*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Täällä kaikki oikein mainiosti, eilen vasemmalla puolen jöllötti iso kypsynyt,irtoamassa oleva munasolu;=) oikealla puolen paljon munarakkuloita :heart: !
Kaikki erittäin hyvällä mallilla , eilen jo pupuiltiin, vielä tänään isku uudestaan! :D :heart: +++++++++++++++++ :heart:

Siis miulla noi ovulaatiot näemmä tapahtuvatkin aikasin kierrossa, näin sanoi lääkäri. :flower:

Heippa ja plussaillaan kaikki pinossamme! :heart: :heart: :heart:

Rakkain terveisin -pikkumyy- :heart: , :wave:

Ovistesti näyttää edelleen aivan puhdasta negaa. :( Hyvä ku edes todella hailakka haamu näkyy. Näinköhän tässä kävi että 2 clomia ei auta senkään vertaa kuin 1. :( :kieh: :kieh:

Tulipa tuhlattua rahaa taas tänää. Ostin villakangastakin, muutamat sukat (täysin heräteosto, karvasukat..), neuletakin, kenkiäki kattelin mut en vielä ostanu. Ja ostin kuulokkeet, ja minä typerä menin ostamaan halpiskuulokkeet. Eihän niistä oo mihinkään. :headwall: Olin jo ostamassa semmosia jotka ois maksanu jotain 40-50?, mut kuitenki vaihdoin halvempaan. Ei kannattanu. Miehellä on sama merkki tuo kalliimpi jota kattelin, mut vielä parempi siitä, ja kuuluu todella hyvin. Näistä halpiksista kuuluu ku maan alta, ja ääntä saa säätää muutenki paljo isommalle. :kieh: Mies lupas ostaa mulle joululahjaksi kalliimmat, paremmat kuulokkeet. :)

Onnea ovulaation metsästykseen kaikille! Minulla se tässä kierrossa oli ja meni jo;=)

Huomenna alakaa yli viikon lomani, jolloin paljon liikuntaa! :heart: Nyt pyörällä töihin taas, 1,8 astetta vain lämpöä ulkona! :headwall:

Hei, hei tapailemisiin taas ja pian taas jännitellään, mitä tuleman pitää!

-pikkumyy- :heart: , :wave:

TORSTAI 18.10

meri-77................kp 12/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 12/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 12/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp14/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp15/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 15/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp16/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp16/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp17/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp17/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp17/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp18/30............yk1.......toinen haaveissa
Zora......................kp19/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp19/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 19/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp19/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp22/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp24/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

No ei ollut vielä tänäkään aamuna lämmöt sen korkeammalla, vaikka eilen oli koko 37:ssä. Ehkä tämä minun nuha ja yskäily sitä lämpöä tekee...murr...
No, tänäänhän tuon Lilypien janan mukaan vasta pitäs jotain tapahtuakin, joten jospa sitten huomenaamulla.........mutta on tämä kyttäämistä....
Mutta nyt tämä täti lähtee reippailemaan virkeään syysilmaan :wave:

RouvaSumppisuu
Hei taas kaikille! Ja Myylle onnittelut munasolun bongauksesta =) . Täällä eilen ovistikku näytti plussaa, jomotukset ja huonovointisuus (?) ilmeisesti kanssa liittyi ovikseen. Oli kyllä eilen tosi voimaton ja kipeä olo...voikohan ovis oireilla noin? Piti päikkäritkin ottaa. Mutta niin onnellinen olen tuosta ovisplussasta, että oikeesti menen hyvällä mielin seuraavaankin kiertoon, jos tästä ei vielä onnistaisi. Oon niin pelännyt, etten ovuloi ollenkaan kun kierrot on niin pitkiä. Huh mikä helpotus!

Mukavaa päivää kaikille, nautitaan kauniista syyspäivästä!

Höh, äskenen viestini katosi nettiavaruuteen.

