*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Hmmph,mikä tätä sivustoo riivaa,tökkiikö muilla?!
Niin siis täällä samat hommat jatkuu:menkkakipua ja ällötystä!Tissit ei muuttuneet sittenkään :headwall: Aina kun tissit ei reagoi tälleen kierron lopulla,niin heti tuntuu siltä että peli on menetetty,vaikka eihän läheskään kaikilla tissit ookaan kipeet ennen plussaa,eihän..?

Saapas taas nähä mitä pöksyissä on kun kaverin luota kotiudun,nimittäin aina heillä käydessä menkat alkaa,joten nyt kai vähintään tuhru..Hope not!Aina kun heillä käynnin jälkeen menkat alkaa,lapsettomuus muistuttaa itsestään pahasti..Heillä kaksi pientä,2-vee ja 8 kk:tta..

Pantalainon: suuri lohtu :hug: täältäkin. Mä kun niin toivoin olevani ainoa joka jatkaa tässä pinossa.. Me plussataan enskerralla sit, eiks ni? Muistan jossain edellisessä pinossa AnnaManna päätti että nyt plussaa -ja plussasikin. Nyt mä kokeilen samaa =)

Muille edelleen plussaonnea isosti ja jo plussanneille onnea!

Kiitokset lohdutuksista! Ne tuntuu tosi mukavilta, etenkin kun mies ei oikein tajua, mikä mua nyt niin v.tuttaa. :kieh: Pahoittelin kyllä, kun äksyilin sille aiemmin, mutta tuntuu, ettei se ole ihan niin pettynyt kuin minä. Eipä tässä nyt niin kauaa olla yritettykään...

Anskuliinille paljon onnea! :flower: :heart: En tainnut muistaa vielä onnitella.

Päivitin tähän vähän tätä listaa:

meri-77...........20/28-30...yk27 .2. haaveissa
pikkumyy42.....20/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 ......20/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
nanna81.........22/28-36....yk11...1. haaveissa
Karpalo67.......23/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
April................23/27...........yk 5 .....1. haaveissa
Bayan Fare......24/30-32...yk10.....1. haaveissa
kaneliomena....25/29..........yk17.....1. haaveissa Pirkanmaa
Sarah85...........25/28-36.....yk15.....1. haaveissa
Noomi..............25/27...........yk2.......3. haaveissa
Emppu80..........26/30..........yk1.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Jouskari-82.......26/28-32......yk2......1. haaveissa
Annuli81............27/28-35......yk7......1. haaveissa
RouvaSumppisuu.27/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi
Zora...................28/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Hathor................32/28-31......yk2.......1. haaveissa/pk-seutu

Tippuneet: :hug:

Pantalaimon.....1/25-29......yk3....1. haaveissa Lounais-Suomi
arabel...... ........3/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi

Plussanneet: :heart: :flower:

Anskuliini83....yk4....2.yhteinen haaveissa

Onko arabel toi sun yk oikein? En ollut ihan varma...

Minä täällä sängyn pohjalla tai wcn puolella armottoman vesiripulin ja kovien vatsakipujen sekä mölinän kanssa, minkä vatsa pittää..kuuluu varmaan toisella puolen Suomea asti! :headwall: Vatsani on kuin ilmapallo! :snotty:

Kiva Pantalaimon kun päivitit listaa! :flower:

Nyt moi ja elkää tulko kipeiksi! :hug:

:heart: :wave:

Ollaan jo, Myy. Poika oli kuumeessa viime yön ja ripuloi tänään. Mullakin on vähän outo olo, kurkkukin lisäksi kipeä, ettei niellä kärsi.

Lohtuhalit :hug: Arabelille ja Pantalaimonille. Voi olla, että minä tuun teidän joukkoon ensi viikolla, en oikein enää usko raskautumiseen. Oireet hävisi jonnekin... Ainut, mikä on uusi juttu on se, että rinnat oli oviksen jälkeen kipeet niinku yleensäkin oviksesta menkkoihin asti, MUTTA tänään eivät kipeile enää. Äsken pyörrytti ja outo olokin vois viitata johonkin, mutta luulisin niiden ennakoivan pojan taudin tarttumista minuun. Testaamisen panttaan kyllä pitkälle ensi viikkoon...

