*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Jokaisen usko on henkilökohtainen asia, jokainen uskoo siihen minkä oikeaksi näkee. Mikä on toiselle oikeaa, ei välttämättä ole toiselle. Mun mielestä kenenkään ei pitäis loukkaantua sen takia mitä/mihin joku toinen uskoo.

Minä henkilökohtaisesti en usko, että mikään usko on oikea. Tai no pikemminkin kaikki uskot on oikeita.

Minä uskon Jumalaan, enkeleihin, siihen että henget, sielut on täälä meidän kanssa. Uskon yliluonnollisiin asioihin, uskon että se on läsnä kaiken aikaa. Uskon että ennustaminen, asioiden näkeminen yms on mahdollista. Uskon myös, että elämämme on pääpiirteissään etukäteen määrätty. Uskon kuoleman jälkeiseen elämään, uskon edellisiin elämiin. Harva ihminen uskoo näihin asioihin. Se ei haittaa, kuhan kukaan ei pidä toista huonompana uskonsa takia. :)

Ollaan kaikki ihmisiksi ja avoimin mielin. :)

Täällä herätty ja päätinkin lähteä pyörällä töihin, jos vähän mielikin virkistyisi;=) Samalla päätin, että tästä viikosta alkaen jätän sokerit pois(pullat,keksit,karkit), muutaman kilon ajattelin pudottaa edellä kirjoittaneen seuraksi :D , luin toisesta pinosta aikeestasi.

Tänään elän ihmisiksi ja onneksi työt kutsuu, että on muutakin ajateltavaa, kuin sateen pakoa sisällä;=)

Jokaiselle tähän päivään onnea, eikö nyt ala ovulaatioviikkomme , suunnilleen ainakin? :D ja sen jälkeistä tunteiden paloa sitten taas..jännitellen! :heart: ++++++++++++++++ :heart:

Heipä hei ja onnea pinoomme!

-pikkumyy-

:heart: , :wave:

..mielessä ajatellen teitä kuumeilijaystäviäni;=)

Huomenta!
Täälläpäin ovista odotellaan, en tosin ole varma vaikka olisikin jo ollut. Nyt on päivät niin täynnä, että vaikea löytää aikaa pupuilulle miehen kanssa, mutta toivottavasti jossain välissä ehditään :D
Oikein hyvää viikonalkua kaikille =)

MAANANTAI 15.10

meri-77................kp 9/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 9/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 9/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp11/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp12/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 12/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp13/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp13/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp14/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp14/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp14/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp15/30............yk1.......toinen haaveissa
Zora......................kp16/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp16/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 16/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp16/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp19/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp21/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Huomenta kaikille! Täällähän oli tullu tekstiä...
Noissa oireiden miettimisessä olen samaa mieltä kuin kaneliomena, kun sitä vauvaa on sen reilun vuoden toivonu niin paljon mielummin näitä tuntemuksia purkaa muille naisille joilla ehkä samoja juttuja ja ainakin ymmärrystä. Miehellekki toki, mutta ei tässä vaiheessa jaksa aina herättää turhia toiveita toisessaki osapuolessa.
Ja uskosta, jokaisella on varmasti siitä mielipide, joillakin vahvakin. Sitä joko uskoo, ei usko tai ei tiedä mihin uskoisi. Jos ei ole valmis kuulemaan asiasta eriäviä mielipiteitä niin silloin kannataa jättää mainitsematta kokonaan.

Huomenet!

Äähh,mä en taaskaan soittanu.Mies herätteli mua ennenkun lähti töihin ja olinkin sillai puoliks hereillä.Vaivuin johonkin unen rajamaille ja näin unta.Siis unessa soitin sinne polille ja kerroin asiasta juuri niinkuin ajattelin sen!Tajusin vasta äsken kun heräsin että p*r*e*e,enhän mä mitä soittanu kun sängyssä makaan vielä!Voi jumaliste sentään! :headwall:

Ohops,täällähän on vähä kiree tunnelma jostain asiasta..
Töpö,niinhän sitä sanotaan että lapset on Luojan lahja,tätä mieltä mäkin loppujenlopuks oon vaikken kuitenkaan uskovainen sillai ookkaan.Mutta silti tuo on hyvä "sanonta" :) Ja kaikkihan täällä millon mistäkii kivuista ja säryistä kertoo ja mun mielestä tää palsta on just sitä varten että täällä kerrotaan myöskin niistä.Lukekoon se,jota ei häiritse ja pakkohan sitä on niistä päästä kertomaan jollekin,eihän ne nuo ukko-rahjukset niistä paljon perusta! eiks vaan? :D
Niin ja jos joku ihana ihminen lisäis tuohon listaan mun kohdalle,yk 56 ja esikoinen.Itse en sitä hallitse!Kiitos! :)

Kiitos Nanna päivityksestä! :)

Myylle :hug: ja onnea vielä gynelle! Vai joko ehdit jo käydä? :)

En nyt oikein ymmärtänyt mistä Töpö oikein loukkaantui? Minusta on outoa, että usein ne jotka sanovat olevansa "vahvasti" uskossa, loukkaantuvat hirveän pienestä (tai joskus jopa olemattomasta?) ja ovat sitä mieltä, että heitä vainotaan. Eikö sen uskon pitäisi antaa sisäistä voimaa kestää "pilkkaa ja vainoa"? Minusta ihmiset saavat uskoa vaikka pikkukiviin, kunhan eivät vahingoita ketään muuta. Ja sivistyneenä ihmisenä minulla ei ole tarvetta loukata ketään...

