*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Älkäähän naiset nyt kinatko.
Kaikki saa kirjoittaa mitä haluaa, mutta turha nälviminen kannattaa jättää pois.

Itseasiassa minusta limojen ja lämpöjen seuraaminen on jännää, vaikka totuushan on, että tulee jos on tullakseen, jos harrastaa petihommia ahkerasti.
Ihmisille joilla ei ole mahdollista sekstailla usein, voi olla hyvinkin hyödyllistä seurailla kehoaan, jotta yhdyntä osuisi edes jotenkin kohalleen.
Toisaalta sitten taas liika kyttäily voi aiheuttaa turhaa stressiä.

Olen itsekkin uusi täällä, ja koen että olen ihan riittävästi päässyt mukaan porukkaan..Ei jokaiseen viestiini tarvitsekaan kommentoida.

Eli kirjoitelkaa limoista, lämmöistä ja oireista, tai olkaa kirjoittamatta, kaikille tilaa riittää varmasti =)

Minäki kyttään oireita. Ja mittaan lämpöjä. Mä oon tosi malttamaton... Tuntuu että se pakko saada lapsi kasvaa aina vaan yrityskiertojen myötä. Tässä on yli 13kk jo odoteltu, tuntus että sais jo piisata. Ois helpompi olla ja odotella, jos ois vaan muutama kuukausi takana...

Pakko munkin kommata tätä kinastelua.

Itse olin alunperin sitä mieltä, että täällä piiri pieni pyörii ja kukaan ei vastaa just mun juttuihin. Sit tajusin että enhän minäkään ota osaa keskusteluun, kirjoitan vaan omia juttujani kommentoimatta muiden asioita millään tavalla! Ja nyt olen vahvasti sitä mieltä, että tää pino on kaikkein paras :LOL:

Jos omalla kohdalla kiukuttaa tai tuntuu ettei asiat suju niinkun pitäisi, turhaa mun mielestäni kostaa sitä täällä ilkeilemällä muille. Eikö tää palsta kuitenkin ole just sitä varten, että saa jännittää ja vertailla oloja muiden kanssa? Tai paraneeko jonkun mieli sillä, että saa oman pahan olonsa tartutettua muihin?

Eiköhän jatketa iloisella mielellä? =)

Ja myy: äläs nyt mee minnekkään, olet yksi niistä syistä miksi tämä pino on niin kiva :hug:

pikkumyy Voi ei, kuten näkyy, en onnistunut liittämään kuvaa tänne, onnistuin sen luomaan, miten siis kopioin mistä kohtaa...tietotekniikan ihme...
Ei ihmeessä tapella, minusta täällä ei ole ollenkaan sisäpiirin jutut, itse olen ihan vasta liittynyt ja minusta täällä on otettu hyvin vastaan.

TöpöTupsukorva
Mulla ei mikään paha olo ole, mutta huomaan vaan, että jotkut ovat kukkoina tunkiolla =) . Minut ihan voitte poistaa, koska emmä ihan oikeesti jaksa lukea koko aikaa liman venymisestä.
Tulee jos on tullakseen ja toki gynellä voi käydä, niin mäkin käyn silloin tällöin =) ..
Jatkakaa te mulla ei oo oikeestaan sanottavaa.
=)

TöpöTupsukorva, Tuppaudun minäkin tänne seuraanne. Minä olen kanssasi vähän samaa mieltä siitä mitä alunperin kirjoitit. Sehän on niin, että lapsen saaminen on yksi maailman suurimmista ihmeistä ja varsinkin raskaaksi tulo.Lapsia todellakin saadaan ei tehdä.
Kyllä minuakin välillä vähän ihmetyttää ihmisten kommentit :"Yk 1 olenkohan raskaana kun vatsaan sattuu" noin karrikoidusti. Mutta meitähän on monenlaisia ja jokainen taplaa tyylillään, mutta helpompaahan se lapsen väkääminen on kun antaa ajan kulua ja luonto tekee tahtävänsä ,jos niin tarkoitettu on että lapsi maailmaan tulee. Tämä on siis minun mielipiteeni enkä halua ketään suututtaa.
Toivotaan vaan kaikille paljon viivoja testeihin oli se sitten ovis-tai raskaustesti. Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille.

En halua riidellä, enkä edes ymmärrä, miten jostain siltä tuntuu..Itse olen ajatellut, että nämä sivut ovat nimenoman mm:ssa tuntojen jakamiseen. Jokaisella meistä varmaan on iloisia ja ei niin iloisia tuntemuksia. Tässä kierrossa, tai oikeastaan viime kierron lopusta asti, kroppani vain on ollut sekaisin. Ja olen taas herkkä-itkettää helpolla- otan ehkä sanomiset liikaa itseeni.