Palaan ruutuun huomenna, nyt taidan asettua pojan viereen telkkarin eteen kuuntelemaan tämän olon kehittymistä...

Pantalaimon: Juu, ihan oikein se mun yk on. Onpas aika menny nopeesti kun on noin monta kiertoa jo takana.. tuntuu että vasta vähän aikaa sit lopetettiin ehkäiseminen..

Ja taitaa jonkunsortin tautia olla tulossa tännekkin, mittasin just kuumeen kun on jotenkin huono olo ja 37 näytti. Kai se on hipsittävä peiton alle, jos vaikka huomenna tää olo olisi jo parempi.

Viikonloppuja kaikille! =)

pikkasen kurkkaan, meillä plussasi taas yksi tuolla yli 35v :heart: , olipa mukavaa luettavaa.

Olen vain maannut ja jo alkaa heikottaa, kun aamupuuro sisällä pysynyt ja iltapv keitto tuli ulos ja nyt vaan jaffaa, mikä sekin tulee ulos..toiv migreenikohtaus ei yllätä! :headwall:

Voikaa hyvin ja kivaa perjantai iltaa kaikille!
37 täälläkin lämpö, kauhia me saa aan tartunta tän pinon kautta kaikki :D , no ei sentään.

heippa! :heart: :wave:

Mites te nyt ootte kipeiks heittäytyny? :hug:
Onkos teillä ihan mahatautia?Yäk! :x Onkos se muhinu teillä kropassanne pitkään,siis oireillu?Mulla kun tämä öklö olo vaan jatkuu,ollu tiistaista asti..Mutta ainoastaan sillo rupee öklöttää kun maha on tyhjä,mut kun syö jotain nii helpottaa.Mulla vaan menkkakivut ja vihlonnat jatkuu.Tuota menkkakipua tuntuu aina hetkisen kerrallaan ja nyt uutena väsymys ja vessajuoksu.Meillä ois ens pe työpaikan illanistujaiset ja menkkojen (ei)pitäis alkaa varmaan to-la hujakoilla,mutta en kyllä varmaan testaa ennen ku on oikeesti myöhässä!Kun on niin monet kerrat tullu hötkyiltyä,niin nyt en aio!Enkä mä kyllä joka tapauksessa aio juomalla juoda,en todellakaan.Otan muutaman ihan muodon vuoks..Enkä mä sitä paitsi aio ruveta muutteleen elämäntapoja ennenku se plussa pärähtää,ei oo hyötyä ja tuskin se mahdollista vauvaa vahingoittas vaik nyt oisinkin raskaana,vai?Eiks se istukka ala pelittää joskus rv 5 tienoilla?Hyh,kun kaverin tyttö puklasi farkuilleni,kylläpä on mukava tuoksu? :x :$
Eihän siitä vaavin puklusta voi tarttua mitään tautia?

t: oksennustauti pelkoinen Tinttara

Ps.Koittakaahan nyt tyttöset parantua!! :hug:

LAUANTAI 27.10

meri-77...........21/28-30...yk27 .2. haaveissa
pikkumyy42.....21/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 ......21/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
nanna81.........23/28-36....yk11...1. haaveissa
Karpalo67.......24/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
April................24/27...........yk 5 .....1. haaveissa
Bayan Fare......25/30-32...yk10.....1. haaveissa
kaneliomena....26/29..........yk17.....1. haaveissa Pirkanmaa
Sarah85...........26/28-36.....yk15.....1. haaveissa
Noomi..............26/27...........yk2.......3. haaveissa
Emppu80..........27/30..........yk1.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Jouskari-82.......27/28-32......yk2......1. haaveissa
Annuli81............28/28-35......yk7......1. haaveissa
RouvaSumppisuu.28/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi
Zora...................29/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Hathor................33/28-31......yk2.......1. haaveissa/pk-seutu

