*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Karpalolle onnea haamusta :flower: Ja :hug: Arabel tädin tulon johdosta!
Itsellä ei ole juurikaan odotuksia tämän kierron suhteen, koska saatiin tietää tällä viikolla että luomusti raskautuminen epätodennäköistä :/ Hyvä puoli on se, että päästään aloittamaan hoidot piakkoin.

Pikkumyy miehen kanssa asustellaan Helsingissä ainakin toistaiseksi.
Oikein rentouttavaa iltaa kaikille =)

Olen halkeamaisillani... En malta millään odottaa ensi viikkoon... Tilasin tänään kotitestit.fi sivuilta kolme raskaustestiä ja ajattelin ekan tehdä jo ehkä huomenna jos vaan tulevat... Eli siinä vastaus ensimmäiseen gallup-kysymykseen :D . Tiedän olen malttamaton mutta mutta... Huomenna kp 25.. Negahan sieltä saattaa tulla mutta silti on pakko... :ashamed:

2. Etelä-suomesta
3. Kannatetaan ajatusta!

Karpalolle onnea haamusta :flower:
Ja Anskuliinille onnea kanssa :flower:
Arabel :hug:

Hoitovapaa hakemus polttelee edelleen laatikossa ja se pitää siis palauttaa kuun loppuun mennessä... Olisi niiin kiva tietää että onko raskaana vai ei ennen sen palautusta niin voisi laittaa hoitovapaan seuraavan ä-loman alkuun... vaikeeta :headwall:

Nyt painun miehen kanssa saunaan! Esikoinen vetelee jo unia :wave:

Plussia kaikille!!!

Onnea kaikille huomiseen testauksiin! :heart:
Kävin taas sauvakävelylenkillä ja kuntolaitteella vähän myös jumppasin;=)

Juu en ole Itä-Suomesta, vaikka puhunkin niinsanottua sekakieltä.;=) Asuin lapsuuteni Ruotsissa, kesät olen viettänyt aina lapsuudessa Itä_suomessa ja mies myös sieltä. Ja sinne aina olemme suunnanneet kesäloma aikaan;=) Pidämme järvi-suomesta, varsinkin kun tähän asti liikuimme paljon motskalla;=)

..Ruunaalla olimme tänä kesänä, upea paikka :heart:

Pian nukkumaan;=), väsyttää :headwall: :D -

kauniita unia kaikille!

-pikkumyy- :heart: :wave:

Moikat taas!
Työpäivä(ilta) takana ja olipa kiirettä!Mulla siis helottaa posket ihan kuumina ja punasina! :eek: Asiakkat varmaan luuli,että heidän takiaan punastelen :D .Mua kiukuttaa ja vois vaikka itkee..En tiedä miks,ei oo syytä?
Karpalo67,millasta se sun punastelu on? :)

Joku siitä ovis-raskausplussasta kyseli.Ei ole omakohtaista kokemusta,mutta näin onpi joillekin käynyt ja olen myöskin lukenut,että Lh-hormoni ja Hcg-hormoni ovat samankaltaisia ja siksi ovis-testi voi näyttää raskausplussan,jos kierron lopulla testaa.Ei tietenkään kannata siihen sokeesti luottaa,vaan testata käyttötarkoituksen mukaisella testillä! :)

arabel:lohtu :hug: tädin saapumisen takia. :heart:

Galluppia: ykköskyssäriin vastaus nro. 3
kakkoskyssäriin vastaus Itä-Suomesta,Savosta
kolmoskyssäri jep,jatketaan vaan! :)

Nyt telkun pariin ja ukon kainaloon.Öitä! :) :wave:

Voikohan mulla olla ovis vasta nyt? :eek:
Semmosta pientä jomotusta kyljessä, ja vähän normaalia limaisempaa alakerrassa, venyvämpääki ja se mötikkä oli suuren suuri, kovin alhaalla ja vähän auki. Tosin ei kovin pehmeä... Anteeksi ällöjutut. :ashamed: Pitääpä laittaa siemenet maahan, jos vaikka... Kohtapa sen sitte näkee nouseeko lämmöt!

arabel......kp 2/26....yk6...1. haaveissa Etelä-Suomi
meri-77............kp 19/28-30...yk27 .2. haaveissa
pikkumyy42......kp 19/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 .......kp 19/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
nanna81..........kp21/29-36....yk11...1. haaveissa
Karpalo67........kp22/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
April.................kp 22/27...........yk 5 .....1. haaveissa
Bayan Fare.......kp23/30-32...yk10.....1. haaveissa
kaneliomena.....kp23/29..........yk17.....1. haaveissa
Pantalaimon......kp24/29..........yk2.......1. haaveissa Lounais-Suomi
Sarah85............kp24/28-36.....yk15.....1. haaveissa
Noomi................kp24/27...........yk2.......3. haaveissa
Emppu80...........kp25/30..........yk1.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Jouskari-82........kp25/28-32......yk2......1. haaveissa
Annuli81.............kp 26/28-35......yk7......1. haaveissa
RouvaSumppisuu...kp26/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi
Zora....................kp27/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Hathor.................kp31/28-31......yk2.......1. haaveissa/pk-seutu