ON: Täälläkin kovasti odotellaan ovista. Pieniä merkkejä on jo ilmassa. Ai niin ja perun puheeni greippimehun tehottomuudesta! Eilen touhuilu oli kyllä niin märkää puuhaa, että... En ole koskaan kärsinyt kuivuudesta, mutta eilinen oli jo vähän liikaa! :LOL: Ihan oikeasti olimme miehen kanssa molemmat aivan litimärkiä! :LOL:

Paljon tärppionnea kaikille! :heart:

Täälläkin merkkejä oviksen tulosta, "kosteaa" jo pari päivää, vaikka tänäänkin vasta kp12...joten lakanan tuuletusta tiedossa...
Laihdutuskuurikin on alkanut hyvin :saint:
Ihana kun heti tuntuu olo kevyemmältä, kun on liiat rasvat jättänyt syömättä ja aamullakin herää virkeämpänä. Elimistö tykkää..ja mieli :)

Karpalo67: Mun pitäisi seurata sun esimerkkiä ja aloittaa laihdutus. Muutama kilo on tullut pienessä ajassa lisää (edellisten ylimääräisten lisäksi), joten olisi aika tehdä jotain.
Myös mahdollisen tulevan raskauden ajan olisi hyvä jättää herkut pois, ettei puntari loppuraskaudessa näyttäisi taas ihan hurjia =)

Olisi se ihanaa alkaa odottamaan...

Hienoa Karpalo, että elämänmuutos on lähtenyt hyvin käyntiin! :)Mua itseäni vähän harmittaa, että hyvin alkanut laihdutus tyssäsi nyt syksyllä opiskelu- ja työkiireisiin. En vain ehdi liikkua tarpeeksi ja syömisiä katson jo nyt niin, ettei oikein voi niistä karsia, muuten en jaksa luennoilla ja töissä. Tietysti täytyy onnitella itseäni, että paino on pysynyt siinä mihin se tippui, eikä ole lähtenyt uudelleen nousuun. Ilmeisesti jonkinlainen elintapojenmuutos on ollut pysyvää. :)

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:

Moi! Ilmoittautusin mukaan pinoon.. Kp 16/22-28 on nyt. Eka toiveissa ja eka kierto. Ovis on varmaankin jo mennyt ja nyt rinnat todella kipeät. Plussaonnea kaikille! Taustatietoa sen verran, että olen 25 vee opiskelija, miehen kansa mentiin naimisiin kesällä ja nyt olisi vauva yhteisenä haaveena :heart:

Tervetuloa mukaan Zora!
).( Ultrasta sain tänään hyviä uutisia. Munis oli kehittymässä ja limakalvot ok. Parin kolmen päivän sisällä pitäis olla sitte ovis. Eli ainaski kierto lyhenee jos ei muuta =) .

Pistetäänkö taas arvauspeli pystyyn? Kuinka monta plussaa tästä pinosta?
Itse veikkaan että ainaski 6 :) . Enemmänki sais tulla!

Kiva oli lueskella aikaansaannoksianne päivän mittaan! :D . Mä tosiaan pyörällä lähdin tonne toiseen kaupunkiin pyöräälä, täällä tihutti siellä satoi kaatamalla, tuli testattua pyöräilyasu, hyvin piti vettä :kieh: .

Siitä sai energiaa päivän töihin!
Kiva lukea nanna81 että sinäkin olet ollut tarkastuttamassa munasolua/solujasi. Minulla sama huomenna edessä, toivottavasti jotain löytyy! :saint:

Minä arvaan 5 plussaa tähän pinoomme(monta enemmänkin saapi tulla)
:heart: ++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Täällä onkin kovat jumppakuurit kaikilla menossa, se on hyvä se!

Heippa hei taas! :heart: -pikkumyy- :heart: :wave:

mä käyn täällä teitä lukemassa aina välillä! ihanan positiivista ja aktiivista on taas täällä teidän pinossa (lukuunottamatta tietenkin tuota töpö-välikohtausta ). olen ollut aistivinani aikaisemminkin jotain ärtymystä häneltä. mä toivon kans paaaaljon plussia tähän pinoon :heart: :heart: :heart:

RouvaSumppisuu
<--- plussasade tuomaan mahdollisimman monelle positiivisia uutisia sitten viikolla 44! Veikkaanpa minäkin tuota 5 plussaa tähän pinoon, mutta toivottavasti arvaukseni menee reilusti alakanttiin... :heart: .

Nannalle onnittelut muniksen bongauksesta! Nyt vaan vilttikäärmettä kesyttämään ;) ...

Tsempit kaikille reippailijoille, totta on, että ulkoilusta ja liikkumisesta muutenkin tulee ihanan energinen ja hyvä mieli. Taidanpa lähteä tästä koiran kanssa metsälenkille...

Mukavaa iltaa kaikille, toivottaa Sumppisuu

Munki pitäis varmaan tarkistuttaa munishommat, ku kerta clomejaki popsin. Mut gyne ei kyl puhunu siitä mitään... Et ei kai se sitte niin välttämätön oo..? Toisaalta ois kiva. Onko niitten pakko järjestää jos mä vaadin? Ku täälä meijän tk:ssa ei gyne etes käy ku 3x kuukaudessa.. :|

Bayan Fare: Ei kait se välttämätön ole, mutta silleenhän sen saa selville että tehoaako ne clomit. Nyt minulle annettiin ohjeeksi ettei tarvi käydä pariin kiertoon siellä kun näköjään oli annos oikein. Muistankohan ihan oikein, että jossain sanoit että olet eräältä pienehköltä paikkakunnalta pohjanmaalta?? Eikös sielä ole yksityinen gyneki? (Itse nimittäin olen sieltä lähtösin, mikäli siis muistan oikein =) )

Pikkumyy: Clomit auttaa just tuossa munasolun kasvatuksessa eli jos ei muuten ovuloi. Joillekki määrätään myös vahvistamaan omaa ovulaatiota.

Yhteistyössä