisinaan rakenteleen ja pojalle usein riittää että oon vaan ns. katsomassa ja etsimässä sopivia paloja. :D

Joka päivä. Lähinnä leikitään sitä, että nalle menis potalle. Tai sitten sitä että puretaan nuppipelapeli uudestaan ja uudestaan. Ja sitten on yksi missä leikisti puhutaan kännykkään. On hyvin antoisaa ja mielenkiintoista. :D

Nyt täytyy kyllä sanoa että en oikeastaan ikinä.

Pelataan kyllä lautapelejä ja luetaan kirjoja ja tietty jutellaan kaikesta ja otan pojan mukaan päivän askareisiin,ruoan laittoon,pöydän kattamiseen,pyykin ripustukseen ym.

Mutta että varsinaisesti leikkisin hänen kanssaan lattialla esim. legoilla ni en oikeastaan ikinä.

Isänsä leikkii sitten enemmän-onneksi.

Mutta onhan pojalla paljon kavereita onneksi.

Toivottavasti ei saa mitään "traumoja" mutta musta ei oo leikkijäks

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:
Nyt täytyy kyllä sanoa että en oikeastaan ikinä.

Pelataan kyllä lautapelejä ja luetaan kirjoja ja tietty jutellaan kaikesta ja otan pojan mukaan päivän askareisiin,ruoan laittoon,pöydän kattamiseen,pyykin ripustukseen ym.

Mutta että varsinaisesti leikkisin hänen kanssaan lattialla esim. legoilla ni en oikeastaan ikinä.

Isänsä leikkii sitten enemmän-onneksi.

Mutta onhan pojalla paljon kavereita onneksi.

Toivottavasti ei saa mitään "traumoja" mutta musta ei oo leikkijäks

:/

Tämän voin allekirjoittaa täysin.

Me4
Työssä käyvänä (tjooh, puolustus) en ihan päivittäin, mutta lähes. Pelaillaan, ajellaan autoilla, askarrellaan. Kun olivat pienempiä, pidin "laulu tuokioita" usein :)

Päivittäin ja millon milläkin, neiti 2veellä kun lelut vaihtuu päivän mittaan usein :D Ja kotitöissäkin tyttö on äitin pikkuapulainen, jos sitä nyt ei ihan leikiksi voi sanoa niin kumminkin yhdessä tehdään kotitöitä :)

Pelejä yhdessä pelataan (lautapelejä, muistipelejä, dominoita ym). =)

Kirjoja luetaan yhdessä muulloinkin, kuin iltasatuina. :D

Sitten nuo kolme lapsosta leikkii (koti-, kauppa ym. leikkejä ) ihan kivasti keskenään tai kaksistaan (ja yks yksin) ilman meitä vanhempia.
Ja tietysti yhtä lahjakkaasti tappelevat ja taistelevat (ja huutavat äitiä erotuomariksi)... :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
ja mitä leikitte?

Me leikitään päivittäin. Neidin kanssa yleensä bratzeillä tai pet shopeilla. Esikon kanssa pelaillaan lautapelejä tai "sählyä". Kuopuksen kanssa rakennellaan dubloilla. Välillä se tulee mukaan mun ja neidin bratz leikkeihin :D
miten voit ehtiä? KUka laittaa ruoat? eineksiä vai omatekoista?
kuka siivoaa jäljet ruoan jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mitä leikitte?

Minä laitan ruuat, ei eineksiä vaan omatekoista. Minä siivoan jäljet ja pidän kodin puhtaana, pesen ja silitän pyykit! Vuorokaudessa on aikas monta tuntia. Jos niistä uhraa reilu tunninkin lasten kaa leikkimiseen niin ei se paljoa ole pois. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mitä leikitte?

Minä laitan ruuat, ei eineksiä vaan omatekoista. Minä siivoan jäljet ja pidän kodin puhtaana, pesen ja silitän pyykit! Vuorokaudessa on aikas monta tuntia. Jos niistä uhraa reilu tunninkin lasten kaa leikkimiseen niin ei se paljoa ole pois. =)
Se on ihan totta,aikaa kyllä olisi mutta jos ei vaan "pysty"/tunnu luontevalta...ni ei musta sillon kannata väkisin..

Yhteistyössä