Haamuilijat :
Anskuliini83.....kp?/27-29.....yk4.....2.yhteinen haaveissa

Ihanaa torstai päivää kaikille, torstaihan on toivoa täynnä! :heart:
Bayan Farelle, voihan se hyvinkin olla ovulaatiota, jos ei tässä kierrossa vielä ole ollut, mutta silloin kiertosikin venyy automaattisesti ilmeisesti vähän pidemmäksi. Ainakin uskoisin näin olevan, Tärppionnea vain sinullekkin!

Kaikille testailijoille Testausonnea ja plussia luettavaksi!
:heart:

Vien miehen töihin, siksi nyt jo naputtelemassa;=)

Nyt syömään puuroa, ps keitetyn kahvin tuoksu, ei tunnu hyvälle :ashamed:

Kaikille ihanaa päivää ja ulkoilkaa, liikkukaa , nauttikaa elämästä. :D

Heippa!

Huomenia taas kaikille!

Ei-niin-hyvin nukutun yön jälkeen mun sisällä pieni taistelija on taas herännyt.. Kiitokset kaikille lohdutuksesta, ette usko miten hyvältä se tuntuu =) Eilen oli vaan mielessä pyöri ajatuksia laidasta laitaan, mutta tuttujahan ne itse kullekkin valitettavasti taitaa olla... Uusi päivä ja uudet kujeet. :)

Tajusin myös yhden asian tälläkertaa tädin tultua: mun mieheni on aivan pirstaleina! En jotenkin oman murheeni keskellä ole sitä aikaisemmin tajunnut *nolo* Se valvoi koko yön ja kertoi suunnitelleensa pojalle auton ostoa *hymy* Tää vaan muistutti mua siitä että kaksinhan me tässä ollaan ja molemmat toivovat sitä pientä ihan yhtä paljon. Täytyy vaan ensikierrossa muistaa olla hehkuttamatta mitään etukäteen. Mites teillä muilla mies reagoi negaan/plussaan?

Ja myy: tottakai mä jatkan. Te kaikki ootte ihania :hug:

Ja sit vastauksia niihin kyssäreihin:
1. en ole oikein ehtinyt testailla missään kierrossa, mutta uskosin että aika malttamaton olen..
2.etelä-suomi
3.tottakai! kuten edellä teitä kehuin, ihana pino!

Nyt puhaltelen teille jännääjille ++++++++++ :flower: :flower: !

meri-77: Lutenisoiva hormooni ja raskaushormooni ovat melkein samanlaisia. tai siis ovat samanlaisia, mutta raskaushormoonissa on lisäksi beeta-yksikkö (ns. lisäosa ) ovistesti mittaa tätä osaa mikä molemmilla on sama ja siksi näyttää myös raskauden. raskaustesti taas mittaa tuota beeta-yksikköä ja ei siten näytä ovulaatiota. kyseessä ei siis ole sama hormoni kuitenkaan!

Aauuuiiihh,menkkakipuja!? :eek: ja örgh,oksuolo vaan jatkuilee,mutta nyt aamusta vähä lievempänä :x Eilen illalla meinas jo laatta lentää..Voi jösses sentään.Mitähän ihmettä nää kivut nyt on?Eikai menkat vielä ala?Koko yön aina kylkeä kääntäessä vihloi jommalle kummalle puolelle,riipuen siitä kummalle kyljelle kääntyi.

Plussat kaikille!Palaan taas!

Huomenta! Ensinnäkin Arabelille pahoittelut :hug: . Tinttaran oireet kuulostaa todella lupaavilta, monessa raskausoirepinossa olen huomannut, että tuollaisia viiltelykipuja kääntyessä on usein alkuraskaudessa. Pikkumyy on tosi ahkera liikunnan suhteen, kunpa itsekin jaksaisi :D!

Omaa napaa sen verran, etten jaksa enää uskoa raskautumiseen, uskon että haamu olisi jo vahvistunut. Menkkojen pitäisi alkaa viimeistään huomenna (14 vrk ovisplussasta), joten saa nähdä, mitä tuleman pitää.

Kirjoittelin pitkät pätkät kaikki katosi.

Kiva kuitenkin arabelilla uudet kujeet taas mielessä. Ja kylläne miestäkin masentaa, menkat siis. Mutta sitten taas uuteen kiertoon lippu korkealla!