Tippuneet: :hug:

Pantalaimon.....2/25-29......yk3....1. haaveissa Lounais-Suomi
arabel...... ........4/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi

Plussanneet: :heart: :flower:

Heräsin ja keitin puuron, viimeks oonkin eilisaamuna syönyt puuroa, mikään ei siis pysynyt sisällä yöhön asti , ei edes jaffa! kaikki tuli onneksi ripulina ulos, ei oksennuksena. Nyt kämpö oli 36,9.

Niin tinttara tuo minun tauti taitaa olla ihan vaan ruokamyrkytystä!ei siis tarttuvaa. ja siitä oksentamisesta siun housuille, jos on oksennustauti päällä lapsella,kyllä ne pöpöt ikävä kyllä tarttuu helpolla!Töissä kun on noroepidemiat tai muut vastaavat saapi olla tosi varovainen,ettei itse saa!Onneksi nyt ilm sellaista ei ole liikkeeellä,kun ma pitäs taas vkn loman jälkeen polkasta töihin. :heart:

Rinnat edelleen aika kipiät ja niitä kohtukipuja on ollut edelleen, toiv myös pysyvätkin;=)
Ripuloinnista meni ihan kaikki vatsalihaksetkin jumiin ja kipeiksi!
:headwall:

Plussarikasta päivää kaikille, menen takasin nukkumaan, maha alkoi taas syönnin jälkeen kauhian metelöintinsä... :ashamed:

Rakkain terveisin vähän uupunut -pikkumyy- :heart: :wave:

Bayan Fare, ei lannistuta vielä, eihän!

Poika oksensi vielä viime yönäkin, joten meitsin yöunet jäi taas vähiin...alkaa kohta päässä heittää. Kun pesin poitsun petivaatteita yöllä, meinasi minuakin öklätä. Aattelin, että nyt tää alkaa...mutta aamulla oli taas hyvä olo. Voiskohan tää pyörrytys ja öklöolo olla sittenkin sitä jotakin.....

Hyvää viikonloppua kaikilleja edelleen plussatuulia++++++++

Hyvä kun alatte jo olla paranemaan päin! :hug:

Niin siis,eilen pikkunen kun puklaili,niin se oli kyllä ihan sitä vauvanpuklua,ei oksennustautia,onneks!
Täällä kans öklöolo ja kohtu(?)kiut vaan jatkuu ja toivon niiden jatkuvanki vaikka ei kovin kiva olekaan tämmönen jatkuva öklötys.Päivällä ja illalla on pahimmillaan ja kun maha on tyhjä.Aamulla kun heti herättyään kävelee kaapille ja pistelee jotain napaansa,niin öklötys ei ehi edes tulla.
Tuossapa just päkkäreiltä heräsin ja ennenkun nukahdin,tutkailin tuota alamahan olemusta.Kun selällään makaa ja hengittää ihan normaalisti,niin ulos hengittäessä kohtu tuntuu jotenkin täydeltä ja painavalta!
Kuumeinen olokin jatkuu ja posket vaan punottaa..

Mukavata lauantain jatkoo!Ja nyt ne plussat tauluun jokaiselle!!
:heart: ++++++ :heart:

RouvaSumppisuu
Voimia kaikille sairastaville ja muutenkin meille kaikille piinailijoille!

Omaan napaan kuuluu näin lauantain kunniaksi kunnon menkkajomotukset...tylsyyksien tylsyys. Koko ajan saa pelätä, milloin lorahtaa ja kuinka paljon :/ . Mutta eiköhän tämä tästä, kun ruvetaan kohta katsomaan leffaa ja pääsen suklaalevyn kimppuun...pahoin kyllä pelkään, että saan pian toivottaa tervetulleeksi sen punaisen paholaisen, olis nyt pysynyt poissa!

täällä jo parannuttu ja liikuttikkin sauvakävellen ja kuntosaliliikkeitäkin tein. Eli se oli sitten eilispvn ruokamyrkytys..kai?`! Onneksi meni ohi, oli aika karseeta!

