Jos mies tekstaa tähän aikaan

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
keke
miehiä vituttaa kyllä tollaset neidittelyt ja prinsessottelut. Miksi ei voi puhua etunimellä, jos sellainen kerran on? Tai tällä palstalla lapsi, tyttö, pentu, kersa, kakara, mukula, muksu jne.

Alkuperäinen kirjoittaja keke:
miehiä vituttaa kyllä tollaset neidittelyt ja prinsessottelut. Miksi ei voi puhua etunimellä, jos sellainen kerran on? Tai tällä palstalla lapsi, tyttö, pentu, kersa, kakara, mukula, muksu jne.
On sullakin ongelmat. :D Oletko kenties jäänyt ilman piparia joltakin neidiltä? :whistle: :whistle:

LLL
Oon hiukka ennen joulua taas kontannu suurinpiirtein etiäpäin ja joutunu tuplaan kipu sunmuut annostukset, onneks mies kerkes tullakotia, et saan rauhassa parannela ittiäni.Alkaa jo vituttaan olla 2viikkoa kännissä yhtäsoittoa :D

Borkku
mikset vastaa kysymykseen?
Mun tytär on mulle palstoilla neiti ja se siitä sitäkö kaipasit vai vastausta mihin? Ja se mitä IRL joku mies joka pääsee niin lähelle mua et saa tietää mun nimen niin saa tietää myös neidin nimen.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Oon hiukka ennen joulua taas kontannu suurinpiirtein etiäpäin ja joutunu tuplaan kipu sunmuut annostukset, onneks mies kerkes tullakotia, et saan rauhassa parannela ittiäni.Alkaa jo vituttaan olla 2viikkoa kännissä yhtäsoittoa :D
Mä voisin olla mut en voi mikä on kyl aivan hyvä juttu mulle. Vippaas YVtä

Borkku
jos ei neiti saa nähdä miestä edes jalkeilla vaatteet päällä, aika huorahtavaa meininkiä!
Jos mä nyt en halua tyttäreni näkevän tätä miestä meillä vielä ainakaan, niin mitä hiton pahaa siinä on ? Joo mamma nauttii (huorahtavaa)mut jos se ei olekaan mitään yhteistä tulevaa niin miks pitäis sekottaa lapsen pää?

Ja nyt mä odotan sulta jotain järkevää vastausta tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ja nyt mä odotan sulta jotain järkevää vastausta tähän.
Turha odottaa, koska kekellä on paineita kasseissa eikä hän pysty ajattelemaan järkevästi.
Eiks se oo aika yleistä noilla urospuolisilla nisäkkäillä :D
On joo vaikka olisivat just saaneet! :LOL: :LOL: :D

Yhteistyössä