*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

meri-77................kp 14/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 14/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 14/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp16/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp17/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 17/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp18/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp18/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp19/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp19/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp19/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp20/30............yk1.......toinen haaveissa
Jouskari-82............kp20/28-32........yk2.......esikoinen haaveissa
Zora......................kp21/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp21/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 21/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp21/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp24/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp26/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Otin oikeuden omiin käsiini ja päivitin listan ja itseni sinne mukaan :p
Toivottavasti meni oikein. Mukavaa launataipäivää kaikille!

Tervetuloa mukaan jouskari!;=)

Ihana viikonloppu taas alkanut.Eilen sain digi ovismittariin plussan ja taas tänäaamunakin, kuinka kauan niitä plussia siihen tulee ? :heart:
Kiitettävästi olemme rakastelleet! :D Tässä kierrossa en ole aiheuttanut miehelle paineita, kertoen , että nyt pitäsi pupuilla paljon, olen vain houkutellut hänet sänkyyn, tänä aamuna toisinpäin hän houkutteli minut ja tottakai kivaa oli *plussat vaan heilui silmissäni rakastelun tahtiin* :D

Onnellsta viikon loppua kaikille! :heart:

Tehdään taas plussa ennätyksiä pinossamme.
Ja joku jossain viestissä sanoi, että kerran vain harrastivat seksiä oviksen aikaan, mutta sehän saattaa juuri tuoda toivotun tuloksen!*toivon onnea* :flower:

Mites muilla kuinka usein seksi maistuu? Gynelläkin piti paperi täyttää jossa kysyttiin kuinka monta kertaa viikossa on toimintaa sängyn puolella?;=)

Heissan taas kaikki rakkaat kuumeiluystäväiseni!

-pikkumyy- :heart: :wave:

Päivän työt jo takanapäin..Mitäköhän tässä pitäis nyt ajatella,kun töissä oli aivan kamalat kivut,kuin menkkakivut ja selkeesti oikeella puolella!Ei mitään pikku nippailuja tms. vaan ihan menkkakipua ja koko oikee puoli alavatsasta!Tuntu ihan kamalalta!Huomas ihan selkeen rajan mihin kipu rajoittu.Kamalasti valkkista,vetistä oikeen ja hiki tuli ja vähä outo olo?!Otin särkylääkkeen,kun just kahvitauolla olin,eikä kassalla kovin kiva oo kaksinkerroin koko ajan olla..Mistähän tuo nyt vois johtua?Onkohan se sit mun ovis,nimittäin viimekierrossa kun olin Kreikan reissussa,oli samantapaista kipua just kp 14..Ja vasta kp 16 päästiin vällyihin,eikä tulosta.Tuosta vois melkein päätellä,että tämä kamala kipu on mun ovulaatiokipu ja ne nippailut vaan jotain muniksen kasvukipuja.

Jouskari-82:teretulemast! :)

Mun kohdalta tuossa esikoinen? toiveissa tuon kysymysmerkin voi ottaa pois,siis esikoinen kyseessä :)

Sorry,kun nää mun kirjotukset on niin omanapaisia,en osaa kommentoida järkevästi kenenkään kysymyksiin.. :ashamed:

Niih kun vaa tietäis mistä se syttyis..*hmmmm,miettii* Tai siis tiedän kyllä,mut en viiti toteuttaa sitä.. :snotty: Just lähti toiseen kaupunkiin työreissulle,mutta onneks kummiski tänään sieltä kotiutuu..Voih,kunpa se vain yhtään innostuis..Hemmetti sentään! :)

Pikkumyy42: Nyt on teillä kyllä hyvät mahdollisuudet onnistua! Oikean täsmäiskun olette suorittaneet..peukut pystyssä täällä ollaan :)

Tinttara84: Pistän pääni pantiksi, että nuo sun oireet ovat juuri oviksesta johtuvia. Mulla on ihan vastaavia, tosin ne kestää lähes viikon, joten koita siinä nyt sitten arvailla koska on varsinainen H-hetki.

Karpalo: Toivotaan että ovis on tapahtunut. Peukutusta taas! :)

ON: Täällä ei mitään uutta. Eilen ja tänään on edelleen ollut ajoittaista menkkamaista jomotusta vatsassa, ja yritän järkeillä sen johtuvan keltarauhasesta. Oviksen jälkeen voi sekin hieman kipuilla.
Kamalaa itsensä kyttäilyä! Pitäisi varmaan relata vähän :D
Ovis oli lämpökäyrän mukaan kp16, joten nyt jätän tämän projektin Herran haltuun.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Vitsit kun ukko oli töihin lähtiessään vähä möks,että mitä se sitten illalla on kun kotiutuu ja voin arvata että kun kotiinpäin ajelee,niin taatusti hakee olutta ja sit on peli sitä myöten selvä!!! :headwall: Aarggh!Noh,eikai se auta kun pistää kaikki peliin!