RouvaSumppisuu: Mulla on oviksen aikaan pahoinvointia (aaltoilevaa kuvotusta) ja vatsassa juilii aika reipaasti, eli voimakkaat oireet on. Näitä kestää viikon verran.

ON: Tänään aamulla oli lämmöt hieman noussut. Odotin suurempaa notkahdusta ja nousua, mutta on tuokin aika selkeän.
Ekaa kertaa mittailen, joten vertailupohjaa ei ole.
Eilen oli 35,9 ja tänään 36,3. Muina päivinä on ollut 36,0-36,2.
Miltäs kuulostaa?

Nyt ei auta muuta kuin odotella ja toivoa parasta!

Täälläkin taitaa ovis olla ollu ja menny. Sänkyhommat jäi harmi kyllä vähän vähälle sillä esikoinen on kovasti kipeenä... Kuumetta jo kolmatta päivää ja kun ei kelpaa kuin äiti... Olen tytön kanssa nukkunut yöt ja eihän siinä sitten vauva haaveita paljon toteutella... No pitää toivoa, että ovis oli sillon kp 12 tienoilla jolloin oireet kyllä oli melko selvät. Nyt sitten vaan odottelua että tulis se viikko 44. Miehellä on synttärit 1.11 et joskos siihen saatais vaikka synttärilahja! Toivossa on hyvä elää!

Ihania syyspäiviä kaikille! Meillä menee harmi kyllä sisällä sairastaessa...

Mä en käsitä missä mun ovis viipyy. Mä oon ihan kärsimätön ja tulisilla hiilillä, mä en vaan jaksa enää tätä. Tulis edes ovis normaalisti... Tekis mieli mennä peiton alle ja olla koko ilta sielä...

Ihanaa Myy: kovasti onnea munasolun bongaamisesta ja nyt vaan odotellaan =)

Tänne ei kuulu oikeastaan mitään, tää pimeys saa mut ihan tajuttoman väsyneeksi! Tuntuu että töistä tultua en jaksa muuta kun syödä ja sen jälkeen vaan olla. Keittiössä odottaa kasa tiskiä (joka valitettavasti vaan kasvaa ja kasvaa...) mutta kun ei jaksa tehdä asian hyväksi mitään.. Kovasti odottelen lunta! Mulla olis ensi viikon lopussa piinapäivä, nyt kun malttaisi vaan odotella sinne asti... Mitään oiretta ei ainakaan vielä ole suuntaan eikä toiseen. :/

Bayan Fare:lle iso :hug:

ollut järkkyä migreeniä tuon tiistain jälkeen, on vieläkin. Ja oli myös todella kovat kivut tiistaipvn ja illlalla kunm piti alkaa nukkumaan sattui, ettei uni meinannut tulla, onneksi petihommat unohduttivat kivun hetkeksi.

Siitä saakka nyt olen ollut hajuherkkä, enkä pysty juomaan kahvia ollenkaan, hajukin tekee pahaa ja rinnat alkavat taas jokakuisen kasvuoperaationsa :D

Onko muilla hajuherkkyysongelmia oviksen aikaan tai migreeniä?

Terveisin hormonipommi-myy- :D

:wave:

PERJANTAI 19.10

meri-77................kp 13/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 13/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 13/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp15/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp16/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 16/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp17/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp17/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp18/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp18/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp18/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp19/30............yk1.......toinen haaveissa
Zora......................kp20/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp20/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 20/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp20/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp23/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp25/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Uskon että ovis on nyt ohitettu, ja voi jäädä hyvillä mielillä jännittämään tuliko toivottua tulosta.
Lämmöt on noussut ja limat lopahtaneet, ainut että tasaista juilintaa on vielä vatsassa.
Nyt sitten alkaa jännät ajat..ensin oireiden kyttäilyä ja sitten lopulta (toivottavasti) testaaminen.

Tärppionnea kaikille tasapuolisesti!!

