Borkku
Jäk sä sekotat nyt mun kuviotAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sano että saa " tulla" kunhan "tulee" sun kuvan päälle eikä kenenkään muun
Jäk sä sekotat nyt mun kuviotAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sano että saa " tulla" kunhan "tulee" sun kuvan päälle eikä kenenkään muun
ollaan kyl otettu se aamukiAlkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö
Tottahan toki teijän oma juttu.Meinasin, et nyt otat itsellesi ilta/yöjumpan ja ukko pihalle ennen tytön heräämistäAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:ollaan kyl otettu se aamukiAlkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö
Mut toi neiti ei kuulu tähän juttuun ainaka vielä ku tää on vaan sellanen aikuisten juttu.
Ku mä en diggaa niitä aamulla hitton ajoissa juttuja, se ei oo mun juttu lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki teijän oma juttu.Meinasin, et nyt otat itsellesi ilta/yöjumpan ja ukko pihalle ennen tytön heräämistäAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:ollaan kyl otettu se aamukiAlkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö
Mut toi neiti ei kuulu tähän juttuun ainaka vielä ku tää on vaan sellanen aikuisten juttu.
Nautihan välillä
Joskus on ihan pakko täällä kirjottaa jotain mikä olis kielelläAlkuperäinen kirjoittaja LLL:Ja taidat myös hieman 'makustella' asialla, kun on jääny häiritseen (meinaan, kun toit asian julki täällä )
Sä oot kyllä fiksu nainen.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:ollaan kyl otettu se aamukiAlkuperäinen kirjoittaja LLL:Tottahan toki. Sit joskus otatte sen 'aamun'kin itsellenne. Nauti edes loppuilta/yö
Noinhan se just meneeAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
No kyse olikin MUN periaatteesta ja siitä kuin mä toimin. Mä en ala kotiin vetämään jotakin panosäätöjä lapsen ollessa kotona vaikka panettaisi aivan prkeleesti. Kun lapsi on kotona, niin silloin olen ennenkaikkea hänen äitinsä eikä sinne kotiin vedetä mitään ylimääräisiä ihmisiä. On eri asia jos kyse on seurustelusta eikä vain panosuhteesta.Alkuperäinen kirjoittaja amidala:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
No voi jeesus!
Ei kai ne nyt sen lapsen vieressä panemassa ookkaan!?
Kai sitä aikuinen ihminen osaa seksiä harrastaa ilman että lapsen uni häiriintyy!
Borkku; Jos siltä tuntuu, niin miksei. Mutta jos tuntuu kurjalta sit "salamyhkäillä" niin ehkä toisella kertaa
Sä oot sä ja mä oon mä ja mulla on neiti =)Alkuperäinen kirjoittaja keke:Neiti ja neiti, kas kun ei äipän oma prinsessa. Jos kakara herää, seksi on ollu liian äänekästä. Jos mua panettas ja mies kiinnostas, ni senkun.
Usko pois mut mä ymmärsin mitä tarkotit =)Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Mun ulosanti on taas olematonta mua ei ymmäretä, ei edes väärin
Meinasin,et jos häiritsee, niin ottakee ilta.
Oon täällä taas pöllyissäni, nii en osaa kirjoittaa, mitä tarkoitan
Näinhän se on mullakiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No kyse olikin MUN periaatteesta ja siitä kuin mä toimin. Mä en ala kotiin vetämään jotakin panosäätöjä lapsen ollessa kotona vaikka panettaisi aivan prkeleesti. Kun lapsi on kotona, niin silloin olen ennenkaikkea hänen äitinsä eikä sinne kotiin vedetä mitään ylimääräisiä ihmisiä. On eri asia jos kyse on seurustelusta eikä vain panosuhteesta.Alkuperäinen kirjoittaja amidala:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
No voi jeesus!
Kai sitä aikuinen ihminen osaa seksiä harrastaa ilman että lapsen uni häiriintyy!
Borkku; Jos siltä tuntuu, niin miksei. Mutta jos tuntuu kurjalta sit "salamyhkäillä" niin ehkä toisella kertaa
Joo kyllä mä se jo huomasin sun aiemmasta vastauksesta, mutta tuolle harmaalle vain vastasin, että ittestäni puhuin. Tehkööt hän mitä tahtoo, mutta mä teen niinkuin itte haluan.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Näinhän se on mullakiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No kyse olikin MUN periaatteesta ja siitä kuin mä toimin. Mä en ala kotiin vetämään jotakin panosäätöjä lapsen ollessa kotona vaikka panettaisi aivan prkeleesti. Kun lapsi on kotona, niin silloin olen ennenkaikkea hänen äitinsä eikä sinne kotiin vedetä mitään ylimääräisiä ihmisiä. On eri asia jos kyse on seurustelusta eikä vain panosuhteesta.Alkuperäinen kirjoittaja amidala:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vastaisin, että ei. Ei mitään panosäätöjä lapsen ollessa kotona.
No voi jeesus!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Neiti on hyvä vaan. Tuskin se äijä sua kattelee, ku neiti sitä ja neiti tätä.
Mut mulla onki se neitiAlkuperäinen kirjoittaja keke:Neiti on hyvä vaan. Tuskin se äijä sua kattelee, ku neiti sitä ja neiti tätä.