*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Hyvä mun hajuherkkyyden vuoksi aloin siivoamaan, nyt imuroitu ja silleen aikas kivan olon sain siivoamisesta. Tosin meillä siivotaan aika usein kun mieskin kova imuroimaan :heart:
Leivoin sämpylöitäkin viimeinen pelti uunissa! :p Käytin eilisen perunamuusin lopun siinä myös, mahtaa olla maukkaita!

Niin minullakin digimittarin mukaan ovis pe ja la, tosin gyne jo tiistaina käski aloittaa pupuilut, johan on ainakin sitä hommaa tehty;=), Vaikka kyllä taas jo mieli tekisi, sunnuntaista on aikaa :heart:

Testailuista, en uskalla testata yhtään ennenkuin menkat on myöhässä edes yhden pvn;=)))))

Pelkurimyy testailujen suhteen;=)

Zoralle pahoittelut, mutta toivotaan , etteï menkat kuitenkaan ala! :hug: :heart:

Ja onnea Karpalolle toosi paljon!!!!!!!! :heart: Toivotaan , että vahvistuu kunnon plussaksi!
Kiva kun toiset on rohkeita testailijoita, kun itse en ole;=) :ashamed:
Heissan ja oireita lissää, kiitos;=)) :heart:

Zora mikä kp:si onkaan? :flower:
:wave:

Pikkumyy: Minäkin ensin päätin, että en testaa ennen ensi viikkoa, mutta kun sen ovulaation ajankohta tuntu niin epäselvälle, aattelin kokeilla näkyiskö vielä mitään. Ja nyt jos tuo haamu on oikeasti haamu, niin ovis oli kuitenkin paikallaan kp15 eikä vasta lauantaina kp18... En minäkään aio tehdä oikeaa testiä ennenkuin kp28, olen niin monta kertaa pettynyt :(
Mutta voi fide, jos tää nyt ois totta. Töihin ajaessa meinasin nukahtaa, kahvi ei maistunut mitenkään erikoisen hyvälle ja hajut tunkevat minunkin nenään, yöks... No, viikon päästä sen tietää B)

Anteeksi en ainakaan tarkoittanut sellaista, siksi laitoinkin että minulla ilmeisesti sama kp ovulaatio ollut kuin sinullakin? Eli perjantaina oliko sinulla? :heart: Kirjoitan välillä sekosti, anteeksi, mutta siitä siun digitaalisesta innostuin. Tottakai kaikki ovat aivan yhtä tärkeitä täällä! :D

Ja nyt plussataan jokainen! Tehdään rynnistys plussamarkkinoille, eikö niin! :heart:

Kukkia vielä;=)..hei hei!
:heart: :wave:

meri-77:itse en odota joka välissä muiden toivottelevan plussa-tuulia,mutta olen tosi kiitollinen muiden tsempityksestä.Täytyy kyllä myöntää että itse en kovinkaan niitä toivottele :ashamed: Anteeksi kaikille!Tottakai toivon sydämestäni kaikille plussia,myös itselleni!

Joten puhallan plussia kaikille!!!!+++++ :whistle:

Karpalo67 ONNEA ONNEA HAAMUSTA!!!Kyllä se varmasti vahvistuu!!! :)

Toivottavasti oksu-olo vähän laantuu,kun pitäs kohta töihin ruveta lähtemään.. :x

Ja lisäys vielä,että tuskin on sisäpiiri-juttuja..Voih,kylläpä tämä nyt alkaa paisutella tämä asia..harmittaa minua. Meilläkin yritystä jo yli 4 vuotta,niin alkaa toivo kyllä olla jo mennyttä.Toivottavasti teillä meri-77 tärppää nyt,kun teilläkin yritystä niin kauan! :hug: :heart:

Hyvältä kuulostaa monen oireet! Peukut pystyssä olen täällä.

Karpalo: RFSU antoi mulle edellisessä raskaudessa aikaisen haamun. En muista mikä kp testin tein, mutta ennen kuin kuukautisten piti alkaa. Kyseistä testiä on paljon haukuttu, koska ilmeisesti näyttää todella selkeetä viivanpaikkaa, mutta minulla se haamu ainakin oli plussa.
Toivottavasti vahvistuu!! Koska testaat uudelleen?

