Hakutulokset

1. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Pikkumyy: Olen joskus testaillut Pregent Stickillä ja se on mielestäni ihan hyvä testi. Ei tule mitään turhan selviä viivanpaikkoja (kuten esim. tuohon Advanceen).
  2. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Pantalaimon: :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon! Hathor: Kiitos. En itsekkään vielä heittänyt haaveitani romukoppaan tämän kierron osalta. Sulla kyllä vaikuttaa nuo päivät jo lupaavalta! ON uudelleen: Tosiaan pidän vielä toivoa yllä. Oireita ei kyllä juurikaan ole, mutta kerkeehän niitäkin...
  3. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Tein sitten sen testin ja tulos oli odotettu negatiivinen. Nyt harmittaa kun piti taas liian aikaisin testata. Toivoa kuitenkin vielä on :) Tänään siis dpo 9, joten aika varhaista vielä testailla. Testi oli Advance10 jossa on muuten tosi selkeä viivanpaikka. Ensin meinasin innostua, että sain...
  4. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Pikkumyy: Se koska jonkunlaisen viivan voi testiin saada on yksilöllistä. Acon10-testissä sanotaan että näyttää mahdollisesti raskauden jo 7-11 päivää hedelmöityksestä. Uskon silti että nuo AnnaMannan antamat päivät ovat lähempänä totuutta. Jos olisi maltillinen niin testaisi aikaisintaan 12-14...
  5. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Miten onnistuin lihavoimaan koko tekstin??? Ei ollut tarkoitus tuoda itseäni noin paljon esille :D
  6. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Karpalo: Mulla on ollut menkkakipuja raskauksien alussa. Itseasiassa viimeksi arvasin tärpin käyneen, kun menkkakipuja oli monta päivää ennen kuukautisten alkamispäivää. Normaalisti mulla ei juurikaan ole menkkakipuja, eikä varsinkaan ennen vuotoa. Olen satavarma että plussaat!! :heart...
  7. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Nyt laiskottaa, enkä jaksa juuri mitään kirjoittaa. Täällä jatketaan samaa rataa, eli ei mitään uutta. Huomenna ehkä testaan, tai sitten en..Olisi kyllä fiksua jättää myöhemmäsi, kuten vaikka ensi maanantaiksi. Katsotaan nyt miltä huomenna tuntuu :p . Mukavaa päivää kaikille!!!
  8. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Pikkumyy: Testaan perjantaina, vaikka liian aikaista se ehkä onkin. Eihän siinä mitään häviä, paitsi yhden testin tietty :) Arabel: :hug: Karpalo: Olisi se ihanaa jos sinä plussaisit, kun tota yritystäkin teillä on jo paljon takana. Toki siis olisi ihanaa jos kaikki plussaisi, mutta...
  9. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Palaan vielä kommentoimaan. Zora: Pahoittelut ettei haamu ainakaan vielä vahvistunut. Yritä jaksaa uskoa, kunnes toisin todistetaan. Arabel: Samat sanat sinulle, eli niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa. Hathor: Pahoittelut negasta! Mutta eihän täti vielä tullut, joten.. =)...
  10. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Arabel: Mitä, mitä? Mikäs ne toiveet kaatoi?
  11. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Hyvältä kuulostaa monen oireet! Peukut pystyssä olen täällä. Karpalo: RFSU antoi mulle edellisessä raskaudessa aikaisen haamun. En muista mikä kp testin tein, mutta ennen kuin kuukautisten piti alkaa. Kyseistä testiä on paljon haukuttu, koska ilmeisesti näyttää todella selkeetä viivanpaikkaa...
  12. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Kirjoitin äsken pitkän viesti ja se katosi jonnekkin, enkä jaksa kirjoitaa uudellen, joten lyhyesti.. Anskuliinille onnittelut haamusta!! :heart: RouvaSumppisuu: :laugh: Kaikki: PLUSSAONNEA!!
  13. N

te jotka aamulämpöjä mittailette?

Mulla nyt kp22/27, ovis oli lämpöjen mukaan kp16. Lämmöt ennen ovista 36,0-36,3 välillä. Kp16 laski 35,9 ja seuraava aamuna (kp17) oli noussut 36,3. Siitä sitten päivä kerrallaan näin: kp18 36,4 kp19 36,4 kp20 36,5 kp21 36,7 kp22 36,8 Ekaa kertaa mittailen, joten mitään...
  14. N

te jotka aamulämpöjä mittailette?

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Mulla ainakin on oviksen jälkeen myös päivälämpö koholla, jopa korkeampi kuin aamulämpö. Pientä vaihtelua toki on. Lämmöt pysyy koholla ovulaation jälkeen, tapahtui hedelmöittyminen tai ei. Ja laskevat ennen kuin menkat alkaa tai heti niiden alettua. UUSI...
  15. N

***viikko 43***

Ei suurempia oireita ilmassa, tosin jos lämpökäyrästä bongattu ovis pitää paikkansa, niin siitä on vasta 6 päivää, joten oireita kerkeisi vielä tulla. Ainut mitä on, niin jomotusta alavatsalla ja myös tukkoinen nenä.
  16. N

***viikko 43***

Arabel: Jännäillään vaan yhdessä! Uskoisin että testaan ihan harrastusmielessä :D jo perjantaina tai lauantaina (huomaa että päivä aikaistuu kokoajan.. :D ) Testejä on kaappiin kertynyt useampi, joten miksen niitä käyttäisi. Onko sulla muuten mitään tuntemuksia raskaudesta?
  17. N

Kolmatta lasta "yrittävät"

Päivitän itseni tännekkin.. Ei juuri mitään kerrottavaa..piinailu käynnissä =)
  18. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Pikkumyy: Dpo (day past ovulation) tarkoittaa päiviä ovulaation jälkeen.
  19. N

*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Varovaiset onnittelut Zoralle! :heart: ON: Ei edelleenkään mitään uutta oirerintamalla, eikä vielä kyllä pitäisikään olla. Vähän alkaa kohta jo jännittää, että tulisiko jotain oireita..kolme alkanutta raskautta takana ja aina ollut jotain oireita ennen plussaa. Tänään siis dpo5.
  20. N

***viikko 43***

Ihania uutisia kertakaikkiaan! :heart: :heart: Terve Arabel :wave: , tuolta vko44 pinosta minäkin tänne pomppasin. Itsekkin testaan varmaan lauantaina. Alunperin ajattelin että testaan viikolla 44, mutta eipä taida onnistua =)

Yhteistyössä