*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Ei se mitään ElliEtana,mutta en nyt viitsi alkaa syitä kertoo,se kun joskus itsekkin lueskelee juttujani (joka ei mua yhtään siis haittaa) mut vähä yksityisyyttä annan kuitenkin hälle,vaikka itsestäni kaikki kerronkin täällä :)

Niin siis syyt on tiedossa,en viitsi alkaa eritellä.Kysyähän aina saa :) :hug:

Toivoa sopii,mutta aika huonolta näyttää...on näyttäny viimeset 4 vuotta ja risat...Enkä mä enää tiedä mistään mitään..On niin "tottunut" elämään kaksistaan+ tuo koiravauveli,että jotenki se lapsenkaipuu alkaa pikkuhiljaa kaikota.Onko muilla tämmösiä ajatuksia,jotka siis jo kauan yrittäny?Haluaisin kovasti lapsen,edes sen yhden ainokaisen,mutta jotenkin se ei kuitenkaan ole koko ajan päälimmäisenä enää mielessä..Haluan siis yrittää edelleen ja pettymysket on vieläkin kovia,muttei kuitenkaan niin kamalia kuin ennen.Johtunee just tästä tottumuksesta sekin.Aikasta sekavaa tekstiä,mutta toivottavasti joku äkkäs pointin? :)

Tutkimukset aloitettiin -06,mutta parin kuukauden päästä tuosta tuli mutkia matkaan.Ei siis mitään hoitoihin/tutkimuksiin liittyvää...Minut ehittiin tutkia ja nyt alettiin miehen kaa pyöritellä ajatusta että josko jatkettas mihin viimeks jäätiin tutkimuksissa,mutta en ole saanut aikaseksi soittaa polille..2 viikkoa yrittänyt ottaa itseäni niskasta,mutta kun ei,niin ei! Jotenkin vanhat,ei niin hyvät ajat,jyskyttää takaraivossa enkä uskalla edetä tässä asiassa.

meri-77................kp 15/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 15/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 15/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp17/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp18/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 18/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp19/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp19/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp20/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp20/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp20/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp21/30............yk1.......toinen haaveissa
Jouskari-82............kp21/28-32........yk2.......esikoinen haaveissa
Zora......................kp22/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp22/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 22/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp22/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp25/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp27/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

MAANANTAI 22.10.07

meri-77................kp 16/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 16/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 16/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp18/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp19/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 19/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp20/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp20/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp21/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp21/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp21/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp22/30............yk1.......toinen haaveissa
Jouskari-82............kp22/28-32........yk2.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp23/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 23/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp23/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp26/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp28/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Haamuilijat :heart: :
Zora......................kp23/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa

Huomenta! Käykääs katsomassa tekemäni RFSU-ketju, jossa on kuvia tämänaamuisesta testistä. Seuraavaksi en testaa ennen kuin loppuvkosta tai ensi viikon alussa, ellei menkat ala sitä ennen :). Aiotteko te muut odottaa siihen, että menkat on kunnolla myöhässä? Miksi mun pitää olla tämmönen hätähousu, että jo aamulla menin testaamaan :D?

pikkumyy, en vielä luota yhtään tuohon tulokseen. Kun se tuli vasta n. 25min. kuluttua (testi pitää tulkita 30 min sisällä ) ja olen kuullut oikeesti niiin paljon huonoa tuosta testistä. Antaa kuulemma vääriä haamuja, mutta tuo oma viiva oli kyllä hivenen punertava.

Itse olen niin varovainen, etten uskalla testailla, ennen kuin tosiaan ovat myöhässä. Mutta tuolla yli 35v puolella eräs testasi eilen kp23 ja plussa pamahti! :heart: :D

Joten jokainen tavallaan, olette rohkeita kun testaatte jo ajoissa! :flower:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Huomenta kaikille! Laitoin Zora sinut kuitenki jo tuonne haamuilijoihin =) , näyttää lista heti paremmalta! Ilmoitahan kun teet uuden testin. Päätin alkukierrosta taas että testejä en tee ennen kuin jos on kunnolla myöhässä, mutta taas on alkanu jo kuumotteleen siihen malliin ne tuolla kaapissa että ehkä sitä vois yhden herkän tehdä jo vähän aiemmin :D .