Uskonasioista olen sitä mieltä, jokainen saa uskoa mihin haluaa, niin minäkin uskon johonkin. Kuitenkin vauvan saamiseen tarvitaan minusta enemmän kaksi ihmistä, kuin jumalaa(tämä on vain minun mielipiteeni ja tällä en halua loukata ketään)*hymy*

No asioista voin ottaa opikseni, tiedän miten jatkossa käyttäydyn , jos saan lainauksia teksteistäni. Itse en halua loukata ketään ja olen viihtynyt tässä pinossa. :heart:

Hyvää iltapäivän jatkoa kaikille ja edelleen plussaonnea jokaiselle ovistesteihin ja raskaustesteihin kun se aika tulee!

:heart: terveisin -pikkumyy- :wave:

Moikka taas vkon 40 pinkassa jännäileet!Mäkin joudun näköjään vieläkin tulemaan tänne.. :ashamed: Nyt siis menossa kp 9/16-29 ja sanoinhan viimeks etten enää pinoudu,mutta kun niin saamaton olen, niin enpä sitten ole vieläkään saanut aikaseks soittaa sinne polille :ashamed: :headwall: Huomenna sitten soitan ja kun nyt alkaa jo ovis-kasvukivut tuntua,niin eipä muu auta kun yrittää luomuilla vielä,jos tuo ukko vaikka joskus innostus..Kamalaa yk 56 menossa!
En oikeesti tajua itteeni:Vaikka on näinkin tärkee asia kyseessä,kun soittaminen polille että saatas joskus vauva alulle niin ei,meikä vaan lätkäseen kellon kiinni silloin kun pitäs nousta soittamaan!!Miten mä voin olla näin tyhmä!Nythän jo saattas olla asia etenemässä jos oisin viikko sitten maanantaina soittanu!!! Noh,eipä voi ku itteesä syyttää!!

Mutta nyt sitten tsempit kaikille tähän kiertoo ja paaaaaaaaaalllljo plussia!! :flower:

En nyt ala sen kummemmin ottaa kantaa ylläolevaan ketjuun, mutta se on pakko sanoa, että omalla kohdalla tää palstailu on ollut jossain määrin helpottavaa.
Kun me on nyt muutaman kuukauden yli vuoden pakerrettu tätä esikkoa (eikä se ole vielä edes paljoa, kun moneen muuhun vertaa), niin on välillä kauhea tarve puhua sellaisista asioista, joita joku muukin tuntee ja kokee. Miehelle en viitti soittaa jatkuvasti samoja levyjä eikä mies oikein kauheasti voi samaistua siihen, miltä naisen kropassa tuntuu - ja mitä kaikkea vauvakuumeinen mieli saa aikaan, ainakin mulla ;)
Joten limaillaan ja ovistellaan ja jaetaan mielipiteitä ja vertaillaan kokemuksia... Teillä on kaikilla kivoja juttuja ja vaikutatte ihanilta ihmisiltä. Niin ja avosylin on otettu uusi pinoilija vastaan - kiitos =)

).( Ja heti sitä itseään :D Navan alapuolella on alkanut näyttää siltä, että ovis tekee tuloaan. Hankin digitestit, joita alan kuluttaa varmaan huomenaamulla. Sanoinkin miehelle, että tässä kierrossa nyt ihan täsmäsekstaillaan, kun koko kesä on mennyt vähän heittämällä sinne suuntaan ;)

Rentouttavaa sunnuntai-illan jatkoa ja oikein hedelmällistä ovisaikaa kaikille ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

:D , Sinulla läheneekin jo jännät paikat. Tervetuloa tinttara84!
Ja kaneliomena, minullakin digiovislaite käytössä, on mukava ja tarkka. Ymmärsinkö oikein , siihen kun tulee se plussa, eli sarvi, siitä alaken on parhaimmat mahkut raskautua. ?

Noi janat on minusta kivoja! :heart:

:wave:

Pikkumyy42: Jep - niin se menee. Eli kun täysi sarvi, niin siitä ainakin seuraavat kaksi vuorokautta eteenpäin kaikki panokset käyttöön ;)

Mulla on ollut gynekäynti parisen kertaa sen jälkeen, kun oon testannut digilaitteella täyden kuvion. Ultrassa on näkynyt irtoamaisillaan oleva munasolu, joten mulla tapahtuu ovis suurinpiirtein puolitoista vuorokautta sen positiivisen tuloksen jälkeen...

Tervepätuloa Tinttara :wave:

Öh, nyt on ihan ulkopuolinen olo... Puuttuuko tuosta välistä jotain viestejä, vai mistä kinaamisesta täällä puhutaan? o_O

Minusta täällä kyllä saa kertoilla limoistaan, kivuistaan ja muista "turhista" asioista. Eikö tämä ole sitä varten? Ja joo, kyllä niitä lapsia saadaan, ei tehdä, mutta annetaan kuitenkin kaikkien kukkien kukkia, jookos? :flower: Jos joku haluaa kertoa tuntemuksistaan, niin se heille suotakoon. Jos joku ei sitä pidä hyödyllisenä, niin miksi pitää kärkkäästi kertoa oma mielipiteensä? Tässä palstailussa on se huono puoli, ettei ole eleitä, ilmeitä tms. "lieventämässä" sanomisia. (Hymiöt ovat oiva apu!) :) Siksi joissain asioissa kannattaa olla vähän kieli keskellä suuta, ettei tule väärinymmärretyksi.

