onko tämä nyt sitä enterorokkoo?

• Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti
sinna
Pojalla 3v ollut kuumetta 2 päivää,kurkku kipeä ja yskä,nyt valittaa että on sormen päät kipeät ja poskessa suun sisällä joku näppy.

Onko enteroo?

Viime yönäkin kuume tais käyvä aika korkeelle,mut kun sai lääkettä niin pian laski.
En voinut mitata,kun kuumemittari sippas,mut ostin tänään uuden:)

===
Meillä just koko perhe sairasti enteron.... Kyllähän nuo oireet vois enteroonkin täsmätä... Meillä pojalla ja minulla oli kurkku täynnä rakkuloita, mut tytöllä ei suussa vaan koko muu kroppa aiiiiivan järjettömän rakkuloilla... Mulla ja pojalla kuumetta yli 40 astetta, tytöllä vaan vähän lämpöä...

sulle ===
Alkuperäinen kirjoittaja ===:
Meillä just koko perhe sairasti enteron.... Kyllähän nuo oireet vois enteroonkin täsmätä... Meillä pojalla ja minulla oli kurkku täynnä rakkuloita, mut tytöllä ei suussa vaan koko muu kroppa aiiiiivan järjettömän rakkuloilla... Mulla ja pojalla kuumetta yli 40 astetta, tytöllä vaan vähän lämpöä...
au! miten te söitte, joitte? :O saitteko jotin vahvoja särkylääkkeitä?

Meiän pojalla kuume pomppas 40 asteeseen noin niinkun ensioireena :/ Kuumetta oli pari päivää ja vasta viikon päästä nousi rakkulat. Pojalla oli rakkuloita vaan pakaroissa ja genitaalialueella. Yksi tuli kikkelin päähän ja tulehtui :( Piti hakea siihen antibiootit, että saatiin paranemaan.

Paranemisia kaikille sairastaville :hug:

voiko olla vaan kutisevia näppyjä koko vartalo täynnä?meillä pojalla kuumetta ja suun ympärillä ja kädessä pari näppyä.tyttö ei kuumees tms.mut koko keho täynnä kutisevia näppyjä. Lääkäri epäili pojalla enterorokkoa,mut tytöstä ei osannu sanoa mitään varmaa.

Yhteistyössä