Itselläni on EHKÄ jotain oireita ilmaantunut. Mulla on ollut sairaan kylmä nyt muutaman päivän. Eka ajattelin, että se johtuu noista parista pakkasaamusta, mutta nyt jo huomattavasti lämpimämpää ja palelu jatkuu vaan. Muilla ei täällä ole kylmä.
Rinnat alkaa olla hieman arat, mutta ei mitenkään huomattavasti.
Eilen ja tänään on ollut hieman ällötystä, mutta sekään ei ole mulle mikään vieras oire (voin hieman pahoin esim. ovulaation aikaan).
Kaikenlaista siis on ilmassa, muttei mitään satavarmaa oiretta.

Tänään siis kp23/27, dpo7

Mutta nyt takaisin hommiin, moikka!
:wave:

No kun musta jotenkin vaan tuntuu siltä.. :/ Eilen illalla oli vielä vaikka minkälaisia tuntemuksia ja lämpökin 36,8. Tänään laskenut 36,2-36,4. Alavatsaa nippailee vähän. Musta tuntuu et aina kun kerron miehelleni että nyt mä voin olla OIKEESTI raskaana, kaikki oireet häviää. Osaisinpa vaan pitää suuni kiinni... Mut ei sillä, tätistä ei vielä oo tietoakaan mutta yritän valmistella itseäni taas kerran siltä varalta. Vähän sekavaa tekstiä, sorry. Mutta niin kauan on toivoa kun on elämää (tai jotain). Palaillaan taas kun ollaan viisaampia!

..ja jos mitään ei kuulu ni viim. la testaan... ;)

Noomi: :flower: Annoit minulle toivoa, ihanaaaa......Tuossa on oikeesti punainen haamu, ei pelkkä viivanpaikka. Joskus olen saanut rfsu:n testeihin ns. harmaita viivoja, mutta tuo kylä on 1. oikea haamu kyseisellä testillä.

Hei taas kaikille!
Siitä on taas pitkä aika kun olen viimeksi kirjoitellut.Olen kyllä käynyt lukemassa juttuja ja elänyt hengessä mukana.Kiire ja stressi on ollut valtava viime aikoina ja kun olen tullut kotiin niin olen lähinnä jaksanut mennä sohvalle makaamaan ja nukahtaa siihen.Taitaa tämä elämän tilanne olla kaikista paras ehkäisykeino. Nanna olikin jo kysellyt testaamisesta, tein eilen negan. Kuukautiset ei oo pitkään aikaan näin myöhässä, tänään siis kp 30, eikä kuukautisia näy. Yleensä kuukautiset alkaa kellon tarkasti kp 28. Oireita oli vaikka muille jakaa viikonloppuna, mutta nyt on kaikki hävinnyt eikä kyllä tunnu edes,että kuukautiset alkais... Paljon onnea haamuilijoille ja paljon plussatuulia kaikille!

Palaan vielä kommentoimaan.

Zora: Pahoittelut ettei haamu ainakaan vielä vahvistunut. Yritä jaksaa uskoa, kunnes toisin todistetaan.

Arabel: Samat sanat sinulle, eli niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa.

Hathor: Pahoittelut negasta! Mutta eihän täti vielä tullut, joten.. =)

ON: Nyt olen kummissani, sillä vessassa tapasin ns. ovislimat!! Mitääh??
Mistähän johtuu noin reilu vuoto tässä vaiheessa kiertoa?
Ällötystä ja kiukkua on myös ilmassa, ihan kuin ovisaikaan siis..
Ovulaatio kyllä oli ja meni, eikä varmaan toista ole.
Outoa :/

Onnea Karpalolle haamusta! Todella monella on mielenkiintoisia oireita. Toivon sydämeni pohjasta, että me kaikki plussataan! :heart:

meri: On minullakin välillä joissain pinoissa ihan ulkopuolinen olo, kun ihmiset keskustelevat heille tutummista asioista. Yritän olla loukkaantumatta, mutta välillä toki tuntuu aivan kuin ihmiset puhuisivat "pääni yli". Sitten taas joskus huomaan, että vaikka kuinka yritän vastata kaikille, jää joku ihminen huomioimatta. Sellaista sattuu, etenkin täällä virtuaalimaailmassa. :)

ON: Mulla ei ole mitään oireita, ei siis yhtikäs mitään. En sitten tiedä onko hyvä vai huono juttu. Flunssa on edelleen kauhea, pää on ihan täynnä räkää. Jos ei huomiseksi yhtään helpota, on pakko mennä lääkäriin katsomaan, ettei ole poskiontelontulehdus. :(

Paljon plussatuulia kaikille! :whistle:

Uskallatko jo testata? Onko jollain kokemusta, jos testaa ovistikulla tai mittarilla ja tulee plussaa, niin voiko se olla myös plussaa raskaustestissä? En itse edes niin testaa,mutta tiedän,jonkun testanneen loppukierrossa ja plussa on myöhemmin tullut myös raskaustestiin.