:hug: Tinttara ja tervetuloa mukaan.

Noomi: Siellä Lilypiessa on sellainen kohta, jossa lukee "Remember my details on this computer?", ja jos siihen laittaa ruksin, niin seuraavilla kerroilla on tiedot muistissa. Seuraavalla kerralla kun siis menet lilypie:n sivuille, sieltä löytyy sun jana ja sen alta kun klikkaa "Get code" kohtaa, niin saa url:n näkyviin. Sitten riittää, että kopioi sen.

ON: Siskot lähti ja taas on rauha maassa. :D Oli kyllä mukava viikonloppu, mutta ei tosin ehditty kauheasti touhuilla miehen kanssa. Tänään sitten täytyy ottaa se takaisin. :heart: Mitään ovistuntemuksia ei ole, mutta jos nyt joka toinen päivä yrittäisi ja sitten voi toivoa vaan parasta. :)

Nyt koulutehtävien pariin! :wave:

TöpöTupsukorva
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
En halua riidellä, enkä edes ymmärrä, miten jostain siltä tuntuu..Itse olen ajatellut, että nämä sivut ovat nimenoman mm:ssa tuntojen jakamiseen. Jokaisella meistä varmaan on iloisia ja ei niin iloisia tuntemuksia. Tässä kierrossa, tai oikeastaan viime kierron lopusta asti, kroppani vain on ollut sekaisin. Ja olen taas herkkä-itkettää helpolla- otan ehkä sanomiset liikaa itseeni.

Uskonasioista olen sitä mieltä, jokainen saa uskoa mihin haluaa, niin minäkin uskon johonkin. Kuitenkin vauvan saamiseen tarvitaan minusta enemmän kaksi ihmistä, kuin jumalaa(tämä on vain minun mielipiteeni ja tällä en halua loukata ketään)*hymy*

No asioista voin ottaa opikseni, tiedän miten jatkossa käyttäydyn , jos saan lainauksia teksteistäni. Itse en halua loukata ketään ja olen viihtynyt tässä pinossa. :heart:

Hyvää iltapäivän jatkoa kaikille ja edelleen plussaonnea jokaiselle ovistesteihin ja raskaustesteihin kun se aika tulee!

:heart: terveisin -pikkumyy- :wave:

antamia! Jumala on se, joka päättää kelle antaa! Vaikka kuinka tutkis limoja sun muita mönjiä.
Arvasin, että uskoani mollattiin, mutta ihan sama, koska tiedän kuitenkin miten ne lapset meille annetaan.

En tahdo olla rienaajien pinossa :'(

Kävelemästä juuri tulimme, oli ihanaa tihkusateesta huolimatta!

Osaan pyytää antteksi jos olen loukannut sinua töpötupsukorva: Siis anteeksi!

En jatka enää em aiheesta.

Kaikille ihanaa iltaa ja voikaamme jokainen hyvin! :heart: ++++ :heart:

Hei hei ja hellät tun´teet!

Virkistynyt pikkumyy

Pidetään pinomme mukavana, että jokainen viihtyy!

Hei,hei! :heart: pikkumyy :wave:

Pikkumyy: Sinä olet jaksanut minuakin aina halata :hug: ja tsempata, kun täti on miun mielein pahoittanut... KIITOS sinulle :flower:
Minua ihan jännittää, mitä uutisia sieltä tiistain gyneltä meille tuot...toivottavasti hyviä ja ehkä yllätyksenkin...
Tää pinoilu on just sitä, mitä minä kaipaan: voi verrata tuntoja muiden raskautta toivovien kanssa, sillä ei näitä juttuja aina voi parhaimpien ystävienkään kanssa pohtia. Ja on aina mahtava iloita, kun joku meistä sen plussan vuorollaan saa. Joten iloisella mielellä ja toisiamme kannustaen, tytöt! =)

Ja Töpö: Jos uskosi on noin luja, miksi sitten roikut täällä piinailemassa...??? :x Ups...

TöpöTupsukorva
En aiokkaan kertoilla täällä mitään =) . Ei ole tarvetta tämän jälkeen, enkä mieti 24h. vauveleita, kun mulla on muutakin elämää, teillä ei vissiin ole..uuppps!
Tokihan saatte uskoani mollata, koska kaikkia uskovia mollataan, mutta eipä se ny silleen haittaa, kun uskon kummiskin hamaan kuolemaan.
Anteeks, kun vein aikaanne, nyt tää lähtee.
:wave: :wave:

Ja anteeksi, jos loukkasin. Minua tuskin näkyy täällä enää :/

TöpöTupsukorva
sunnuntaina 14.10.2007
Sunnuntaina 14.10
meri-77................kp 8/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 8/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 9/16-29
nanna81..............kp10/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp11/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 11/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp12/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa