Borkku
ja kysyy voiko tulla, niin mitä vastaat?
Taustaa: olet sinkku, lapsesi on kotona nukkuu jo.
No, sehän riippuu siitä että panettaako vaiko ei.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:ja kysyy voiko tulla, niin mitä vastaat?
Ei puhelinAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Harrastattkeo puhelinseksiä?
No anna tulla vaan sitten!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei puhelinAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Harrastattkeo puhelinseksiä?
Ei silleen tuttuja mut naaman kyllä neiti tunnistais hetiAlkuperäinen kirjoittaja EJK:Onko lapsi ja mies jo tuttuja keskenään? Jos ei, en antaisi tulla. Jos ovat, niin miksipäs ei.
Mielestäni teit ihan oikean päätöksen. Niin kuin yllä jo kirjoitin, olen täsmällisen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mä kuitenki sanoin nyt ei, ku en haluu et neiti näkee henkilöä, enkä haluu sitäkään et hän lähtis ennen aamua
Tää on siis neidiltä ainaki vielä salassa oleva juttu.
On soittanu aikasemmin mut en oo vastannu =) ku ei oo ollu sopivaa hetkee vastataAlkuperäinen kirjoittaja kirahvi:Et. Jos ei yhtään aijemmin mahdu tekstaamaan, niin ei.
Aikapaljon nakottais mut siinä on se iso muttaAlkuperäinen kirjoittaja EJK:Mielestäni teit ihan oikean päätöksen. Niin kuin yllä jo kirjoitin, olen täsmällisen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mä kuitenki sanoin nyt ei, ku en haluu et neiti näkee henkilöä, enkä haluu sitäkään et hän lähtis ennen aamua
Tää on siis neidiltä ainaki vielä salassa oleva juttu.
Ei ku sano =)Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:*pesee suutaan saippualla*