Nää on näitä miun hassuja mietteitä. Ja toivotaan että kaikilla nyt plussia pärähtelee!

:heart: ++++++++++++++++++++++ :heart: kaikille!

-pikkumyy- :heart: :wave:

moi! =)
huomenna ajattelin testa uudelleen, oon nyt saanut kahteen testiin haalean viivan ... tänään keroin miehellenikin jo varovaisia uutisia :heart:

oireista sen verran että makeeta ei tee mieli yhtään, josta tulikin epäilys että sitä vois ehkä ollakkin raskaana, mahassa välillä kourailee jännästi, pää kipeä ja palelee ... ...

Joo, putosin. Taitaa olla paras meikäläisen mielenterveydelle että jätän pinoutumatta nyt vähän aikaa. Ja kierto nyt näemmä 26 päivää. :'(

Onnea kuitenkin teille kaikille! Pidän peukkuja taustalla! :hug:

Haluatko haamuilijoihin jo? Voit itsekkin laittaa, jos haluat :heart:
Anskuliinille onnea huomiseen varmistustestaukseen.
:flower: +++++ :flower: !

Tulen vielä tänään katsomaan kuulumisianne! :heart:

Onnea meille kaikille vielä!

-pikkumyy- :heart: :wave:

AnnaManna on tuolla odottajien puolella ja hän on saanut ovistestiin ja raskaustestiin plussat kierron vaiheessa, ennen kuin kp ummessa., kai se on se sama hormoni, mikä näkyy ovistestissä ja kun on raskaana vai onkohan? Joku viisaampi neuvoisi? :heart:

Ajattelitko meri-77 kokeilla?

Heippaus! :heart: :wave:

Minkä valitsette: raskaustestin teon ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa esim kp 25/? vai testaus saman pvnä kuin menkkojen pitäisi alkaa? Tai kolmas vaihtoehto sitten vasta kuin menkat myöhässä vähintään pvn?

Minä valitsen kohta 3:sen pvn myöhässä pitää olla ,ainakin nyt tuntuu siltä, mutta ajatukset saattaa muuttua;=)

Toinen kysymys: Mistäpäin olette?

Itse olen Lounais-Suomesta

Kolmas kysymys: Onko kannatusta , että tehdään tästä sellainen pino jatkoon kuin vk 44 jatko?
Eli em pinossa jatkaisivat kaikki jotka jostakin syystä eivät saa plussaa nyt tässä kierrossa.
Itse kannatan!

Kiva porukika täällä ja lisää tietenkin otetaan uusia, tervetuloa;=) :heart:

Hei vaan! :heart: -pikkumyy- :heart: :wave:

Myy: Ei laiteta minua vielä haamuilijoihin, katsotaan pari päivää...

Gallup-vastaukset:

1) malttamattomana ennen menkkojen ajankohtaa :whistle:
2) Itä-suomesta (luulin, että sinäkin...)
3) kyllä, tällä porukalla olisi mahtavaa jatkaa, toki aina uudet mukaan lämmöllä ottaen

Nyt, hyvää yötä, väsyttää ihan sikana ja pitäs vielä ajaa töistä kotiin 35 kilsaa...(haukottelee)

Pikkumyy: Testaan perjantaina, vaikka liian aikaista se ehkä onkin. Eihän siinä mitään häviä, paitsi yhden testin tietty :)

Arabel: :hug:

Karpalo: Olisi se ihanaa jos sinä plussaisit, kun tota yritystäkin teillä on jo paljon takana.
Toki siis olisi ihanaa jos kaikki plussaisi, mutta ymmärsitte varmaan..

Anskuliini: Onnittelut taas! :heart:

Yhteistyössä