Hitto kun on huono olo :/ . Todella kuumeinen ja kipeä olo, mutta ei kuumetta. Palelu on ollut useita päiviä ihan silmiinpistävää, samoin tämä pohjaton väsymys. Pakko nukkua päikkärit ja tuntuu, että voimat lähtee pienistäkin jutuista (esim. kauppareissu..). En muista, että tämmöstä olis ollu ennen (siis ilman kuumetta!). Toivottavasti muilla pinoilijoilla on hieman energisempi viikonloppu tiedossa =) .. Plussatuulia :whistle:

Pikkumyy kyseli sekstailun määriä... meillä isäntä on aina ollut se innokkaampi osapuoli ja jos se hänestä olisi kiinni, me rakasteltas joka päivä.... :D Mutta meikäläinen on sitä tyyppiä, että "päätä särkee" ja "nyt on kuukkarit"..... Mutta mies sanookin, että onneksi on yksi viikko kuukaudessa aina varma, että eukko haluaa vaikka kaksi kertaa päivässä...hihii...(kiitos meikäläisen vauvakuumeen)
Ei sillä, kyllä minäkin olen usein se aloittava puoli ja haluan ihan oikeasti olla lähellä toista ja rakastella.

Tinttara: Ehkä jotain hempeää ja seksikästä alusasua päälle ja niskahierontaa aluksi ja seurusteluaikojen muistelua....meillä ainakin tepsii, ainakin ne alusasut.... ;)

No voisipa sitä tänne minäkin:) Elikka tässä riviä:

Lumi-Marja.......26/28-32........yk18...toinen yhteinen haaveissa

Empä näissä piinaviikkopinoissa ole ennemmin ollut, mutta tänään on ollut nähtävästi liikaa aikaa selata nettiä, joten ajattelin hypätä kyytiin. Oireita, no onhan niitä, mutta niimpä niitä aina tähän aikaan kuusta tuppaa pukata. Nyt vain olo jotenkin erilainen, joten mukana ollaan.

Kiitti ehdotuksesta Karpalo67.
Kuten tuossa jo arvasinkin,niin ukon matka töistä kotia käy kaljakaupan kautta..Tuo kyllä mullekin vähä sauna-sidukkaa..Kun se vaan nyt ottas silleen sivistyneesti,että puhtia riittäs puuhailla punkan pohjalla (tai saunas :p ),kun se janoonsa ryystää olutta ja hupsistakeikkaa kun humaltaa..Tässä koittanu siivoilla kämppää ja aattelin että oisin pizzankin väkränny ennenku tulee (pizza=romanttinen kuin roskapussi..),mutta voin jo arvata mitä se tekee: vaatteet nurkkaan,oluet kylmään ja yks käteen,tietskarille istumaan eikä tule saunaan kumminkaan heti.Ottaa pizzaa ison palan ja syö sitä puol tuntia..käy tupakilla.Ottaa toisen oluen ja juo senkin.Kunhan pääsee saunaan asti kolmannen ja neljännen oluen kanssa,ottaa pikaset löylyt ja juo sen kolmannen kuumissaan.Käy äkkiä suihkussa ja korkkaa neljännen oluen ja kietasee pyyhkeen lanteilleen.Raahustaa koneelle neljännen pullon ollessa puolessa välissä ja istuu koneella siihen asti kun oluet loppuu ja mä nukun kuin tukki juotuani puolitoista siideriä,jotka juon tylsyyksissäni surffatessa telkkarin kanavia.Näin se menee aina...
Mutta poikkeusvahvistaa säännön-->pizzan tekoon ja sexyä päälle.Äkkiä pitää kynttilät kaivella esiin ja tunkee koira vaikka parvekkeelle häiriköimästä :) Tuo meidän koiruus on oikeen e-pilleri;mustiksena haukkuu kun vähä halitaan ja tunkee meidän väliin ja päälle jne.On niin tuon ukon perään,mut niin oon mäkin! :p :D

Toivottakaa mulle onnea! :LOL:

Ei tainnu minusta tulla viikon 44 piinailijaa. :headwall: :headwall: Mutta en heitä vielä pyyhettä kehään, pitää kattoo muutama päivä noita aamulämpöjä. Ens viikolla ois jo verikoeki, vaikka aika turhaan mä siihe menen, kun tiedän jo että vastaukseksi tulee todella alhaiset arvot, mitenpä voisi tulla hyvät kun ei ovista ole ollu. Minkä tähen mä etes mitään clomeja syön kun ei ne toimi! :headwall: :headwall: :kieh:

Anteeksi mun negatiivisuus.. :ashamed:

Tinttara: Saitko miehen kaadettua?