Tää voimattomuus vaan jatkuu pitkistä yöunista huolimatta. Ja toinen rinta on todella kipeä. Kaamoskin voi toki aiheuttaa väsymystä, mutta tää on kyllä tosi voimakasta :/ . Tosin raskausoireita ei kait ihan näin aikaisin voi tulla? Todennäköisesti nyt on kp 20/26 (viimeksi kierto oli 26 päivää ) Mites teidän muiden tuntemukset suuntaan tai toiseen, varsinkin teillä, joilla ovis on jo ohi?

Zora: Eiköhän niitä oireita ala tuossa vaiheessa ilmaantumaan. Kiinnittyminen tapahtuu 5-7 vrk hedelmöityksestä. Tästähän on käytännössä n. viikko seuraavien menkkojen alkuun.
Hyvin voi siis mielestäni sulla olla jo raskausoireita.
Pidetään peukkuja!

Täälläkin ovis bongattu - VIHDOINKIN

Mulla käytössä toi digitaalinen ja odottelin täyttä kuvioo jo kp 14 aikoihin...
Huomasin tässä pitkästä aikaa tikutellessani, että huonovointisuus tosiaan on mulla(kin) merkki oviksesta. On ollut jo monessa kierrossa, mutta en oo sitä niin yhdistänyt tähän aikajaksoon. Eilen illalla tuli aivan tajuton kuvotus ja huono olo jatkui tänä aamuna. Mikään ei oikein maistuis.
Lisäksi ennen luulin, että kun se paksuin limatulppa :x irtoo, niin se on merkki ovispäivästä. Mulla se irtos tuossa (muistaakseni) kolmisen päivää sitten ja nyt vasta tuli ovisplussa.. Ollaan taidettu olla liikaa ennakkoon liikkeellä viime kierroissa, kun ei oo ollut tikkua mukana...

Ihanaa viikonloppua kaikille ja oikein paljon plussia pinoon!
+++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Just kun pääsin kirjoittamasta väsymyksestä niin alkoi sellainen ihme emätin/kohtusupistelu, ei varsinaisesti alavatsassa vaan ihan tuolla "emätinkanavassa". Ennen ei ole tällaista ollut, ehkä joskus harvoin menkkojen aikaan on ollut hieman samanlaista. Luulotauti on täällä huipussaan :D ...

tai siis päivähän jo on :D !..Niin gynellä siis tiistaina se munarakkula irtoamaisillaan ja onneksi digitaalista käytin , tänään kaunis täysi sarvi heti aamulla aikasin. :heart:

Niin minulla on loma, jeeeee!

Ja sitten kun sen sarven oli huomannut, niin kuumeinen mietintä, hmmmm, *herätin miehen vähän aiemmin, söimme puuron yhdessä :p *
Sitten sanoinkin, että nyt mennään lököttelemään hetkeksi vielä :heart:
Ja sitten ehdimme pupuilla, olipa ihanaa! :heart: ++ :heart:

Olen kyllä aika onnellinen tässä kierrossa, niin paljon hyviä asioita olen saanut kuulla gyneltä, ja pupuilut osuneet nappiinsa.

Noo, jos ei tässä kierrossa sitten seuraavassa, joskus kyllä sen plussan haluaisin raskaustestiinkin vielä! :D

Heippa hei ja paljon onnea jokaiselle tässä kierrossa!

Ps *tämä tyttö aloittaa tänään kaalikeittodieetin*, liittykäähän mukaan! :heart:

Heippahei ja hellät tunteet! :heart: -pikkumyy- :wave:

Minä täällä taas :wave:
Tänäkään aamuna ei lämmöt vielä vakuuttaneet, mutta aamuyöllä heräsin kyllä siihen, kun oikealle puolelle vihloi tajuttoman kovasti pari minuuttia. Ehkäpä se oli merkki munasolun irtoamisesta. En yleensä koe sitä noin voimakkaana kipuna, mutta nyt se tuntui. Ja ehkä aamulämpö oli pari kymmenystä ylempänä kuin muina aamuina (muina aamuina 36,2 ja tänä aamuna 36,4), nyt siis kp16.
Tässähän meinaa mennä maltti ihan kokonaan... :D