Rouvasumppisuun ympärille tädintuloestomuuri *noin* :heart:
Kaikille muillekkin piinailijoille, estoa tädille toivotan!Toivottavsti karpalo ei sairastu, eivätkä muutkaan! :heart:

Plussia tasapuolisesti nyt kaikille!
Ps täällä edelleen kohtukipua,valkovuotoa,lämpöä, siinä oireita!

Heippatirallaa! :heart: :heart: :heart:

plussakimput vielä: :flower: ++ :flower: :flower: + :flower: ++ :flower:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Ihanaa sunnuntai päivää kaikille ja hyvää talviaikaan siirtymistä myös! :heart: Ei onneksi ole vielä lunta! Huomenna alkaakin meidän viikko, toivotaan, että monta,monta plussaa saisimme!
:flower: ++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Heräsin entisen aikataulun mukaan, joten kello onkin tosi vähän;=)

Täällä olotila ihan ok...Tänäänkin aiomme kävellä isomman lenkin kuin eilen, siis mieheni kanssa ja Häämatkakin on jo varattu, lauantaina lähdemme laivalle :heart: , siis hääpäivän jälkeen! :heart: + :heart:

Nyt vaan mukavaa plussarikasta aikaa kaikille!
-pikkumyy- :heart: :wave:

meri-77...........22/28-30...yk27 .2. haaveissa
pikkumyy42.....22/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 ......22/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
nanna81.........24/28-36....yk11...1. haaveissa
Karpalo67.......25/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
April................25/27...........yk 5 .....1. haaveissa
Bayan Fare......26/30-32...yk10.....1. haaveissa
kaneliomena....27/29..........yk17.....1. haaveissa Pirkanmaa
Sarah85...........27/28-36.....yk15.....1. haaveissa
Noomi..............27/27...........yk2.......3. haaveissa
Emppu80..........28/30..........yk1.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Jouskari-82.......28/28-32......yk2......1. haaveissa
Annuli81............29/28-35......yk7......1. haaveissa
RouvaSumppisuu.29/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi
Zora...................30/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Hathor................34/28-31......yk2.......1. haaveissa/pk-seutu

Tippuneet:

Pantalaimon.....3/25-29......yk3....1. haaveissa Lounais-Suomi
arabel...... ........5/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi

Plussanneet:

Pikkumyy: Kiva, että olosi on parantunut. Olen hieman kateellisena lukenut aktiivisuudestasi liikunnan suhteen...voikun itsekkin jaksaisi samalailla liikkua. =)

Emppu80: Ikävää, että nega tuli. Onneksi niin kauan on toivoa kunnes toisin todistetaan.

ON: Täällä oireet tai oireettomuus jatkuu samanlaisena. Tukkoinen olo jatkuu, mutta se alkaa tuntua flunssan poikaselta. Vatsassa tuntuu kaikenlaista omituista, eilen jopa aika kovia kipuja ajoittain.
Lievää ällötystä aaltomaisesti, joka helpottaa syömällä. Tämä johtunee hormooneista jollainlailla, toivottavasti raskaushormooneista :D
Rinnoissa pientä arkuutta, mutta ei niin selvää kuin sillloin kuin olen ollut raskaana :(
Aamulämmöt edelleen koholla. En kyllä edes tiedä koska mulla ne laskee, jos täti on tuloillaan.
Summasummarum..ei näistä ota selvää enteileekö tätiä vai jotain muuta.