Onnea Zora! :hug:

Mulla alkaa viikon loppupuoli lähestyä... jännittää sikäli että lämmöt oli aamulla kun mittasin 36,7 (ennen ei oo noussu yli 36,5 koskaan) mutta mitään muuta oiretta raskautumisen suuntaan ei ole. Nenä on tukossa, joten lämmön nousu ilmeisesti liittyy siihen. Mutta mikäli itseäni yhtään tunnen, en kuitenkaan malta odottaa viikonloppuun ja ihan varmaan teen testin viim. perjantaina :LOL:

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

Hei oletteko te tosissanne että tuo testi on haamu? Kun minä epäilen hirveästi, että tuo mun testi on ollut jotenkin "susi", kun ei aiemmin näyttänyt mitään viivaa ennen kuin juuri testiajan lopussa. En siis voi millään uskoa. En ole kertonut edes miehelle, kun en vaan usko (siksi pommitankin kaksplussaa kuvilla ja viesteillä ;)). Minäkin päätin vakaasti olla testaamatta ennen viikkoa 44, mutta en vaan voinut itselle mitään, kun testejä on kaapissa valmiina.. voevoe ;)

RouvaSumppisuu
Hei taas kaikki
!

Zora
lle varovainen onnentoivotus, kävin minäkin katsomassa tuon testin kuvan ja kyllähän siinä viiva on näkyvissä. Odottele pari päivää (jos vaan pystyt) ja tee sitten varmistustesti. Toivotaan parasta :heart: .

Tinttaralle ja Bayan Farelle tsemppi :hug: . Tuosta miehen "haluttomuudesta" sen verran, että mun mielestä on ihan normaalia, jos mies ei jaksa/halua aina pupuilla. Mutta tietty se saa harmittaa, varsinkin jos tietää että tärppipäivät on menneet kankkulan kaivoon. Asiasta taas kymmenenteen...miten musta tuntuu, että TöpöT. on taas palannut keskuuteemme. Ei millään pahalla ketään kohtaan, ihan vaan oma villi arvaukseni, mutta kirjoitustyyli on vaan niin samankaltainen...

ON: Neutraali olo...ei raportoitavaa.

Varovaiset onnittelut Zoralle! :heart:

ON: Ei edelleenkään mitään uutta oirerintamalla, eikä vielä kyllä pitäisikään olla.
Vähän alkaa kohta jo jännittää, että tulisiko jotain oireita..kolme alkanutta raskautta takana ja aina ollut jotain oireita ennen plussaa.
Tänään siis dpo5.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! Noomille kaikki varpaatkin pystyssä peukkujen lisäksi!! Jospa se tällä kertaa onnistuis, olet ajatuksissani.

RouvaSumppisuu: Huomasit saman kuin minä.... ;)

Zoralle varovainen onnittelu :flower:

Töpötupsukorva
|O ..mitä sulla mua vastaa sumppisuu????Ei tajua enää ja paha miel tulee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

RouvaSumppisuu
Töpötupsukorva: Ole hyvä ja ota minuun yhteys yv:llä jos haluat jostain jutella. En todellakaan ole niskassasi enkä ole ainakaan omasta mielestäni ilkeä. Pyydän anteeksi jos olen sinua loukannut jotenkin. Ei viitsitä tehdä tästä ketjusta tappeluketjua. Puin vaan ajatukseni edellä sanoiksi ja se kai on sallittua täällä. Ihmettelen vaan, miksi kokoajan uusi nimimerkki...mielestäni se ei ole kiusaamista. Tämä aihe on nyt mun osalta loppuunkäsitelty. Vauvahaaveilusta on paljon mukavampi jutella =) .

Töpö: En minäkään ilkeyttäni, mutta nimimerkin jatkuva vaihtelu vain ihmetyttää??? Tervetuloa joukkoon taas!! Minäkään en aiheesta enempää...jatketaan iloisella mielellä ja kaikki hyväksyen...myös meidän joidenkin vauvakuumeisten lämmön mittaukset ja muut oireenbongaukset hyväksyen...nehän sinua kiusasi ja itsekin annoit aika kärkkäitä kommentteja...

.
Jokos täällä jotain mukavia oireita saisi luettavakseni?
Niin mitäs tarkoittaakaan dpo? Kun en tiedä;=)
Yritin vähän aikaa nukkua päikkäreitä, mutta en sitten raaskinutkaan :heart:
Mieskin tuossa palajaa töistä varmaan noin tunnin kuluessa, eli olenkin sitten valvonut 5:30 saakka, leivoin sämpyliä ja pesin pyykkiä, kävin kaupassa. Täällä päin on ollut sateista, mites muualla päin Suomea?
Viesteilläänhän taas! :heart: :wave:

Yhteistyössä