Kuten karpalo laittoi jonnekkin, nyt tytöt minusta tuntuu, että jotain saattaisi olla tapahtunut, samaa sanon minä täällä varovaisesti kyllä, mutta miulla niin paljon tuota hajuyliherkkyyttä, ja alavatsanippailuja ja nivusia polttelee, *myy siis toivoo taas* :heart:

Olin kahvilla serkkuni kanssa, hänellä nuorin viidestä lapsestaan mukana :heart:

Pian perunkirjoituksiin ja sitten kotimatkalla nappaan miehen mukaan, sitten ruuanlaittoa ja illalla kävelylenkki. Likkunta ja ulkoilu niiiin piristää mieltä! :heart:

Ja kaikille toivotan plussaa, ei päästetä nyt tätiä lähelle!*panssariaita tehtynä ketjun ympärille* :D

kaikille tasapuolisesti ihanaa pvn jatkoa!

Terveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

Nyt laiskottaa, enkä jaksa juuri mitään kirjoittaa.
Täällä jatketaan samaa rataa, eli ei mitään uutta. Huomenna ehkä testaan, tai sitten en..Olisi kyllä fiksua jättää myöhemmäsi, kuten vaikka ensi maanantaiksi. Katsotaan nyt miltä huomenna tuntuu :p .

Mukavaa päivää kaikille!!!

Oi, kylläpä on monilla niin hyviä oireita että! :heart: Olen ihan kateellinen teille. :ashamed: Mulla ei ole mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottamaan.

arabel: :hug: Kiva että jatkat täällä. :) Suuret lohdutukset tädistä.

Ja sitten gallupiin:
1. Viimeksi testasin päivää ennen kuin täti tuli, negan tietenkin. Nyt kyllä ajattelin odottaa vähintään siihen asti, että täti on päivän myöhässä. Saa nähdä pystynkö... ;)
2. Lounais-Suomesta ollaan, vieläpä samoilta kulmilta kuin myy. :) Alunperin kylläkin Tampereelta kotoisin.
3. Juu, tottakai haluan jatkaa tällä porukalla, mieluiten kuitenkin tuolla plussanneiden puolella. :D

Nyt opiskelujen kimppuun!

Tinttara: samanlaista punotusta ku sulla. Ja mulla kanssa ollut tästä aamusta alkaen menkkakipuja. Ja joku outu juttu: kun nousin sängystä, lorahti housuun "lusikallinen" kummallista vihreen keltasta valkkaria (tiedän, liian öklöjuttuja, sorry... :D ) Aattelin vaan, että olikohan se ruskuaispussin sisältö ja homma on taas ohi.

Nyt en kyllä testaa ennen menkkojen alkamispäivää. En putoa niin korkealta... :( Tää oli vähän sekane sepustus, mutta oon töissä ja aika hässäkkä...palaan myöhemmin...

Testit tuli ja päätin että testaan kuitenkin vasta sunnuntaina! Sitä ennen yritän olla ajattelematta koko juttua. Huomenna shoppailemaan ja la töihin. Sitten su aamuna voi rauhassa testata ja tuloksen perusteella viedä sitten ma - aamuna hoitovapaa hakemuksen töihin. Ollapa nyt jo sunnuntai :D

Onkohan unet raskaus oire? :LOL: . Olen meinaa parina viime yönä nähnyt niin villejä unia, että ei oikein herätessä tunne edes nukkuneensa...

Tää painuu nyt muihin hommiin täältä roikkumasta! :wave:

RouvaSumppisuu
Pikku-Myyn gallupiin:
1. Nyt on kyllä kumma juttu, kun ei testit yhtään polttele, vaikka niitä kotona onkin. Mutta oviksen bongasin ja siitä on vasta 8 päivää, joten eipä tässä olisi mitään järkeä testaillakaan. Ja huomenna popsin vikan teron, niin eiköhän se täti tule ennen kuin kerkiän testailla...
2. Etelä-Suomesta
3. Täällä on kyllä niin mukavaa ja aktiivista sakkia ja hyvä ilmapiiri, että jatkoille vaan!

Emppu80: mä muistan kuinka raskaana ollessani näin kyllä välillä niin villejä unia, että posket punehtuu niitä muistellessa... :whistle: . Joten nyt kaikki näkemään villejä unia, niiden on pakko olla raskausoire ;) !

Pahoittelut :hug: , kumma kun se täti vain kiusaa pinoamme! :headwall:
On ollut kiireinen pv ja väsyttää, 5:00 alkaen olen mennyt/tullut/mennyt/tullut, jne..Saa nähä pienkö lepopvn kävelystä tänään. kun on niin kiva olla kotona , kun menopv takana;=)
Pantalaimon, niin kävimme Wiklundilla aamulla serkkuni kanssa :D .
Mutta nyt tutkailenkin , mitä pinoihin on tullut pvn aikana, eli moikka kaikille!

Niin ja kaikille testaajille tietenkin rutkasti onnea!! :heart: :heart:

Ja plussakimppuja vielä..nuuuiiiih :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

Yhteistyössä