Pikkumyy ootpas sä aktiivinen ulkoilija,vaikka vasta kipeenä olit.Mä ihan kateellisena luen sun ulkoilu-tarinoita.Oon itse niin laiska,vaikka tuo koiruuskin tarviis lenkkiä :ashamed:

Täällä vaan öklötys jatkuu.Eilen illalla kaamee turvotus :eek:
Öklötys on niinkuin ähkyn,nälän ja närästyksen sotkua ja ylämahassa lähinnä korventaa,mutta kuten sanottua,heti kun jotain syö niin helpottaa.Illalla nousee kurkkuun asti :x Kovia vihlaisuja nyt aamulla tuntunu ja menkkajomotusta,mutta kun nämä tissit eivät ole ollenkaan muuttuneet!!Se kyllä vähän pitää mielen matalana plussantoivossa.. :headwall:
Noh,kärvistellään sitten viikko vielä,sit testiä jos tarvii.
Mites te muut meinaatte teistailla?Myy,Karpalo ja Meri,kun samoissa suunnilleen mennään?

Nyt on pihamme laitettu talviaikaa , kaikki haravoitu ja vanhat kukat pois, siistitty siis kaikinpulin, kun kellotkin käyvät talviaikaa, käyköön pihammekin;=)

Niin siitä liikunnasta, siitä tulee niin hyvä mieli, siksi liikun ja liikumme molemmat mieheni kanssa. Hän käy lisäksi lätkää pelaamassa työkamujensa kanssa ja mä siel kuubalaisissa tansseissa.

Voisinkin olla vain kuulostelematta itseäni tämän viikon ja antaa vain pe-su näyttää , tuleeko menkat vai ei..mutta mie en pysty..kaikkee kuvitelee, kuulostelee;=)

Minä siis testaan aikasintaan vkn päästä su, jos ei yllätyshyökkäystä ei ole kuulunut sitä ennen! En halua tätiä mein taloon vieraaksi, jos vaikka tuonne naapurin tädille vaikka menisi taas! :heart: :D .Heillä kun tiemmä ei ole vauvayritystä! =)

Kaikille onnea,onnea paljon onnea kiertoon!

kyllä minnuu kauhiasti taas jännittää, miten käy tässä kierrossa! :heart: :saint:

-pikkumyy-

:heart: :wave:

Tinttara kirjoitti:
Täällä vaan öklötys jatkuu.Eilen illalla kaamee turvotus :eek:
Öklötys on niinkuin ähkyn,nälän ja närästyksen sotkua ja ylämahassa lähinnä korventaa,mutta kuten sanottua,heti kun jotain syö niin helpottaa.Illalla nousee kurkkuun asti :x Kovia vihlaisuja nyt aamulla tuntunu ja menkkajomotusta,mutta kun nämä tissit eivät ole ollenkaan muuttuneet!!Se kyllä vähän pitää mielen matalana plussantoivossa.. :headwall:

Tinttara: Minulla ihan samat hommat ku sulla. Öklöoloa edelleen, joka korjaantuu syödessä jotakin, kipeeksi samaan tautiin kuin poikani en ole tullut, tissit ihan erilaiset kuin yleensä tässä vaiheessa, älyttömästi valkkaria ja menkkajomotustakin vähän, tosi nyt enää ei niin paljon...
Itsestäni en ole niinkään varma, mutta Tinttara, sinä plussaat satavarmasti!

Kolme päivää siis testaukseen...pelottaa tai siis jännittää ihan kauheasti! Pikkumyy: Sinä kyllä olet kärsivällinen, kun maltat vielä viikon oottaa!! Minäkin yritän malttaa sinne keskiviikkoon B)

Emppu80: Ihmeitä voi vielä kahteen päivään tapahtua, raskaushormoonihan tuplaantuu joka toinen päivä, eli kaikki on vielä mahdollista! Noomille ja ihan kaikille pinossa oleville toivotaan plussaa tähän kiertoon!!!!!!!!!

Pikkumyy: Onko minulta mennyt jotain ohi...sinäkö olet menossa naimisiin lauantaina, ymmärsinkö oikein? Mahtavaa :heart: :flower: :heart:

Yhteistyössä