Niin...kun joku päivä sitten puhuin kohdunnapukan olevan kiinni ja kova ja limottelut parhaillaan, niin eilen illalla KN oli täysin avoin ja pehmeä!!!
Eli kyllä ovis on ainakin lähellä, jos ei vielä tänä aamuna ollutkaan. (jos nyt yleensä ovuloin ollenkaan........ :headwall: )

Olen huomannut minäkin muutamissa kierroissa, että ovis tapahtuu vasta kolmen, neljänkin päivän päästä kosteasta vaiheesta, kuten kaneliomenakin tuossa huomioi... Mutta huomenna sen tietää, kun herään, onko tapahtunut mitään. Ilmoitan kyllä, vaikka joku saattaa jo kyllästyä minun tuskailuuni....minun, joka uhoili lopettavansa jo koko homman :D

Eli huomiseen :wave: :wave:

Mites on viikonloppu lähtenyt käyntiin?

Mulla on ihan järkyttävä närästys (tosin mulla tulee näitä kausittain, joten ei siinä mitään..) ja tuntuu että saa kaataa samarinia naamaan :/ Tän päivän on ollu sellasta kummallista nippailua alavatsassa. Ja kun otin nokosia töiden jälkeen niin oli pakko avata välillä silmät, kun tuli semmosia pahan olon puuskahduksia (huimasi ja ällötti, mutta meni taas hetken päästä ohi)... mutta tokkopa tuo mitään tarkoittaa.. mieli varmaan tekee taas tepposia.. Ainakin yritän tälläkeraa pysyä housuissani ja olla kuvittelematta mitään. ;) Tasan viikon päästä olis h-hetki ja ovis oli viikko sitten *kädet kyynärpäitä myöten ristissä*

Viikonloppuja kaikille =)

:wave: Saisinko myös liittyä tänne teidän joukkoonne. Itsellä on nyt lauantaina 20.10 kp 20/28-32 yk 2. Ovis alko luultavasti 14 pvä ja loppu ehkä 18.10. kun enää ei housuun tullut mitään, mutta rinnat on turvoksissa, tosi hellät sivuilta ja nänneistä edelleen! Ihme kuumotusta ollut ja hikoilua ja näppyjä naamassa. Alamahassa on juilinut ja ihan kuin sisältä päin välillä kutittaisi höyhenellä :LOL: Mitähän tämä on onko ovista vieläkin vai mahdollisesti raskautta :heart:
Leppoista viikonloppua kaikille!

En minä ole sen viisaampi vieläkään :|
Aamulämpö edelleen vain 36,4, mutta KN oli eilen illalla taas kovempi ja kiinni, kun siis edellisiltana ihan auki ja pehmee "lössykkä" :D
Joko en ovuloi ollenkaan tai siten ovis tuli ja meni, mutta lämmöt käyttäytyy nyt ihan eri tavalla kuin yleensä. Kaksi päivää oli hitonmoinen migreeni ja eilen töissä tuntu, että sisukset tulee ulos...(johtui erinäisistä pahoista hajuista...)

Mutta ärsyttää kun on ihan ulkona oman kropan toiminnasta. Sen vain tiedän, että nyt on ihan erilainen kierto edellisiin verrattuna. Minulla alko ekat menkat 10-vuotiaana, ehkä vaihtarit tuli nyt sitten nelikymppisenä :kieh: :LOL: Rasittavaa tämä epätietoisuuuuuusss...

Mutta hyvää alkanutta viikonloppua kaikille tytöille!! Mikähän vaihe lie kelläkin...ei oo pitkilleen ollut päivityslistaa. Pitänee käydä tuolla taemmilla sivuilla kurkkaamassa. Mutta nyt ylös, ulos ja lenkille!!!

Yhteistyössä