Bayan Fare: Älä tosiaan luovuta vielä!

ON: Ei mitään uutta...jännäilyä ja odotusta vaan. Alavatsaa juilii edelleen ja väkisinkin tulee mieleen että miksi? Raskausoire se ei vielä voi olla, koska FF antaa ovispäiväksi kp16, joka tukee omia havaintoja.

Rentouttavaa sunnuntaita koko sakille! :heart:

No, nousihan ne lämmöt viimein tänä aamuna, jee!!!!!!!!!
Eli ovis olikin sitten vasta eilen. Iltapäivällä tuntukin vähän semmonen kuumotuksen nousu poskille, joka on aina merkki ovuloinnista. Ja lämpöä oli jo iltayölläkin, kun pisulla käydessä tungin mittarin suuhun. Toisin sanoen, nyt onkin sitten taas monta päivää seuraavaan jännäykseen, kun kierto tais venyä siihen 30-31 päivään. Nyt siis kp18. Mutta testauspäivä sopii kyllä edelleen viikkoon 44.... =)

Mutta Tinttara: Mites meni eilen illalla???? Kun puhuit miehen lannepyyhkeestä, putoaa se aika herkästi..... ;) Miunkin ukko usein saunan jälkeen istuu pyyhe lanteilla lehteä lukemaan ja jos meikäläinen on halut päällä, otan heti polviasennon miehen eteen.....kyllä se lehti (lue:tietokone) siitä kohta unohtuu............. :LOL: :LOL:

Bayan Fare: Mikä kiertopäivä sulla on nyt? Jospa se siitä sullakin lämpö vielä nousee. Minäkin meinasin jo luovuttaa, eikä eilen edes jaksanut enää pupuillakaan, mutta onneksi oli monen päivät simpat varastossa. Ja onneksi eilen aamulla pupuiltiin myös, kiitos molempien vapaapäivän.

Pikkumyy: Minulla tuli viime kierrossa kahtena päivänä täys sarvi ovis digimittariin. Ovis tapahtu sitten kolmantena päivänä...

Tänäaamuna ei enää sarvea tullut digitaaliseen mittariin, mutta muutoin kyllä hellsisn miestäni :heart:

Miten sujui tinttara eilisiltana, kuvaavasti kirjoittelit ajatuksiasi, pääsi oikeen kuvittelemaan, mutta toivottavasti jatko onnistui hyvin! :D

Taas alkaa loppukierron jännittäminen täällä kaikilla ja oireiden kuulostelu;=)

Aloitellaan taas niistä jokainen, aamulämpö tänään pompannut 36,5, se on hyvä merkki, ovulaatio tapahtunut;=)

Onnea meille ihan jokaiselle pinoilijalle!

eikö se niin mene , että sateenkaaren nähdessä saapi toivoa?

Helou :wave:

Bayan Farelle hurrrrrrjasti tsemppimieltä :hug: Itelläni tuli kerran tuollaisessa yli kolmenkymmenen päivän kierrossa ovis vasta kp 21. Kyllä se sieltä vielä saattaa saapua.

Omaa navanalustaa: Ovistesti näytti plussaa perjantaina - on ollut varsin antoisa viikonloppu ;) Tänään ollut kunnon jomotus vasemman muniksen kohdalla... Istahtaminenkin tuntuu.. Mies tuossa aamulla nauroikin, että siitä tietää vaan, että on pistetty kunnolla menemään :D

Ihanaa sunnuntai-iltaa :heart: Ja vino pino plussia jokaiselle piinailijalle
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Eipä onnistunu ei... :headwall: Kämppä täynnä kynttilöitä,myös sauna ja just niin kävi kuin kirjottelin eilen.Nauroin sitä ihan ääneen ja ukko kysy että mitä mä nauran. Sanoin,että se on niin ennalta arvattavissa! :LOL:

Noh,nyt sit kun ei onnistunu,niin pitää varmaan ruveta toivomaan,että eilinen kipu ja hurja määrä valkkista ois ollukin jotain muuta ku ovis..kun siis jo kp 9 tai 10 oli niitä nippailuja..tosin kun viime kiertoo miettii niin samantapaista kipua oli eilen.

Eipä voi ku tehdä näin: :headwall: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä